PDA

Se full versjon : Relativt ny her...

Torunn
10-08-2009, 09:33
Ja, hva skal en skrive i en presentasjon da...
Jeg er 27 og min mann 29, vi har vært prøvere siden 2005, og skal nå endelig inn til vårt første ivf-forsøk i september! :neglebit::hyper:
Vi skulle jo fått hjelp mye tidligere, for dette tok psyken på meg i hvertfall! Nå når vi skal i gang er første gang på 4 år at jeg føler meg som "normal" igjen, for nå er første runde med venting over! Passer meg dårlig, eier ikke tålmodighet så kanskje dette er bra for meg i så måte! :s
Ellers er jeg røykfri på fjerde mnd, veldig fornøyd med det! Og har ingen problemer med det, så sånn forblir det også!
Feira 1 års bryllupsdag for 2 dager siden, har ikke vært det letteste året, men vi kommer igjennom det meste!
Det er da hos min mann "problemet" ligger, med kraftig redusert sædkvalitet, så vi krysser fingra for at alt går bra på første! (men er realist oppi det hele, det første forsøket er jo virkelig et forsøk... Utprøving av medisiner osv...)
Vi er naturslitere begge to, har to hunder! En new foundlandshund og et vei kryss med new foundland, cocker spaniel og gordon setter! De er min redning i karusellen! :grouphug:
Det var litt om oss i første omgang! :-)

dansejenta
10-08-2009, 10:27
Hei Torunn og velkommen hit :jippi:

Det er klart det er vanskelig når det ikke går.
Men det er flott at dere er blitt utreda og prosessen er igang!

Her inne er det mye hjelp å få! Kunne ikke klart meg uten :blunke:

Så flink du har vært til å slute å røyke! :hopper:

Har selv sluttet, 5 måneder og 5 dager. Det var lett når man hadde den beste grunnen i verden!

Øsnker dere lykke til med prøvingen, og som sagt, bruk forumet!

:lykke:

Hormona
10-08-2009, 15:43
heia Torunn og lykke til på din reise både i dette forumet og i livet generelt:sola:

Så flink du har vært å slutte å røyke! Jeg slutta selv for en del år siden, og med motivasjonen rundt det å få barn og være ikke røyker så var det faktisk nesten pinlig enkelt for meg. Synd det ikke er like enkelt for alle som strever med å slutte... Men dette greier du sikkert, motivasjonen er der og det hjelper mye:blomstersmil:

Karianne123
10-08-2009, 16:09
Hei og velkommen til forumet!!
Lykke til med forsøk :lykke:

aninat
11-08-2009, 21:59
må ønske deg velkommen jeg også da:klemse:

vi er ganske jevngamle ser jeg, jeg er 26 men mannen min er 37 da.
vi giftet oss nyttårsaften:sola:
å så har vi en cavalier king charles spaniel. hun har vært min redning siden vi fikk henne i mars.

har vært litt baby egentlig:blunke: