PDA

Se full versjon : Har du en datter født i Bogota nov/des 05?

snø
20-03-2007, 11:32
På en amerikansk mailingliste er det en familie som etterlyser sin adoptivdatters mulige biologiske halvsøster. De har etterlyst med fullt navn på biologiske foreldre, men jeg har valgt å fjerne dette, men hvis noen faktisk HAR en datter født da, så kan dere sende meg en pm, så kan dere få navnene. Synes ikke det er rett å legge dem ut åpent her:

Hello, we are x and x. We are new to the group. We adopted a little girl from Bogota in January. In reading through her documents, we understand she had a little sister that was probably adopted some time last year. We thought it would be awesome to find the family that adopted her. Here is what we know: Our daughter will be three in April. Her sister would have been born around Nov/Dec. 2005. Her parents’ names are y and y. If you are that family or know of this family, we would love to hear from you. We feel it would be nice for the girls to know of each other and possibly have a relationship at some point.

zico
20-03-2007, 12:33
På en amerikansk mailingliste er det en familie som etterlyser sin adoptivdatters mulige biologiske stesøster.

Må bare spørre!! Er det stesøster eller halvsøster?
Er det stesøster, så er det vel ikke mye biologi igjen der??
Mulig jeg er litt vanskelig nå....

snø
20-03-2007, 13:52
Må bare spørre!! Er det stesøster eller halvsøster?
Er det stesøster, så er det vel ikke mye biologi igjen der??
Mulig jeg er litt vanskelig nå....

:rødme:

Takk for at du påpekte det. Det er selvfølgelig ikke stesøster, men halvsøster jeg mente :knegg: