PDA

Se full versjon : Venneanbefaling??

Starfish
17-07-2007, 18:30
Føler meg litt Lost in space akkurat nå...:doh: Syns å huske å ha lest at en skal ha tre venneanbefalinger iblant alle papirene... Fant ingen ting om det på Verdens Barn nå, og blir litt i tvil her. Skal en ha venneanbefalinger for adopsjon i Sør Afrika?:hmm:

Mye å tenke på gitt!:blunke:

Desirée
17-07-2007, 19:03
Nei, du trenger ikke venneanbefaling til SA, men derimot en profil der dere beskriver dere selv, samt bilder.

>Lykke til!

Zurufa
18-07-2007, 20:51
Det er ikke obligatorisk, nei, men man kan ha det med i profilen hvis man vil. Vi valgte å ha ett brev fra en god venninne av oss begge som vi limte inn bakerst i profilen sammen med et bilde av henne og sønnen.

Slettet bruker
18-07-2007, 21:19
Ikke for å "arrestere" deg Zurufa, men et lite hint hint til Starfish! Har hørt at det kan være litt dumt å ha med slike ekstra ting som brev fra venner ol, for da kan det plutselig bli et krav fra ABBA om at alle må ha det! Og for å være helt ærlig så syns jeg det er nok dokumenter som må innhentes! -om ikke ABBA skal kreve enda mer, bare fordi enkelte har sendt med brev fra venner av seg selv...

Zurufa
19-07-2007, 18:49
Du har nok rett, strålende, og jeg var veldig i tvil om vi skulle ha det med eller ikke. Men jeg hørte jo en del andre her som hadde det med + at en del skriver brev til biologisk mor (noe vi ikke gjorde) så da ble det bare sånn. Og Helge hos VB syntes brevet var veldig fint. Men du har nok rett i at det kanskje burde vært retningslinjer, jeg vet ikke... Som sagt var vi litt i tvil om hva vi skulle gjøre. Det er så vanskelig når det er så fritt og noen gjør det på ene måten og noen på den andre. Ikke greit å vite hva som er "riktig" ;)

Starfish
20-07-2007, 08:56
Tusen takk for svar!:)
Må innrøme det at jeg ble litt lettet over at en ikke trengte det, for som jeg har forstått så er det vel nok papirer å samle inn.... Og det er vel kansje lurt å holde seg etter "reglene". Har allerede fått "anbefalere", så de blir vel ikke skuffet de heller! :blunke: