PDA

Se full versjon : Hurra.. Godkjent for tredje gang!

Trekløver
20-05-2008, 21:56
Ja da kom endelig godkjennelsen fra Bufetat i postkassen i dag! :jippi::jippi:

Har hatt en ekstra runde med tilleggsopplysninger fordi sosialrapporten hadde noen mangler, men det gikk forholdsvis fort å få ordnet dette-:blomstersmil:

Vet at det kommer til å ta laaang tid denne gangen, så vi får innstille oss på det...:vente:

I alle fall, i kveld er vi superglade og kan ikke få starte dokumentinnsamlingen fort nok!

Forresten, noen som vet om AF sender oppskrift på mail eller må vi vente enda et par dager før den kommer med posten? Vil jo ikke gjøre noen feil nå, (feil skjemaer, feil språk på attester osv..)

kristin69
20-05-2008, 22:18
Ja da kom endelig godkjennelsen fra Bufetat i postkassen i dag! :jippi::jippi:

.......................

Forresten, noen som vet om AF sender oppskrift på mail eller må vi vente enda et par dager før den kommer med posten? Vil jo ikke gjøre noen feil nå, (feil skjemaer, feil språk på attester osv..)

Hei,

Gratulerer så mye med godkjenning hos Bufetat :boogie:

Når AF har fått beskjed fra Bufetat, ligger oppskrift og alle skjemaer klare for nedlasting på ekstranett.

Lykke til videre :luck:

Trekløver
20-05-2008, 22:28
Takk for svar!

Det var det jeg trodde, men så ble jeg litt i tvil. Godkjenningen kom jo i dag til oss, så da må den ha komt til AF også vil jeg anta... Men vi er ikke "rykket i køen" inne på ekstranettet... hmm.. får håpe det ordner seg i morgen tidlig, så jeg kan begynne ringerunden :vente:

Cali07
21-05-2008, 08:58
:heia::heia: GRATULERER med godkjenningen :heia: :heia:

Lykke til videre !

Hilsen

Arco
21-05-2008, 09:32
:boogie::jippi:Grattis med godkjenningen:bølgen:
Det er så godt når man når en ny milepæl, men dere har nå vært gjennom dette noen ganger nå. Men det er nok lurt å belage seg på lengre ventetid enn vanlig. Ser ut som det øker over hele verden for tiden.

Martine
21-05-2008, 09:53
:jippi::jippi::jippi: Gratulere så masse med godkjenningen, godt å være et steg lengre i prosessen!!!!:jippi::jippi::jippi:
Å så koslig med 3 Colombia-barn!!:heia::heia:

Rusketuska
21-05-2008, 10:14
Gratulerer:boogie::heia::jippi:

snowkid
21-05-2008, 10:37
Gratulerer så mye! Lykke til videre med all innsamlingen

leia
21-05-2008, 12:35
:jippi: Gratulerer så mye med godkjenninga!!
:enrose: :enrose: :enrose:

Tiamin
21-05-2008, 17:23
Gratulerer med atter en godkjenning :blomstersmil: Nå er det bare å belage seg på laaaang ventetid ja... :klemse:

*Camilla
21-05-2008, 17:26
:sola: Gratulerer med godkjenningen :sola:

Colombiamamma1
25-05-2008, 20:37
Gratulerer så mye med godkjenningen!
Vi ligger litt bak dere i løypen. Papirene våres ligger i BUFetat nå.
Vi har også to barn fra Colombia og vil veldig gjerne ha en Colombiaskatt til. Håper å kunne følge dere hakk i hæl videre.

Lykke til med papirinnsamlingen.

Hilsen fra

Tante M
25-05-2008, 20:54
:heia:Gratulerer så mye. Lykke til med ventingen:blomstersmil:

krykkjemo
25-05-2008, 20:58
Gratulerer så mye med godkjenninga:jippi::jippi:

peetmor
26-05-2008, 11:37
Gratulerer med godkjenningen :jippi: Lykke til på veien til deres tredje hjertebarn :baby2:

Kos deg i ventetiden, vi får håpe at vententiden reduseres betraktelig :lykke:

Carobella
26-05-2008, 17:32
:blomstersmil:Gratulerer!!!:blomstersmil:

Trekløver
26-05-2008, 19:28
Tusen takk for alle lykkeønskninger!:takker:

Vi (les jeg:fnise:)er i full sving med å samle inn alle dokumentene som skal avgårde. I dag fikk jeg sendt inn tekst til bildepresentasjonen + det som skal oversettes på søknadsskjemaet til AF. Håper det går fort å få oversatt det! Ellers er det meste allerede i hus. Det gjenstår vel nesten bare politiattestene, så det blir spennende å se hvor fort de kommer... Ble litt bekymra her på fredag når det så ut til å bli politistreik, men det ser visst bra ut likevel.. puh... Ellers venter vi på bilder fra Fotoknudsen, håper de kommer i posten i morgen så jeg kan få gjort ferdig bildepresentasjonen.

Nå er det jo tredje gang vi holder på med denne papirmølla, og jammen så koser jeg meg faktisk med det!:blomstersmil: Men det skal bli godt å få papirene over til Colombia, det er jo da den virkelige ventetiden begynner:vente:

frua
26-05-2008, 19:32
:jippi:Gratulerer!!:sola:

Kay
26-05-2008, 22:58
:blomstersmil: Gratulerer :blomstersmil: