PDA

Se full versjon : Hei! :)

Acino
28-11-2009, 00:21
Etter å ha sniklest her en del og tenkt på det lenge har jeg endelig meldt meg inn i foreningen og inn på forumet; mye nyttig og hyggelig å være sammen med andre i lignende situasjoner. :jupp:

Noen magiske tall; Har vært sammen med min kjære i 12 år nå, og akkurat rukket å bli 29 år. Av de 12 årene har vi bodd sammen i 10, og har nå faste jobber, hus, biler og kjæledyr. Alt skulle ligge til rette for en liten en eller flere.
Ett år etter at jeg ble klar var han endelig blitt det han også, jeg fikk klarsignal til å slutte på p-pillene sommeren 2009. Vi gjorde som vi skulle og enda litt til, el-testa og det som var. Det gikk ikke. Full utredning med lap og alt, og 4 doble pergokurer senere ble vi henvist til assistert befruktning med tittelen uforklarlig ufrivillig barnløse.

Etter 2 fullførte og ett avbrutt AIH ble det IVF. Lyktes ikke der, og fryseforsøket ble avbrutt da eskimoene ikke klarte seg. På 2.ivf gikk det langt bedre; positiv test og ikke mindre enn to i magen. Det gikk bra lenge; man begynte å planlegge og kjøpe inn. Total glede ble så plutselig snudd til bunnløs sorg. Fødselen satte igang av seg selv og de to små ble født så alt for tidlig, bare 21+2...:shakehead:

Om mulig ble bare tomrommet etter barn bare enda større etter at vi fikk/mistet de. Måtte bare fortsette. 3.IVF gav kjemis/tidlig sa(4+5).

Nå står 4.IVF for tur, forhåpentligvis i desember.

Er aktiv på noen andre forum også, deriblant SG. Men dette er en såpass tøff tid/livsfase at jeg kjenner jeg kan trenge ett enda mer nærme-min-situasjon-forum; og det tror jeg er her. Gleder meg til å bli litt kjent med dere! :)

Natalia
28-11-2009, 01:22
Hei Acino og velkommen på forum.

"Kjenner" deg og din historie litt fra SG og føler med dere i det tragiske som skjedde tidligere i år :comfort:

Håper inderlig at dere lykkes nå :lykke::lykke::lykke:

Ønskestjernen
28-11-2009, 07:51
For en trist historie. Jeg forstår godt at tomrommet blei større etter at de to små gikk bort.. Selv etter 5 ukers graviditet merket jeg det... (kan ikke fatte hvor tungt det må ha vært for dere..). Det blir jo ekstra vanskelig å glede seg i seinere anledninger..
:klemse: Håper dere lykkes i desember:lykke::lykke::lykke::lykke:

ingrid81
28-11-2009, 08:52
Velkommen hit.
Tragisk at dere mistet de små etterlengtede på det tidspunktet.
Krysser fingerne for at dere kan komme i mål og at sorg og lengsel kan lindres litt etter hvert.

Solå
28-11-2009, 10:10
:storklem:

snart er vi gravide begge to :vente:

:venner:

dansejenta
28-11-2009, 11:56
Velkommen hit :sola:

Det er en kjempetrist historie dere har. :klemse:

Håper virkelig at dere får full klaff på neste forsøk og at ønskebarnet ankommer trygt :lykke:

Acino
28-11-2009, 14:35
Tusen takk for koselige velkomster!:grouphug:

Solå; Ja, det hadde vært noe det...;) :klem:

Amie
28-11-2009, 15:28
Velkommen hit Acino:blomstersmil:

Fikk skikkelig vondt i meg av historien deres:klemse:
Håper dere lykkes snart:lykke:
Håper du vil trives her inne på forumet:heia:
Er så godt å få snakket med andre par som er i samme situasjon.

Cutepai
28-11-2009, 17:46
Velkommen hit Acino.
Sterk historie sitter her med tåre i øynene.
Dette er et fantastisk forum.
Ønsker dere masse lykke til:klemse:

Pooky
29-11-2009, 20:44
Hei Acino og velkommen på forum.

"Kjenner" deg og din historie litt fra SG og føler med dere i det tragiske som skjedde tidligere i år :comfort:

Håper inderlig at dere lykkes nå :lykke::lykke::lykke:

Så satser jeg på at den berømte tanta kommer til helga( 4 desember),så vi rekker et forsøk før jul begge to:neglebit:

Stor klem:storklem:

Acino
29-11-2009, 22:16
:blomster: for fine velkomster!

Pooky; :kryssfingre: for at det blir forsøk på oss begge :)

Sjøstjerna
30-11-2009, 08:10
Hei Acino :blomstersmil:
Velkommen til forumet og lykke til videre med å få ønskebarnet.
Det er en gripende historie du forteller,ufattelig trist :klemse:

Sjøstjerna