PDA

Se full versjon : 6 forsøk

sherider
06-10-2010, 15:02
5 mislykkede forsøk bak oss. Men 5.10.10 satt de inn to gode egg, så nå krysser vi fingrene. Men ventingen til testen den 19.10.10 er tung.:vente::neglebit:

Betty1981
06-10-2010, 15:40
Lykke til... :) :grouphug: Kjenner til hvordan du har det.
Vi har hatt 3 innsettinger, 2 forsøk uten innsett og 1 til avbrutt. Så dette er 7 forsøket og jeg ruger på to gull-egg fra 25.09 og skal teste på lørdag.

tenker på deg, og krysser fingrene. :heia:

sherider
06-10-2010, 18:19
Lykke til til deg og. Skal krysse fingrene for deg på lørdag. Så håper sterkt at dine to gullegg og mine to gullegg fester seg:blomstersmil:Vi har satt inn 3 ganger ett fint egg, og denne gangen blir 3. gang vi sitter inn 2 fine egg. Men ingen av de fem gangene vi har prøvd, har eggene festet seg. Så nå håper jeg inderlig at denne gangen skal være den m lykke.:sola:

Lille reke
07-10-2010, 07:42
Ønsker dere lykke til, håper det klaffer for dere som har satt inn:klemse:
Dette er ei spennde tid :heia:

dansejenta
07-10-2010, 08:01
Lykke til :lykke:

sherider
12-10-2010, 18:54
Takk så mye:blomstersmil: Og lykke til til dere alle :sola:

sherider
14-10-2010, 08:45
Ventetiden før man kan ta test er kjedelig. Har tenkt å ta hjemmestest på lørdag. Blir spennende. Håper det er min tur nå:neglebit: Men skal ikke ta blodprøven på kvinneklinikken før 19.10. Åhh. Håper testen blir positiv:panikk:

dansejenta
14-10-2010, 09:40
Åh som jeg føler med deg! :klemse:
Er en dag foran deg i løypa og tenkte å ta en test i morgen el lørdag. Tror det blir lørdag, da det er greit å ikke ha for mye å ta seg til om det skulle bli negativt..:neglebit:

Svinger voldsomt fra forsiktig optimisme til fullstendig negativitet..

Håper det går bra for oss begge :lykke:

HIKLØV
14-10-2010, 10:05
Masse lykke til og jeg krysser fingra for deg :kryssfingre:håper virkelig det går veien for dere nå er en langsom prosess dette her ja,det er sikkert....Men vi er mange her inne som :heia: deg fram:):klemse:

sherider
14-10-2010, 10:54
Åh som jeg føler med deg! :klemse:
Er en dag foran deg i løypa og tenkte å ta en test i morgen el lørdag. Tror det blir lørdag, da det er greit å ikke ha for mye å ta seg til om det skulle bli negativt..:neglebit:

Svinger voldsomt fra forsiktig optimisme til fullstendig negativitet..

Håper det går bra for oss begge :lykke:

Tusen takk for fine ord. Masse lykke tiltil deg og. Skal krysse fingrene for deg :sola:

sherider
14-10-2010, 10:57
Masse lykke til og jeg krysser fingra for deg :kryssfingre:håper virkelig det går veien for dere nå er en langsom prosess dette her ja,det er sikkert....Men vi er mange her inne som :heia: deg fram:):klemse:

Tusen takk for støtten og fine ord :sola: Ønsker dere lykke til m baby forsøkene også, og skal krysse fingrene for at det blir positivt resultat for dere og i nærmeste fremtid:blomstersmil:

HIKLØV
14-10-2010, 11:32
Tusen takk for støtten og fine ord :sola: Ønsker dere lykke til m baby forsøkene også, og skal krysse fingrene for at det blir positivt resultat for dere og i nærmeste fremtid:blomstersmil:

Værsegod du bare hyggelig det :klemse: å takk tilbake for lykke ønskninger :klemse:

sherider
15-10-2010, 13:17
Er så spennt på testen i morgen. I morgen er 12 rugedag. Åhh .. Håper inderlig det er vår tur nå. Aldri hatt en positiv test, men vet jo at det bare er ca 25% sjanse.:neglebit: Er litt deppa nå, fordi jeg blødde litt isted og føler jeg har menssmerter. Typisk at det skjer rett etter jeg har vært å kjøpt graviditetstest. Begynner å lure på om jeg aldri skal få være heldig. Huff:sukk:

dansejenta
15-10-2010, 18:50
Ånei, så kjedelig da.. -men kan jo være slimhinnene som er irriterte eller gammels festeblod :lykke:

Skal også teste i morgen :neglebit:

Håper vi kan :jiha: sammen i morgen :klemse:

sherider
15-10-2010, 19:13
Ånei, så kjedelig da.. -men kan jo være slimhinnene som er irriterte eller gammels festeblod :lykke:

Skal også teste i morgen :neglebit:

Håper vi kan :jiha: sammen i morgen :klemse:

Takk for oppmuntrende ord:blomstersmil: Håper du har rett. Hvilken rugedag er det for deg i morgen da ? 12. for meg. Åhh så inderlig jeg ønsker at vi begge tester positivt i morgen. Det hadde vært det aller beste som kunne skjedd meg:sola: Lykke til. Skal krysse fingrene for deg. Håper du forteller meg hvordan det gikk i morgen, så skal jeg også skrive hvordan det gikk m meg.

