PDA

Se full versjon : HCG nivå??

sosa
28-05-2013, 07:33
Hei! Jeg fikk svar allerede i dag på blodprøven jeg tok i går... Men det sier meg ingenting når jeg fikk på sms(sånn man ikke kan svare på) at den er på 156... Noen som kan hjelpe meg?

Knottemamma
28-05-2013, 07:43
Alt over 5 betyr at du er gravid, så da er du veldig gravid :vinner:

sosa
28-05-2013, 07:46
Åh! Såpass!! Tusen takk for svar... Nå tror jeg at jeg skal gråte en skvett... Eller løpe rundt i lgh eller bare sitte og måpe litt...

Lul
28-05-2013, 08:07
Gratulerer - du er gravid! :vinner::yess:

Kommer vel litt an på hvor lenge siden innsett, men du kan jo lure på om det er to :-)

sosa
28-05-2013, 08:14
Innsett fredag 17.mai... Og jeg fikk satt in to fine :blomstersmil:

Gratulerer - du er gravid! :vinner::yess:

Kommer vel litt an på hvor lenge siden innsett, men du kan jo lure på om det er to :-)

Knottemamma
28-05-2013, 08:41
Det er mulig det er to, men så tidlig kommer det også veldig an på når det/de festet seg, så er litt vanskelig å si. Her (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=4787) er en tråd med innrapportering av hcg, så der kan du se hvor høyt som er vanlig her inne ved en og to. Er ikke så mange som har tatt blodprøve så tidlig etter innsetting, men verdien skal doble seg i løpet av ca. 48 timer (ved et foster), så man kan jo regne litt på det.

sosa
28-05-2013, 09:32
Jeg var inne og kikka litt der, men jeg ble bare forvirra ;)
Tror bare jeg fremdeles er litt i sjokk... :undre:

Det er mulig det er to, men så tidlig kommer det også veldig an på når det/de festet seg, så er litt vanskelig å si. Her (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=4787) er en tråd med innrapportering av hcg, så der kan du se hvor høyt som er vanlig her inne ved en og to. Er ikke så mange som har tatt blodprøve så tidlig etter innsetting, men verdien skal doble seg i løpet av ca. 48 timer (ved et foster), så man kan jo regne litt på det.

Kila
28-05-2013, 10:49
Gratulerer!:lykkelig:

Blir spennende å se om det blir en eller to :blomstersmil:

Aenida
28-05-2013, 11:22
Jeg henger meg på her - JAAAAA! Grattis! :klemse:

Dette blir veldig spennende!

ninris
28-05-2013, 11:35
Gratulerer:blomstersmil: :yess:

Limm
28-05-2013, 11:41
Gratulerer med positiv test!!! :lykkelig:

Enig, det med Hcg-nivået og finne ut om det er en eller to er omtrent umulig! Jeg var sikker på at det var en, men på UL.. der dukka det opp to :blunke: Er ikke så altfor lenge til du kan ta tidlig ul heldigvis! Blir spennende!!

sosa
29-05-2013, 09:29
Tusen takk, alle sammen!! Er nok fremdeles litt i sjokktilstand, men jeg fikk en veldig hyggelig og rolig dag i går, hvor jeg kunne dele litt tanker og det hjelper jo det :)

Gratulerer med positiv test!!! :lykkelig:

Enig, det med Hcg-nivået og finne ut om det er en eller to er omtrent umulig! Jeg var sikker på at det var en, men på UL.. der dukka det opp to :blunke: Er ikke så altfor lenge til du kan ta tidlig ul heldigvis! Blir spennende!!

Ja.. jeg ble litt overraska når de sa jeg skulle ha UL om et par uker... Men har forstått at det er vanlig når man har vært gjennom ED og prøverør og sånt. Så nå har jeg fått meg time 13/6... Spennende!!!

Knottemamma
29-05-2013, 09:43
Tusen takk, alle sammen!! Er nok fremdeles litt i sjokktilstand, men jeg fikk en veldig hyggelig og rolig dag i går, hvor jeg kunne dele litt tanker og det hjelper jo det :)

Ja.. jeg ble litt overraska når de sa jeg skulle ha UL om et par uker... Men har forstått at det er vanlig når man har vært gjennom ED og prøverør og sånt. Så nå har jeg fått meg time 13/6... Spennende!!!

Jepp, alle som har brukt IVF skal ha ultralyd, så det er ikke noe rart :) Bare å glede seg til å se det lille hjertet slå :dromme:

Aenida
29-05-2013, 10:06

Veldig, veldig spennende!:klemse: