PDA

Se full versjon : Aldersgrense for eggdonasjon i Danmark?

randeli
23-02-2014, 19:27
Heia jeg og min mann leste i seineste IFORM bladet at den øvre aldersgrensen for eggdonasjon i Danmark er 46 år er det noen som kjenner til det og ved hvilken klinikk det rører seg om?:kaffepc:

Mariela
09-03-2014, 11:09
Har inntrykk av at svært mange klinikker opererer med 45 års aldersgrense, og at de kan tøye strikken dersom det viser seg at man kan vise til god medisinsk form. Dersom du vurderer eggdonasjon og er i 40-årene, ville jeg heller valgt et annet land enn Danmark fordi de kan ha lange ventelister.
Bla. Spania kan du få behandling kjapt.

ema-cc
09-03-2014, 12:32
Heia jeg og min mann leste i seineste IFORM bladet at den øvre aldersgrensen for eggdonasjon i Danmark er 46 år er det noen som kjenner til det og ved hvilken klinikk det rører seg om?:kaffepc:

Hei :blomstersmil:Det er nok riktig det med aldersgrense i Danmark.
Jeg blir 45 til sommeren og har vært i Riga, den opprinnelige klinikken nettopp p.g.a det med alderen. Er nå gravid 4+5 og har 4 embryo igjen på frys. Er veldig fornøyd og de ligger ikke blant de dyreste klinikkene:blunke:

:klemse:

Avjoli
27-06-2014, 16:45
De fleste har den grensen i Danmark. Athen, som er langt framme når det gjelder IVF, har dog en høyere grense.

lillestjerne
27-06-2014, 18:16
Ja Serum i Aten har 50 års grense!