HIKLØV
15-10-2010, 19:18
Er så spennt på testen i morgen. I morgen er 12 rugedag. Åhh .. Håper inderlig det er vår tur nå. Aldri hatt en positiv test, men vet jo at det bare er ca 25% sjanse.:neglebit: Er litt deppa nå, fordi jeg blødde litt isted og føler jeg har menssmerter. Typisk at det skjer rett etter jeg har vært å kjøpt graviditetstest. Begynner å lure på om jeg aldri skal få være heldig. Huff:sukk:

Huff så leit du føler det slik da:klemse:Men krysser fingre osv for det ikke stemmer det du føler nå....At du får positiv test imorgen:klemse::lykke:

sherider
15-10-2010, 22:10
Huff så leit du føler det slik da:klemse:Men krysser fingre osv for det ikke stemmer det du føler nå....At du får positiv test imorgen:klemse::lykke:

Tusen takk for det:sola: Nå skal jeg snart legge meg, og når jeg våkner blir det test. Har blandede følelser nå ja...

Helle
15-10-2010, 22:50
Jeg heier på dere alle sammen - er selv på rugedag 12 i morgen... Innsett 4.oktober. Det er så spennende... håper dere tester positivt og at vi kan lykkes denne gangen alle sammen!!! :grouphug: har selv tatt billigtester de siste dagene bare for "gøy" om dere skjønner... er jo alt for tidlig - men er bare såååååååååå spent... :vente:

Blir spennende å høre resultatene deres :blomstersmil:

Millie
16-10-2010, 08:42
Håper virkelig på et positivt resultat for deg:klemse:

Skrullis
16-10-2010, 09:16
Tusen takk for det:sola: Nå skal jeg snart legge meg, og når jeg våkner blir det test. Har blandede følelser nå ja...

Tenker masse på dere som skal ta og har tatt test i dag! :heia:
Håper virkelig det går deres vei!! :grouphug:

sherider
16-10-2010, 11:32
Testet negativt i dag på rugedag 12. Så er ikke gravid. Venter mens den 19.10. Satt inn 2 flotte egg den 5.10, men da har de tydeligvis ikke festet seg denne gang heller:sukk: Men ønsker alle andre som skal teste Lykke til, og skal krysse fingrene for dere:sola: Selv for jeg bare prøve å tenke på noe annet

Skrullis
16-10-2010, 11:54
Testet negativt i dag på rugedag 12. Så er ikke gravid. Venter mens den 19.10. Satt inn 2 flotte egg den 5.10, men da har de tydeligvis ikke festet seg denne gang heller:sukk: Men ønsker alle andre som skal teste Lykke til, og skal krysse fingrene for dere:sola: Selv for jeg bare prøve å tenke på noe annet

Åhhh så trist!!! Det er så urettferdig dette!!!:sukk:
Lei meg på deres vegne sherider. :grouphug:

Millie
16-10-2010, 12:55
Føler med deg:klemse: Hjelper kanskje ikke å høre at ander har lykkes etter x antall forsøk, men hos oss er det 1 av 9 insatte egg som har blitt til barn.

Det er tøft!

HIKLØV
16-10-2010, 13:07
Huff så leit det va kjære deg:sukk:skjønner godt du er skuffet nå ja...:klemse:sender deg mange gode tanker :klemse:

sherider
16-10-2010, 13:13
Tusen takk for støtten:blomstersmil:

HIKLØV
16-10-2010, 13:56
Værsegod du :klemse:skulle bare mangle:klemse:

dansejenta
16-10-2010, 16:00
Stor trøsteklem til deg :comfort:
Er i samme situasjon som deg i dag, testet også negativt..

sherider
16-10-2010, 18:23
Stor trøsteklem til deg :comfort:
Er i samme situasjon som deg i dag, testet også negativt..

