PDA

Se full versjon : Nå blir det spennende!!!

inti
28-10-2010, 14:14
SNA har lagt ut resultatene fra møtet i går, OG DET ER EN TILDELING TIL NORGE!!!! :heia: Nå mååå det da vel være oss eller dere, Soleil?...:panikk::flagg:

Soleil
28-10-2010, 15:15
Har nettopp sett resultatene og fikk umiddelbart en hel sommerfugl-farm i magen:panikk:

Skal tro hvor lang tid det tar før man evt. hører fra Adopsjonsforum??

Soleil:blomstersmil:

inti
28-10-2010, 16:41
Har nettopp sett resultatene og fikk umiddelbart en hel sommerfugl-farm i magen:panikk:

Skal tro hvor lang tid det tar før man evt. hører fra Adopsjonsforum??

Samme her! Håper så inderlig at det er en av oss denne gang! Tror ikke AF ringer før over helga, men det går jo eventuelt an å ringe dem i morgen og få avkreftet, dersom de vet at det dreier seg om en annen familie...

Mener de sa til meg en gang at det kunne gå fra 2-7 dager pga alle dokumentene som skulle være på plass og dobbelsjekket før de ringte den aktuelle familien. :flagg:

Lykke til! Jeg krysser fingre for oss begge to! :klemse:

blund
28-10-2010, 18:13
Så spennende! Håper en av dere kan juble her inne om noen dager:lykkelig:

Silje
28-10-2010, 19:05
:heia::heia::heia:

pia=:)
28-10-2010, 19:09
Nå heier jeg:heia::heia::heia::heia::heia:

where2go
28-10-2010, 20:27
:heia::heia:

Ullserk
28-10-2010, 20:38
:heia::heia::heia:
:lykke:
Krysser fingrene for dere begge:klemse:

Rusketuska
28-10-2010, 20:40
:tingeling: for at en av dere Øbbere får tildeling nå :blunke:

Carla
29-10-2010, 06:29
Å, guri, så spennende!!! Jeg heier på dere begge. :klemse:

Smily
29-10-2010, 07:16
Jeg henger meg på heiagjengen. Nå har en av dere to, Inti og Soleil, fortjent å komme i mål. Heia Heia!!

Utrolig morsomt at det nå endelig kommer litt tildelinger til Norge :)

fillolin
29-10-2010, 08:47
Oj, oj, oj, dette må jo være ulidelig spennende! Vet iallefall med sikkerhet at jeg ikke hadde klart å ikke ringe til foreningen..... Krysser fingre og ønsker lykke, lykke til! Til dere begge ;)

Soleil
29-10-2010, 12:00
Hei og takk for alle støtteerklæringene! :neie:

Jeg har allerede ringt Adopsjonsforum, men der hadde den faste kontaktpersonen fri og alle andre var på konferanse..

Det er forferdelig nervepirrende å måtte vente til over helgen. For oss er dette en av de aller siste sjansene, siden vår forlengede godkjennelse utløper om under 2 mnd og vi er for gamle til å bli godkjent på nytt.. :panikk:

Vi får leve i håpet og prøve å tenke på andre ting i helgen (selv om akkurat det ikke blir så lett!):neglebit:

Hilsen Soleil :blomstersmil:

Carla
29-10-2010, 12:11
Det er forferdelig nervepirrende å måtte vente til over helgen. For oss er dette en av de aller siste sjansene, siden vår forlengede godkjennelse utløper om under 2 mnd og vi er for gamle til å bli godkjent på nytt.. :panikk:

Hjelpe meg, for en forferdelig situasjon. Jeg krysser alle fingre for at dere kommer i mål. (Dette vet vel også adopsjonsmyndighetene i Peru om, vel, slik at dere kanskje kan regne med at det BLIR tildeling før fristen går ut??)

Tufsla
29-10-2010, 13:17
Så ulidelig spennende!
Enn å sende folk på kurs på en slik dag da?:panikk: Håper virkelig på gode nyheter og stor jubel fra en av dere i starten av neste uke!

:heia::heia:

Lizzi
29-10-2010, 13:30
Ønsker dere masse lykke til. Følger med dere i spenning. Vi lurer nemlig også litt på Peru som land, selv om vi ikke har bestemt oss.

-og GOD HELG.
:klem:

*Camilla
29-10-2010, 15:13
Lykke til begge to. :blomster:

Vendelin
29-10-2010, 16:45
Krysser fingre og tær for dere og alt som krysses kan. :lykke:
Håper dere får vite noe snarest. :klemse:

Smily
01-11-2010, 09:59
Noen som vet noe mer? Er bare så spent på Inti og Soleil sine vegne :).

Lykke til klem fra

Smily

Soleil
01-11-2010, 17:23
Ringte AF i dag og fikk dessverre beskjed om at det ikke var oss denne gangen heller.. :sad2:

Da får vi ihvertfall håpe at det var Inti istedenfor:neglebit:

inti
01-11-2010, 17:54
Ringte AF i dag og fikk dessverre beskjed om at det ikke var oss denne gangen heller.. :sad2:

Har nettopp kommet inn fra en joggetur og ser meldingen fra deg! Huttemegtu, kan det bety at det er oss nå???? :panikk::panikk:

Smily
01-11-2010, 19:02
Soleil:
Er lei meg på deres vegne. Skjønner godt at dere evt blir stresset pga godkjenningen som går ut. Da må det jo bare ordne seg ved neste consejo!!

Inti:
Er det dere som har hatt dokumenter lengst i Peru, vet du det? Uansett, lykke til. Dette blir noen spennende dager.

inti
02-11-2010, 14:29
Telefonen har vært helt aldeles stille i hele dag. Dette er steinhardt å holde ut. Men jeg skal ikke ringe verken i dag eller i morgen..... Det er jo enda et håp om at det er oss.:dromme:

simeho
02-11-2010, 14:54
Hjelpe meg, så spennende!!!!

At du holder ut! Men etter alle disse årene, er det vel gjerne mulig å holde ut en dag til ;)

Hadde klump i halsen da jeg sykla til jobb i dag. Føler veldig sterkt med dere nå. Tenk hvis!!!!... Nå håper jeg vi snart kan juble for permisjon mer eller mindre nøyaktig samtidig :)

Hold ut!

inti
02-11-2010, 15:27
Takk, takk, jeg skal holde ut!
Jeg har har hatt klump i halsen og sommerfugler i magen i hele dag. Telefonen er med overalt, til og med inn på do. Men i morgen ettermiddag da ringer jeg AF, tror jeg nok.

Hadde vært enormt stas med permisjon på samme tid, og jeg holder motet oppe enda!

Hjelpe meg, så spennende!!!!

At du holder ut! Men etter alle disse årene, er det vel gjerne mulig å holde ut en dag til ;)

Hadde klump i halsen da jeg sykla til jobb i dag. Føler veldig sterkt med dere nå. Tenk hvis!!!!... Nå håper jeg vi snart kan juble for permisjon mer eller mindre nøyaktig samtidig :)

Hold ut!

Carla
02-11-2010, 15:52
Jeg har har hatt klump i halsen og sommerfugler i magen i hele dag. Telefonen er med overalt, til og med inn på do. Men i morgen ettermiddag da ringer jeg AF, tror jeg nok.

Ja, nå måtte jeg logge meg innom for å kikke om det var noe nytt her... Du er jammen god som holder ut :klemse:. I morgen er dagen, satser vi på!

:blomstersmil::blomstersmil::blomstersmil:

vito-tre
02-11-2010, 19:34
.....puh......er innom støtt og stadig og håper på gledesrop!!!

Ullserk
02-11-2010, 19:57

Hadde vært enormt stas med permisjon på samme tid, og jeg holder motet oppe enda!

At du holder ut:grouphug:

Vendelin
02-11-2010, 21:31
Inti: Krysser fingrene for deg i morgen! :lykke:

Soleil: Neste gang MÅ det være deres tur. :klemse:

pia=:)
03-11-2010, 16:13

Har du ringte eller???????
:lykke::lykke::lykke:

Carla
04-11-2010, 12:18
Hvor blir det av stakkars Inti??? Har du dånt? Fått tildeling og er i en rus? Uten å ha sagt fra til oss :sparke:??
Jeg er sååååå spent!!!

