PDA

Se full versjon : Ironisk skjebne

Bamsemor
05-12-2004, 22:03
Min kjære ser på meg og spør:"Hva ønsker du deg til jul?"Jeg tenker lenge etter og svarer at jeg blir vel gla for det meste!"denne oppgaven er like håpløs vært år"-Sukker han oppgitt...

"Nu har han vel sovet lenge nok"-Sier jeg og går opp til soverommet hans.Han glipper mes øynene og lager gode klynke lyder når jeg løfter han opp fra den varme sengen.Han legger de lubne armene rundt nakken min og sukker tungt....Jeg koser litt med han i mørket før jeg tar han ut i det brutale skarpe dagslyset.Vi stopper foran speilet i gangen og ser på speilbildet....Lillegutt gnir seg i øynene og smiler.Jeg smiler tilbake og gir han et suss på kinnet.

Tenk...første forsøk...Og et perfekt egg satt inn...Og vips...9 mnd'er etter kommer et slikt mirakel ut...14 mnd'er er han blitt nu....

Egget ble satt inn bare 3 uker før mine to...

Jeg ser på lillegutt og hører mannen min i bakgrunnen sir:"Jeg vet hva jeg ønsker meg til jul,Kjære..."..En sånn en...En baby"

"Ja" svarer jeg mens jeg svelger en stor klump i halsen.
Ser en ekstra gang på drømmebildet i speilet før jeg sier til lillegutt:"Nu kommer mamma fra jobb snart,Så vi må kle på..."

I stede for å bli mamma,så ble jeg dagmamma etter første forsøk.En Ironisk skjebne...Men den sanne hverdag......

Jeg svarer min kjære med en myk stemme:
"Ikke alle kan få det de ønsker seg til jul.vet du"--

Ayli
06-12-2004, 00:35
Skulle ønske at det hadde vært så enkelt Bamsemor. jeg ønsker meg en baby, -og vips så er jeg gravid.... Det er nok ikke alle forundt nei.

Siden jeg har status som ruger akkurat nå, så er det vel lov til å ønske seg det akkurat denne jula?

[smiley=storklem.gif] fra

Ayli

Babyliss
07-12-2004, 20:38
sukk...hadde man bare kunne fått det man ønsket seg...............

uglemor
09-12-2004, 12:37
Takk for den nydelige fortellingen..
Så fikk jeg gråte litt i dag også [smiley=taarefost.gif]

Lykke til, håper det kommer et eget lite mirakel til dere snart. [smiley=kryssfingre.gif]

Klem fra Uglemor