Stor trøsteklem til deg og. Alltid like trist hver gang det skjer. Jeg skal ta en test til i morgen tidlig for sikkerhetsskyld, selvom jeg ikke har noen tro på at den viser noe bedre resultat

Helle
16-10-2010, 18:35
Trøsteklem til sherider og dansejenta:trøste: Jeg må nok innse at når man tester negativt på dag 12 så er løpet kjørt... Fikk selv besøk av TR i dag... har hatt mensmurringer hele rugeperioden, men har klamret meg fast til å tenke på det positive... Leste nemlig om ei som testet positivt dag 14 først med 2 egg innabords og fikk tvillinger... Hvorfor skal det være så fryktelig vanskeli???? Håper dere finner mot til å starte på ny behandling snart igjenn... Her blir det privat klinikk neste.. Har dere noen erfaringer?? Og til alle dere andre som venter og har testet - håper virkeli dere får kjenne på lykken:blomstersmil:

sherider
16-10-2010, 18:38
Trøsteklem til sherider og dansejenta:trøste: Jeg må nok innse at når man tester negativt på dag 12 så er løpet kjørt... Fikk selv besøk av TR i dag... har hatt mensmurringer hele rugeperioden, men har klamret meg fast til å tenke på det positive... Leste nemlig om ei som testet positivt dag 14 først med 2 egg innabords og fikk tvillinger... Hvorfor skal det være så fryktelig vanskeli???? Håper dere finner mot til å starte på ny behandling snart igjenn... Her blir det privat klinikk neste.. Har dere noen erfaringer?? Og til alle dere andre som venter og har testet - håper virkeli dere får kjenne på lykken:blomstersmil:

Trøsteklem til deg og. Syns alltid det er trist for alle som tester negativt.

sherider
16-10-2010, 18:44
Jeg er så glad for at jeg har min søte lille Chihuahua valp Josephine å kose m nå. Hun gjør at jeg klarer å få triste følelser litt vekk fra hodet mitt. Hun er 11,5 uke og veier 800 gram. Når hun er voksen blir hun bare ca 1,5 kg. Hun er kosete og det sjønneste som finns. Og hun gjør " mammaen" sin glad :blomstersmil::sola:

dansejenta
16-10-2010, 22:41
Så koselig med valp Sherider :lykkelig:

Vi har en "valp" på 4 år, stoooort "beist", verdens vakreste blandingshund. Også har vi to katter. Dyrene er gode å ha, de er glade i deg uansett!

Helle dette var leit....:klemme:

Tror det er mange som har fine erfaringer med å gå over til det private. Man får visst bedre oppfølging, ventetiden er kortere og de er mer villige til å prøve medisinopplegg spesielt tilpasset dine behov.

Vi skal ta alle våre offentlige forsøk, og lykkes vi ikke med det, så hopper vi over i det private :blunke:

Helle
16-10-2010, 23:37
Utruli godt å ha en hund å komme hjem til og ha sammen med seg på turer:sola: De er så forståelsesfulle, kloke og trofaste venner:blomstersmil: Vi har ei nydeli tispa på snart 6 år.

Vi har hatt en tomhetsfølelse i ettermiddag... Det e vi vel ikke aleina om å sitte me.. Trist når testene bare blir negative.. vi hadde sånn tro for at disse flotte 8-delte eggene våre skulle bli hos oss litt lenger.. Men vi har nå bestemt oss for å ta kontakt med medicus allerede mandag slik at vi kanskje kan komme inn til samtale før jul men ta forsøket på våren en gang. Vi er bare fast bestemt på å ikke gi oss nå før vi lykkes... Men redd samtidig for at man må gjøre det uten å ha lykkes... tia går...

Kos dere med hundenen deres og plei kjærligheten nå i denne tunge stunden - det skal æ gjøre :grouphug:

sherider
17-10-2010, 10:02
Lykke til videre alle sammen:blomstersmil: Nå tok jeg en negativ test i morges også. Nå tar jeg en lang pause igjen. I mellomtiden skal jeg kose meg m valpen min, fuglen min, samboeren min, hans 3 sønner og resten av familie og venner. Pleier alltid å ta en lang pause mellom egguthentingene, siden det er en stor påkjenning. Må kose dere i julen allesammen, og prøve å holde triste tanker vekke. Klem:klemse:

Helle
17-10-2010, 11:19
Lykke til videre alle sammen:blomstersmil: Nå tok jeg en negativ test i morges også. Nå tar jeg en lang pause igjen. I mellomtiden skal jeg kose meg m valpen min, fuglen min, samboeren min, hans 3 sønner og resten av familie og venner. Pleier alltid å ta en lang pause mellom egguthentingene, siden det er en stor påkjenning. Må kose dere i julen allesammen, og prøve å holde triste tanker vekke. Klem:klemse:
Tusen takk sherider - ønsker deg også lykke til videre:blomstersmil: Klem

dansejenta
17-10-2010, 11:39
:klemme:

Lykke til til deg også Sherider