:klemse:

Rusketuska
04-11-2010, 12:43
Hvor blir det av stakkars Inti??? Har du dånt? Fått tildeling og er i en rus? Uten å ha sagt fra til oss :sparke:??
Jeg er sååååå spent!!!

Samme tenker jeg :neglebit::vente::neglebit::vente:

Silje
04-11-2010, 22:36
Åhh- så spennende dette er!!!:neglebit:
Kjenner jeg får frysninger og sommerfugler i magen og det som er:dåne:
Hååååååper det endelig var deres tur nå Inti:dromme::heia:

Silje
04-11-2010, 22:41

Veldig synd at det ikke var deres tur denne gangen heller:sukk:
Ønsker dere all hell og lykke, og at Peru tar hensyn til at tiden holder på å renne ut for dere..kan ikke skjønne noe annet egentlig:lykke::lykke::lykke:

:heia::flagg::heia:

Ullserk
05-11-2010, 11:29
Venter i spennig på Inti:vente::neglebit:

:lykke::lykke::lykke:Håper

Tufsla
05-11-2010, 15:12
Så leit at det ikke var dere Soleil :sukk:

Venter spent på Inti nå :heia:

inti
05-11-2010, 19:19
Hei,
Da kan jeg fortelle at det heller ikke var oss som skal bli foreldre i denne runden. Jeg har vært langt nede de siste dagene, og i tillegg hatt omgangssyke og virus på PC´en. Men nå er jeg litt bedre, og ser relativt lyst på livet. Håper veldig at det ordner seg for Soleil neste gang!:heia:

Zhong Guo
05-11-2010, 19:23
Huff Inti det var ikke det jeg hadde håpet at du skulle fortelle oss. Da får vi virkelig håpe at det er deres gang neste gang det er møte.

God bedring og fortsatt lykke til med den siste ventetiden.

Venteklem fra meg

Smily
05-11-2010, 19:33
Inti; det var synd å høre. Hvor blir barna av? Lenge siden det har vært tildeling til kjente.

Eneste gode nyhet er at det allerede er annonsert nytt consejo 23 november. Så nå får vi bare smøre oss med tålmodighet og krysse fingrene for at Soleil kommer i mål neste gang, og veldig gjerne også Inti. Heier på dere!!

blund
05-11-2010, 19:53
Så kjedelig, Inti og Soleil - jeg har blitt hektet på Peru-venting og heier på dere nå altså:heia:

Krysser fingrene for at det kommer 2 barn neste gang!

Sirenita
05-11-2010, 20:12
Ja, jeg har også blitt litt hekta på å følge med på dere Peru-ventere ...:blomstersmil:

Veldig leit at det ikke var noen av dere som venter her inne som fikk denne gangen. Dere må jo bare holde motet oppe.

For å prøve å se positivt på det så er det jo kjekt uansett at det ble et barn til Norge denne gangen. Hvis jeg har forstått dere rett er det en stund siden sist?

:klemse: til dere!

Flax
07-11-2010, 14:14
Varm klem til dere venterne her i Peru-klubben, håper inderlig det blir en av dere neste gang! Ekstra varm klem til deg, Inti, vet så godt hvordan ventingen tar på helt sånn på oppløpssiden...

Vi krysser iherdig fingre for at de rekker i hvertfall en tildeling til Norge før jul!!

Tufsla
07-11-2010, 18:38
Så leit at det ikke var dere denne gangen heller Inti :klemse:
Jeg må innrømme at jeg er litt hektet på å følge med på dere Perusøkere jeg også. Det er jo så ulidelig spennende, og jeg håper inderlig at det snart jubles av full hals her inne, både fra Soleil og Inti :blomstersmil:

Carla
07-11-2010, 20:30
Ja, det var leit dette her, Inti. Jeg føler veldig med dere i denne tunge ventingen... Men i mål SKAL dere, vet du :klemse:. Håper det blir Norges-tildelinger allerede om noen uker. Til Soleil og til Inti!

Vi snakkes, stor venteklem fra meg

Ullserk
11-11-2010, 07:36
Godt å høre at du er "i gang" igjen Initi:klemse:

Krysser fingrene for alle Peru søkere. Det føles som en seier for oss alle når noen får tildeling:lykkelig:

:grouphug: