PDA

Se full versjon : Trenger råd angående Atkins diett og Grete Roede diett:o)

kelita
29-06-2007, 19:43
Hei!
Har gått på Atkins diett i over 3 mnd nå(fase 1)(holder meg borte fra mel,poteter,pasta,ris,søte ting) og har tatt av 10/11 kilo. Er svært fornøyd med det:o) Har fem kilo igjen til jeg er ordentlig fornøyd.....men nå klarer jeg bare ikke spise mer egg,bacon,biff,rømme osv.Har så lyst til å gå over til knekkebrød,ost osv,dvs.spise vanlig sunt. Problemet er bare at jeg har prøvd dette et par dager nå,og har dermed gått opp 1 kg,-blir så lei meg,vil så gjerne holde vekta når jeg har strevd med å komme ned i vekt.
Noen som har gode råd til meg hvordan jeg kan gli over til et sunt kosthold uten å legge på meg?(helst ta av litt til)

Mvh Kelita!

Terese
03-07-2007, 22:19
Jeg er ingen kosthold:Skratte: sekspert.... men her kommer noen råd....
Gå tur ...eller tren på anen måte staver er topp da forbrenner du masse selvom det ikke føles sånn.(For de av oss (les meg)som ikke akurat er så flink til det der med fysisk aktivitet:utålmodig:)
Spis ofte.Frokost,lunsh,mellommåltid,middag,kveldsmat. + frukt.velg lav kalori produkter og spis masse grønnsaker.
Selvom du nå ønsker å spise karbo så ikke spis så mye av det som du gjorde før dieten din.
drikk masse vann!(2 liter om dagen).
lykke til :kryss: