PDA

Se full versjon : Tildelingsrunde i Peru

inti
20-10-2008, 10:42
Ja, da har det vært en ny runde med tildelinger i Peru den 10. oktober og det kommer et barn til Norge i denne runden. Gledelig nytt! :heia::heia:
Etter mine beregninger er dette barnet det sjette fra Peru til Norge hittil i år, og da kan det jo hende de tangerer rekorden fra i fjor? HURRA! :boogie:

Da er det bare å lade telefonen igjen da, Flax!

Vi krysser fingre og tær og håper veldig at det er dere! :neglebit:

Flax
20-10-2008, 12:36
Det er nok garantert ikke oss, ettersom dette er hele 10 dager siden...
Den beskjeden har nok gått til den familien det gjelder allerede.

En kan jo alltids lure på hva som egentlig skjer, men når alt kommer til alt, så er jo det bare bortkastet energi. Tildelingen kommer ikke før den kommer... og vi har blitt vant med å være i ventemodus.

Men tusen takk for kryssa fingre og varmende støtte.
Det skal jaggu bli godt å komme i mål, og få reise!!

Klem

inti
20-10-2008, 20:28
Ja, du har nok rett i at familien det gjelder har fått beskjeden. Jeg syns ikke det er så lenge siden 10. oktober, jeg... Men håper og krysser, det gjør jeg hele tiden. :heia:

Merkelig at det skal være så seigt på innspurten for dere. Såååå nære helt siden august? Men det er jo absolutt ingenting vi kan gjøre for å påvirke situasjonen:Snegle:, så frustrasjon er tapt energi.

Flax
21-10-2008, 11:45
Såååå nære helt siden august?

Vel, siden august er nok en understatement...

Så nære helt siden desember -07, altså før jul - ifjor...! Vi ble jo forespeilet og forberedt på å måtte reise i desember ifjor - og siden har det gått slik, ca hver 14. dag mnd for mnd.

Så det blir spennende å se om vi får reise før jul i år... :vente:

inti
22-10-2008, 22:37
Sorry, Flax, Kraftig understatement der, ja! :sukk:
Jeg vet jo at dere ble forespeilet rask avreise, allerede før jul ifjor. Men det var jo i august at du visste at dere hadde vært med i en matchingrunde. Det var nok det jeg mente....

Vi har for vår del ventet i 3 år og 1 mnd snart. Da vi søkte i september 2005, var sønnen vår enda ikke fylt 3 år, og vi trodde han helt sikkert skulle bli storebror som 4 åring. Eller i alle fall som 5 åring, da! :vente:
Men nå fyller han 6 år om noen få uker, er stolt førsteklassing og har veeeeeldig lyst på en liten søster eller bror. :jippi: Og som begynner å bli ganske lei han også. :Snegle:

Carla
23-10-2008, 08:39
Vi har for vår del ventet i 3 år og 1 mnd snart. :Snegle:

Kjipe greier å vente så lenge... Jeg syns dere er mer enn gode som holder så godt ut :klemse:. Jeg gleder meg til dere om ikke lenge - tror jeg - er i mål!!

Så du PM'en jeg sendte deg?...

Flax
23-10-2008, 09:43
Vi har for vår del ventet i 3 år og 1 mnd snart.

3 år er lenge å vente...!! :vente: Men selv om dere fikk papirene over til Peru først i juni i år, så kan det heldigvis likevel gå kort tid til tildeling for dere. Det har vi jo sett flere eksempler på. Det er jo det som er så uforutsigbart, og for den saks skyld spennende, med ventingen i Peru! Tildelingene foregår langt fra en kronologisk rekkefølge.
Så vi krysser fingre for at den siste delen av ventingen for dere går lynkjapt, og at storebror endelig kan få avrundet ventetiden sin han også! :klemse:

H4DB
02-11-2008, 14:51
Referral to Peruvians in Peru 7 Referrals
Referrals to Mixed Couples in Peru 1
Referral to International Families 1 for Spain, 1 for Europe

Direct Referrals
>From the list Waiting Angels 1 for Norway
“ “ “ “ 1 for U.S.A.

Lykke til for dere som venter!

Hilsen

H4DB

Flax
03-11-2008, 07:00
Waiting Angels er SN-barn. Derfor ikke oss denne gangen heller.

Lykke til dere andre! Håper det er en av oss her inne på forumet!