PDA

Se full versjon : Personlig brev til bio-mor

Shine
10-09-2007, 19:54
Fikk tips av VB om at det er en god ide å skrive et personlig brev til bio-mor. Har lyst til å gjøre det, men det er et vanskelig brev å skrive.

Lurer på hvordan dere som har gjort det har formulert dere. Skriver dere til en person, eller mer generelt? Tenker at jeg skal skrive brevet til vårt barns biologiske mor, men lurer litt på hvordan jeg skal omtale barnet som en dag blir vårt.

"The *****", "our *****", "your *****/baby" - de to første blir liksom litt feil, eller?

Dette blir litt rotete kjenner jeg, håper dere skjønner hva jeg mener.

Send gjerne en PM om det blir for personlig å legge ut her.

Takk jenter:blomstersmil:

Slettet bruker
10-09-2007, 20:14
Vi skrev ikke et brev til bio-mor, da vi skrev hele profilen personlig til bio-mor! Vi henvendte oss på en måte til bio-mor i alt vi skrev i profilen, hvis du skjønner... Vi skrev "vårt barn"/"our *****", syns det var mest riktig, men ikke sikkert alle føler det?
"The *****" - syns jeg blir for upersonlig. "your *****/baby" - tja jo, men jeg tenker at hun gir fra seg barnet, og da er det på en måte ikke hennes lenger? Men vårt... Nei, litt vanskelig dette, ble bare noen tanker fra meg:neie:

Shine
10-09-2007, 20:31
Det er jo klart our ***** er mest riktig i forhold til hvordan vi føler det, samtidig som det ved første tanke blir litt rart når vi skriver til bio-mor. Eller kanskje ikke? Jeg er ihvertfall litt rådvill akkurat nå.

Takkk for tanker Strålende, jeg tror nok jeg må sove på det.

Silli
10-09-2007, 20:45
Vi skrev: your *****. Tenker at på en måte er vår sønn også litt hennes (og hans). Prøvde å tenke på hva som hadde vært viktig for meg hvis jeg var henne...
Lykke til!! :Vinke:

Mumietrollet
11-09-2007, 08:05
Måtte slå opp i presentasjonsbrevene vi skrev, og vi har omtalt begge barna som "our *****". Vi har heller ikke skrevet separat brev til bio-mor, vi fikk beskjed om at presentasjonsbrevet som sendes ned med søknaden vil bli lest av henne. Skrev enkelt og greit om vårt liv og vår familie med tanke på at det var henne som skulle lese. ABBA får jo også sosial rapporten, så presentasjonen mente vi var myntet på en evt bio-mor. Vi skrev om våre tanker, planer og drømmer om en familie og da var det "our *****/*****ren" som ble riktigst for oss :blomstersmil:

Lykke til

sanne78
11-09-2007, 08:53
vi hadde med personlig brev til bio mor og hele profilen var skrevet til henne. Vi brukte our *****,your ***** og the ***** alt ettersom hva vi skrev om. Det ble best sånn følte vi.

Shine
11-09-2007, 18:46
Jeg tror det blir omtrent sånn som dere har gjort Sanne. Satt meg ned og skrev noen linjer igår, og tror nok vi skal få det til å funke.

Takk for hjelpen ladies.

Annkristin
16-09-2007, 18:32
Vi skrev et personlig brev til biologisk mor vi skrev om oss selv, hva vi likte å gjøre på i fritiden, om jobben, hundene og litt om hvordan vi vil oppdra vårt barn. Vi skrev lite til bildene istedet det så liksom litt mer ryddig ut i albumet da og det blir litt mer personlig.