PDA

Se full versjon : ÅÅÅ...jeg blir gaaal...

SandraEm
24-10-2010, 17:11
Var på Ul på uke 7+4 der legen ikke fant hjertelyd...og et litt mindre foster enn han egentlig ville se...er det ingen her inne som kan komme med en solskinnshistorie ang dette...:sola:
Vi skal på ny ul og da er jeg 8+5....håper bare hjertet til lille spire slår da:neglebit:
Legen sa at det ikke var tvil om at jeg var gravid,jeg er kvalm,ømme bryster og løper på do hele tiden. Tenker at visst dette har gått galt sp begynner man vel å blø og kjenner det på seg?Jeg har ikke gjort noe av dette og føler meg bare gravid....Håper noen kan komme med noen trøstende setninger:sukk:

Klem

Millie
24-10-2010, 17:20
Man skal vel strengt tatt høre hjertelyd 7+4, men kanskje legen ikke hadde det nyeste utsyret? Finnes nok solskinnshistorier om dette også, og håper det ender bra for dere.

Er det snakk om MA, kan det ta noen uker til før du begynner og blø, MEN håper det er bedre nyheter på neste UL:klemse:

Skrullis
24-10-2010, 17:48
Har hørt at egget kan gå i dvale så tildlig i graviditeten, så vi krysser fingrene og håper at det er årsaken, og at du hører hjerteslag neste ul. :blomster:

ingrid81
24-10-2010, 18:32
Jeg har hatt UL 5+3, 6+3 og 7+3 i første svangerskap og 8+0 denne gangen. Bortsett fra den aller første gangen har vi sett hjerteaktivitet, men har aldri fått høre den.
Var det IVF-klinikken du var på til UL eller vanlig gyn?

SandraEm
24-10-2010, 19:14
Jeg var på St.olav å tok Ul..............

huff har litt :panikk: nå :(

Otilie
25-10-2010, 03:00
Hvordan gikk det på ultralyden?

Jeg kan jo fortelle historien om min lillebror. Kanskje det kan være en liten trøst for deg :trøste:

Mamma var på tidlig UL når hun var åtte uker på veg. Da fant de ingen hjertefrekvens. Derfor ville han sende henne for å ta en abort. Mamma nektet, hun følte hele tiden at det ikke stemte. Hun var til tre ultralyder hvor alle bekreftet at det ikke var noe hjerteaktivitet hos fosteret. Hun nektet likevel. Infeksjonsfaren begynte å bli høy (mente legen) og etter tre uker var legene ganske sinte på henne. Hun krevde enda en ultralyd. Hun var da i uke 11. Da fant de hjertefrekvens og alt var vel. Han er i dag en frisk og fin gutt :)

SandraEm
25-10-2010, 14:21
se der kom det en liten solskinnshistorie-så flott at mora di nektet....for dte har jeg også tenkt til om de ikke ser noe på torsdag.For jeg bare kjenner det på meg at alt er bra,selvom bekymringen er der i bakhodet....

Tuuuusen takk for svar :=)

Otilie
25-10-2010, 14:48
Jeg håper historien til mamma gjentar seg og alt er vel med deg og din.

Masse lykke til på torsdag! :) Jeg skal tenke masse på deg :)