PDA

Se full versjon : Hvordan forberede kroppen til Isci?

A&H
25-04-2011, 10:31
Hei!

Vi har akkurat ansluttet vårt første ordentlige Icsi-forsøk (hadde et i høst også som ble avbrutt før innsett). Håper å kanskje rekke et nytt forsøk før sommeren, evnt håper jeg det blir tidlig i august.

Hvordan kan jeg forberede kroppen best mulig til et nytt forsøk. Jeg har fått ut ganske få egg hver gang. Ingen egg til frys for å si det sånn...

Hos oss er det få og litt dårlige svømmere som er egentlige grunn til problemet, men jeg begynner å bli litt stressa for hva det er som gjør at jeg får ut så få egg.

Hva gjør dere andre for å få dette best mulig til?

(og hvordan får dere til å legge til "signatur" under her?)

dansejenta
25-04-2011, 12:52
Hei

Det er mange gode råd, og mitt råd er egentlig å gjøre det som er best for deg og dere.
Vi har hatt 5 innsett, av perfekte egg hver gang, og jeg har prøvd forskjellige ting under rugetiden. Bl a sukkerkutt, babyklister (homøopatisk middel som skal hjelpe egget til å feste seg og minske faren for abort), ingen tunge løft, sykemelding osv.
Vi har ikke blitt gravide, til tross, så jeg har bestemt at neste gang skal jeg ikke leve "som om", jeg skal leve helt normalt, trene og kose meg. Er lei av å sette livet på vent mens jeg er i forsøk.

Signatur får du vet å gå inn på kontrollpanel og endre signatur

Lykke til :blomstersmil:

tullejenta
25-04-2011, 19:58
Jeg har samme problem som deg, men også dårlig eggkvalitet og endometriose. Mannen har massevis av antistoffer i sædcellene..

Vi skal starte igjen nå og gjør som sist (når vi kykkes) 3 mndr uten kaffe og alkohol (vi røyker ikke), og forsøker leve sunt og godt. I tillegg prøver vi akupunktur. Videre tok vi det etter ferien slik at vi kunne stresse helt ned.

Eggkvaliteten og sædkvaliteten ble litt bedre og vi fikk ut to egg mer. Hva som virket vet jeg ikke, men det hjalp veldig på gløden og entusiasmen å leve så sunt hvertfall :blomstersmil: Og jeg tror det var det "lille ekstra".

Anbefaler en bok som har gledet mange her: "Veien til ønskebarnet" av Zita West.

Ønsker masse lykke til :lykke::lykke::lykke: