PDA

Se full versjon : gynekolog åpent i juli??

Niffi
23-06-2011, 12:32
Hei, hei :-)

En god klem til alle flotte jenter (og gutter) her inne :klemse:

En masse :lykke::lykke::lykke: til alle som er i forsøk, som ruger eller som et blitt gravide!

Vi skal (forhåpentligvis) i gang med fryseforsøk i begynnelsen av august. Er litt usikker hvordan jeg skal gjøre det, da gynekologen min er på ferie de ukene jeg trenger oppfølging. Er det noen som vet om gynekolog i Oslo-Asker-området som har åpent i juli????????????? Er det noen som har fått oppfølging på sykehus? Kanskje det er mulig å få ul på Bærum sykehus....

Og vet dere hvor lenge jeg kan gå på progynova før innsett? Hvis jeg begynner rundt 10-11.7, og gynekologen min ikke er tilbake før 9.8, kan jeg gå på progynova så lenge som til midten av august??

Himmel...håper ikke dette var et dumt spørsmål :flau:

Er det noen som vet hvordan sjansene med fryse-egg er i forhold til ferske egg??

Ha en fortsatt fin dag :blomstersmil:

nuoweiren
23-06-2011, 14:12
Kanskje Volvat har åpent? De har i hvert fall gynekologer i Oslo.

Klara-Sofie
23-06-2011, 20:43
Volvat pleier å ha stengt i juli, så regner med at de har stengt i år også.

Hva med legesenteret på Byporten i Oslo?
De reklamererer jo veldig med ultralyd.

Sommar73
05-07-2011, 18:59
Hej Niffi.
Så spennende at det nermer seg nytt forsøk! :lykke::lykke:
Jeg har under mine forsøk spist progynova i 3-4 uker for insett.
Så hvis du begyner i mitten av juli og har insett i mitten av august blir det ju ca 4 uker.. Hvor lenge du skall spise beror ju litt på hvor snabbt slemhinnen din vokser.

Har du funnit en gynekolog som har sommeråpent?
To - tre uker etter at jeg begynt på progynova har jeg vart på ul.

Når man leser på forumet verkar det inte som det er flere som blir gravide på fersk en på frys synes jeg..

God kveld! :blomstersmil:

Niffi
05-07-2011, 20:06
Kjære Sommar73.

Tusen takk for svar :blomstersmil:

Jeg fikk menstruasjon for fullt i dag, på dag 21 i syklusen. Jeg har normalt 26-28 dagers syklus, så den kom litt tidlig denne måneden. Litt usikker på om det er greit å starte forsøk denne måneden pga for kort syklus. Får ikke tak i Paiivi I Tampere fordi det er sommerstengt. Har veldig lyst å komme i gang med forsøk igjen nå :blomstersmil:

Hvordan går det med deg? Håper det går bra i svangerskapet :klemse: Tenk, snart er du mamma :lykkelig:

Ha en fortsatt kjempefin kveld!

God klem fra Niffi