PDA

Se full versjon : Da er det vel på tide...

Drømmemor
20-09-2009, 12:05
å presentere seg selv:) Vi har nettopp hatt et mislykket fryseforsøk og venter på å få starte opp igjen med nytt fersk. Vi er begge undersøkt i alle bauer og kanter, og ingen har så langt kunnet komme med noen forklaring på hvorfor vi ikke klarer å bli gravid på egen hånd. Jeg har EL av meg selv hver måned og mannen har god sædkvalitet. Det er nå drøyt to år siden vi startet på utredning, og x antall Pergokurer har heller ikke gitt graviditet.

Det er litt av en berg- og dalbane dette her... For vår egen del har det siste året vært usedvanlig tøft. Først fikk vi oppleve lykken ved å endelig ha et lite liv voksende i magen, for så å måtte oppleve å miste det. Helt forferdelig. Det føles bare så ufattelig urettferdig og fortsatt er det av og til nesten så jeg ikke tror det som skjedde med oss.

Men - det eneste vi aldri har vurdert er å gi opp. Vi SKAL lykkes en dag og få oppleve å være en familie med store og små. Spørsmålet er jo bare hvor mye vi må gjennom for å skape den familien... For barn skal vi ha uansett, hvor de enn måtte komme fra!

Sannsynligvis rekker vi et forsøk til før jul. Forhåpentligvis er det snart vår tur til å kjenne hvordan det er når livet smiler.

solsikka
20-09-2009, 12:46
Hei og velkommen hit :-) Det er en tung prosess vi ufrivillig barnløse går gjennom og her inne er det mange i samme situasjon, men også mange som har lykkes etter år med prøving. Det ga håp til meg før vi ble gravide. Håper dette forumet kan hjelpe deg også.

Så forfedelig å høre at du mistet, også så sent i svangerskapet. Jeg har selv mistet en gang tidligere, i uke 8, og jeg begynner liksom endelig å føle meg sikker på at det skal gå bra denne gangen, når jeg har passert uke 16. Men sikker kan man altså aldri være - det er skremmende. Jeg følte stor sorg ved å miste og ser for meg at den sorgen ville vært sterkere og økt for hver uke jeg hadde gått gravid. Jeg håper dere lykkes snart! Krysser fingrene for deg og dere :klemse:

dansejenta
20-09-2009, 14:36
Velkommen hit og masse lykke til videre :blomstersmil:

Hormona
20-09-2009, 16:56
Velkommen hit. Her finner der mange i samme situasjon og selv om ikke det alltid er en trøst så er det faktisk det av og til:smile:

Lykke til videre i prosessen:lykke:

Sjøstjerna
23-09-2009, 11:20
Hei og velkommen hit til forumet:blomstersmil:
Trist at dere mistet den lille,ønsker dere all lykke med neste forsøk.

Sjøstjerna

Hildur
27-09-2009, 17:12
Velkommen skal du være.:blomstersmil:

Trist å høre at dere mistet i uke 22. Det må være helt fryktelig å måtte oppleve. Men jeg håper dere skal oppleve å bli gravide igjen og at det skal gå bra denne gangen.:klemse:

Natalia
28-09-2009, 08:43
Hei og velkommen på forum!

Utrolig trist å lese at dere mistet så sent som i uke 22, må ha vært en grusom opplevelse.
Flott at dere er ved godt mot. Ønsker dere masse lykke til med prøvingen videre :lykke:

Drømmemor
28-09-2009, 19:15
Tusen takk alle sammen... Å miste babyen vår er helt klart det verste som har skjedd oss. Et mareritt rett og slett. Men det var fantastisk å være gravid så lenge det varte. Fem og en halv måned med deilig lykke som nå er dyrebare minner:Hjerte:

Tiden flyr og snart er det nytt forsøk. Sannsynligvis er vi i gang igjen allerede i slutten av denne uken, med kort protokoll. Rart å tenke på at jeg kan være ruger igjen om knappe to uker... Her går det unna! :yessir:

Gratulerer så mye til dere som har drømmen sprellende i magen, og lykke til videre til dere som i likhet med meg foreløpig "bare" har den i hjertet:vente:

Kreps75
30-09-2009, 18:40
Velkommen på forumet, Drømmemor :klemse:

Det var veldig trist å høre at dere mistet drømmebabyen deres så langt ute i graviditeten. Håper det blir deres tur igjen snart, krysser fingrene for dere :Lykke til: Men i mellomtiden er det mange flotte personer her som kan gi støtte og oppmuntrende ord i tunge stunder.

:grouphug: