PDA

Se full versjon : Eggdonor i Zlin,Tjekkia

annemor79
19-02-2015, 11:20
Hei!:smiley:
Vi har bestemt oss for å gå for eggdonor . Det har vært en vanskelig avgjørelse å ta, men siden at mine egg er av dårlig kvalitet så kan vi ikke gi opp å bli foreldre før vi har prøvd eggdonor. Vi har hatt en prosess med å finn frem til en klinikk og valget falt på IVF klinikken i Zlin. Nå har vi fått ordnet alt med papirer og medisiner og er klar for å dra nedover. Den 3 mars setter vi oss på flyet og skal være der i 8 dager, så er det flere som skal på den sammen klinikken i det samme tidspunkt så hadde d vært koslig å møttes. Vil gjerne høre fra flere som har vært på den samme klinikken :kaffepc::storken-jente::denstoretelefonen:

Hilsen to som er veldig spente :neglebit:

2015
05-03-2015, 17:00
Hej!

Vi har også sett litt på på Zlin, ser ut å være en bra klinikk (en av favoritene). Men det bli nok ikke før neste år kanskje. Skal prøve litt till her hjemme i Norge først :)
Krysser fingrene for dere, har lest om andre som blitt gravide der!

Vi har bestemt oss for å gå for eggdonor . Det har vært en vanskelig avgjørelse å ta, men siden at mine egg er av dårlig kvalitet så kan vi ikke gi opp å bli foreldre før vi har prøvd eggdonor. Vi har hatt en prosess med å finn frem til en klinikk og valget falt på IVF klinikken i Zlin. Nå har vi fått ordnet alt med papirer og medisiner og er klar for å dra nedover. Den 3 mars setter vi oss på flyet og skal være der i 8 dager, så er det flere som skal på den sammen klinikken i det samme tidspunkt så hadde d vært koslig å møttes. Vil gjerne høre fra flere som har vært på den samme klinikken :kaffepc::storken-jente::denstoretelefonen:

Lennis
30-03-2015, 14:03
Vi skal til Zlin i juli:yess: har ikke fått eksakt dato enda, men prosessen er igang og testresultater osv er sendt til Zlin :)

Dette blir en spennende sommer/høst!! :D

NA75
09-04-2015, 14:05

Hei Annemor79, hvordan gikk det i Zlin? Vi skal også til Zlin, blir mest sannsynlig i Juli. Er kjempespent og evig optimist på at dette skal gå :). Har jo lest så mye positivt om Zlin selv om det ikke er så mange fra Norge som har vært der. Krysser fingrene for at det ble en suksess for dere :). Har dere noen tips i forbindelse med turen ned etc så vil vi gjerne høre :)

Lennis
27-05-2015, 09:26
Hvordan går det med dere? Vi har bestilt tur og er klar for tur til zlin i Juli :)

Josefine81
21-06-2015, 16:50
Hei!

Vi har også valgt Zlin for eggdonasjon og drar dit i slutten av juli 😊

Lennis
24-06-2015, 09:26
Hei Josefine81 :)

Jeg skrev til deg i en annen tråd også, men skriver her også. Vi drar til Zlin om 2,5 uker og er så spent :)

Josefine81
24-06-2015, 18:57
Så det Lennis :blomstersmil: Jeg har visst skrevet litt her og der, he,he. 2,5 uker ja, det er jo veldig snart :heia: Reiser om 5 uker vi da! Veldig fornøyd med klinikken sålangt forresten, de er raske til å svare på mail, gir grundig info og er veldig imøtekommende.

Lennis
25-06-2015, 09:38
Ja det knyter seg i magen når jeg tenker på det, 2,5 uker :) Det kommer til å gå så fort!

NA75
12-07-2015, 21:15
Nå er det kun 2 dager igjen til innsett her i Zlin, blir sååå spennende dette 😁. De fikk ut 8 egg fra donor, 7 av de var modne og 7 ble befruktet :yess: Så nå venter vi i spenning på hvordan de utvikler seg til tirsdag og innsett. Har kost oss i Wien i helgen og prøvd å ikke tenke på dette men det er jammen ikke lett 😛. Flere som er inne i venteperiode nå? Hater de neste ukene - det er sååå nervepinende....
Lennis har prøvd å sende flere meldinger men finner de ikke igjen??? Har du fått de? Uansett masse lykke til, nå er det like før 😃. Vi har vært kjempefornøyde med Zlin så langt og håper selvsagt at dette går veien. Send meg en melding om dere vil treffes når dere kommer på tirsdag kveld 😊.

Josefine81
19-07-2015, 23:54
Spennende med dere som driver å ruger nå!! Vil gjerne høre litt oppdateringer. Masse lykke til :heia: ☺ Selv drar vi til Zlin om litt over en uke :blomstersmil:

Lennis
20-07-2015, 22:40
Vi er her nå, innsett i morgen :) er ganske så spente nå :)

Mo cuishle
20-07-2015, 22:56
Vi er her nå, innsett i morgen :) er ganske så spente nå :)

All hell og lykke til dere. Måtte gullegget feste seg:klemse:

NA75
21-07-2015, 08:45
Masse lykke til Josefine og Lennis 👍🏻☺️. Bare to dager igjen til jeg kan teste her, laaaange dager.... Fikk desverre ingen embryo på frys så satser veldig på at disse to klamrer seg fast 💛💛.

Josefine81
21-07-2015, 19:58
Takk :blomstersmil: Lykke til Lennis!! Skal du sette inn ett eller to egg? Håper på positivt resultat for deg, NA75 :heia:

Lennis
23-07-2015, 23:36
Takk :blomstersmil: Lykke til Lennis!! Skal du sette inn ett eller to egg? Håper på positivt resultat for deg, NA75 :heia:

Vi satt inn 2 egg :) begge eggene hadde veldig bra kvalitet, grad 1. Dette er og blir en laaang uke.... Tankene flyr frem og tilbake, det ene minuttet er jeg sikker på at dette ikke har gått bra og neste minuttet er det motsatt:neglebit:

Josefine81
24-07-2015, 15:39
Oi, så bra ☺ høres jo lovende ut Lennis! Er nok veldig vanlige de tankene der, kommer sikkert til å tenke det samme selv 😉 veldig usikker på antall egg jeg da, har litt panikk for tvillinger, he,he:neglebit:

NA75
26-07-2015, 17:15
:lykkelig: Jippi, første steg unnagjort. Hcg på 118 på torsdag - venter nå spent på resultatet i morgen - håper på fin fin stigning ☺️. Greier ikke helt å glede meg med vår historie, men vil sååååå gjerne at det skal være vår tur nå 😁. Lykke til på torsdag Lennis, vet at dagene går utrolig sakte nå. Og masse lykke til med turen nedover Josefine - drar dere i morgen?

Lennis
27-07-2015, 08:40
:lykkelig: Jippi, første steg unnagjort. Hcg på 118 på torsdag - venter nå spent på resultatet i morgen - håper på fin fin stigning ☺️. Greier ikke helt å glede meg med vår historie, men vil sååååå gjerne at det skal være vår tur nå 😁. Lykke til på torsdag Lennis, vet at dagene går utrolig sakte nå. Og masse lykke til med turen nedover Josefine - drar dere i morgen?

Takk for omtanken NA75 :) Dagene går utrolig sakte... Og jeg er overbevist om at jeg kommer til å få negativ test på torsdag, så blir spennende og se om magefølelsen stemmer eller ikke.
Lykke til i dag <3

Josefine81
28-07-2015, 16:34
Åå, hurra NA75 :blomstersmil: bra nyheter, spent på fortsettelsen!! Krysser fortsatt fingre for deg!! Lennis, sender deg noen gode tanker og krysser fingre for deg også, masse lykke til med test! Nå har vi satt oss på flyet, ankommer Zlin sent i kveld :heia:

NA75
28-07-2015, 16:49
Ny hcg prøve på mandag viste 727 i hcg, noe som er en veldig bra stigning ☺️. Nå prøver jeg å slappe av og tenker at dette faktisk kan gå vår vei - en heeelt fantastisk følelse 😂😂😂. Masse lykke til Josefine, blir noen spennende uker framover!! Anbefaler dere å ta turen til Praha eller Wien over helgen - det gjør at oppholdet ikke føles så langt. Vi var i Wien fra torsdag til mandag - leide leilighet gjennom AirBnb. Nå heier jeg på Lennis og Josefine - blir så spennende dette! Tenk om vi alle kan få søte små April babyer 💜💜💜

Josefine81
29-07-2015, 12:29
Jippi NA75 :yess: er jo helt fantastisk! Juhuu! Vi har hatt konsultasjon nå og alt bra sålangt. Tenkte å dra til Wien eller Krakow i helgen. Også blir det tandemhopp på søndag :haha: og innom Praha før hjemreise ☺ greit å fylle dagene! Hadde vært super dupert med april beibis :blomstersmil:

Josefine81
31-07-2015, 14:36
Da har vi 8 embryoer som skal få kose seg i rugemaskinen fram til tirsdag morgen :heia: !!

NA75
31-07-2015, 14:56
Da har vi 8 embryoer som skal få kose seg i rugemaskinen fram til tirsdag morgen :heia: !!

Gratulerer Josefine :lykkelig::lykkelig: Da er det bare å nyte helgen og glede seg over bra resultat ☺️☺️. Ha ei strålende helg 🌞

Bjørnungen
01-08-2015, 21:22
Hei!
Hva er prisen på eggdonasjonspakka på denne klinikken?
Vi lodder litt stemning på ulike klinikker og da er pris rett og slett nokså viktig etter så mange runder...

Josefine81
02-08-2015, 12:13
Prisen er 4500 € også har vi brukt ca 4-5000 kr på medisiner (kjøpt det meste her nede) :blomstersmil:

Lennis
02-08-2015, 21:02
Så spennende Josefine81 :) Jeg vet hvordan dere har det nå, mye venting og veldig spente :) Krysser fingrene for dere <3

Jeg tok første blodprøve på torsdag og hadde hcg på 393 :) :) Nå krysser vi fingrene for fin stigning på blodprøven i morgen!

Josefine81
03-08-2015, 08:59
Supert Lennis :lykkelig: det er jo kjempe bra!!! Lykke til med ny test i morra :blomstersmil: vi er klare for innsett i morgen tidlig, samtidig som det føles litt skummelt 😊

Josefine81
04-08-2015, 10:42
Da har jeg fått satt inn et lite superfrø :blomstersmil: og 4 er satt på frys! Så nå er vi rugere alle 3 :heia: hvordan går det med dere, Lennis og NA75?

Lennis
04-08-2015, 14:09
Da har jeg fått satt inn et lite superfrø :blomstersmil: og 4 er satt på frys! Så nå er vi rugere alle 3 :heia: hvordan går det med dere, Lennis og NA75?

Gratulerer som ruger :heia: 4 på frys er jo superbra! Vi fikk ingen på frys, men forhåpentlig så klamrer begge eller en av eggene vi satt inn seg fast :)

Jeg tok ny blodprøve i går, men har ikke fått tilbakemelding fra legen enda, så venter i spenning :neglebit:

Slapp av og kos deg i dag, før avreise i morgen. Dagen jeg hadde innsett så lånte vi dvder med serier og lå i sengen hele dagen :) Spiste tilogmed middag fra restauranten oppe på rommet hehe.

Krysser fingrene for dere og sender dere gode tanker! :smile:

Lennis
04-08-2015, 15:42
Gratulerer som ruger :heia: 4 på frys er jo superbra! Vi fikk ingen på frys, men forhåpentlig så klamrer begge eller en av eggene vi satt inn seg fast :)

Jeg tok ny blodprøve i går, men har ikke fått tilbakemelding fra legen enda, så venter i spenning :neglebit:

Slapp av og kos deg i dag, før avreise i morgen. Dagen jeg hadde innsett så lånte vi dvder med serier og lå i sengen hele dagen :) Spiste tilogmed middag fra restauranten oppe på rommet hehe.

Krysser fingrene for dere og sender dere gode tanker! :smile:

Legen ringte meg nå og kunne fortelle at mitt hcg nivå har økt til 2500:heia:

Josefine81
04-08-2015, 16:28
Takk for det :lykkelig: dette er spennende asså ! Egentlig litt deilig å ha unnskyldning for å ligge i senga en dag da 😄 her går det i serier, filmer og hekling!

Satser på en finfin stigning hos deg, Lennis! Du hadde jo så bra hcg før helgen :heia:

Josefine81
04-08-2015, 16:30
Legen ringte meg nå og kunne fortelle at mitt hcg nivå har økt til 2500:heia:

Jippi :lykkelig: du er jo supergravid, ha,ha ☺ topp nyheter!

Venke
04-08-2015, 18:12
Hei!
Gratulerer med positive tester, og lykke til dere andre! 💜

Det er ei gruppe her for gravide med termin feb,mars,april 2016☺ Koselig om dere kommer inn der etterhvert☺

NA75
14-08-2015, 16:06
Hvordan går det Josefine, har du sjekket hcg ennå? Veldig spent ☺️☺️. Jeg var på ultralyd på onsdag og vi fikk se et lite hjerte som banket ❤️- en helt fantastisk følelse. Nå greier jeg endelig å slappe av litt mer og glede meg over dette ❤️❤️❤️. Og masse lykke til neste uke Lennis - har en veldig god følelse 😘😘

Josefine81
16-08-2015, 14:11
Åååå, så staaas :lykkelig: fantastisk ☺ hvor langt er du på vei igjen NA75?

Forrige uke hadde maaange, laaange dager. Tok test på torsdag og var kjempeklar og nervøs for prøvesvar på fredag, men fikk aldri beskjed fra legen :panikk: gikk litt i kjelleren på kvelden, for føltes helt uendelig lenge å vente til mandag... og har ikke turt å ta hjemmetest. Var i bryllup i går og på tross av alkoholfrihet (he,he) og uvisshet var det deilig å ikke sitte hjemme og sture. Så venter nå i superspenning på at prøvesvaret kommer i morgen og ev ny prøve på tirsdag....

Hvordan er formen deres NA75 og Lennis?

Josefine81
17-08-2015, 16:48
Endelig fått svar på blodprøven! Hcg på 182 :lykkelig: klarer nesten ikke å tro at jeg er gravid! :blomstersmil: ikke fått tatt test nr 2 i dag, men satser på å få gjort det i morgen!

NA75
17-08-2015, 22:08
:lykkelig: så fantastisk josefine, gratulerer :yess::yess: Da er vi jammen blitt gravide alle tre - så gøy 😊. Jeg er uke 7+4 nå og har begynt å bli skikkelig uggen og sykt trøtt, men sååå mye roligere etter ultralyden i forrige uke. Nå krysser vi fingrene for at alle tre får supre svangerskap og velskapte babyer i april 16 💜💜💜

Lennis
18-08-2015, 08:38
Endelig fått svar på blodprøven! Hcg på 182 :lykkelig: klarer nesten ikke å tro at jeg er gravid! :blomstersmil: ikke fått tatt test nr 2 i dag, men satser på å få gjort det i morgen!

Gratulerer så mye Josefine :) Så utrolig gøy at vi alle tre har testet positivt, GO ZLIN:heia:
Jeg hadde en liten blødning forrige uke og ble ganske redd, så jeg dro til legen å tok ny blodprøve for å sjekke hcg stigning. Fikk sms fra legen i dag at den stiger fint og alt så veldig bra ut :) Har nå hcg på 76000:lykkelig: på onsdag var den på 39000.
Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet, for på fredag er det UL :)

Josefine81
18-08-2015, 22:41
Takk :yess: dette er gøy altså! Og :heia: Zlin!! Utrolig gøy om det går bra med oss alle tre og at vi kan følge hverandre gjennom svangerskapet :blomstersmil:

Ta det rolig og plei formen NA75, og nyt graviditeten! Lennis, så bra at alt var bra på tross av blødning og masse lykke til på UL :blomstersmil: venter på oppdatering ☺

Legen min har vært syk, så tar hcg test nr 2 først i morgen. Blæ... men er ikke så stresset egentlig. Tok hjemmetest i dag og den ble veldig tydelig positiv etter bare noen sekunder ☺

Lennis
19-08-2015, 12:20
Takk for det :) Her er også formen dalende, kvalm og uggen dagen lang:urk: prøver å tenke positivt på det, for det er jo ett godt tegn :) Lykke til med blodprøve Josefine.

Josefine81
21-08-2015, 17:56
Hcg tatt onsdag var på 2995 :yess: så da er det bare å gå helgen blidt i møte selv om kvalmen og trøttheten kommer snikende og hormonene er litt i krig 😉 UL er bestilt til mandag 31/8 !

Spent på hvordan det har gått med deg i dag Lennis :blomstersmil:

Lennis
22-08-2015, 23:42
Hcg tatt onsdag var på 2995 :yess: så da er det bare å gå helgen blidt i møte selv om kvalmen og trøttheten kommer snikende og hormonene er litt i krig 😉 UL er bestilt til mandag 31/8 !

Spent på hvordan det har gått med deg i dag Lennis :blomstersmil:

Oj oj, da er du supergravid du også :lykkelig: skikkelig stas, gratulerer!

På ultralyden i går fikk vi se 2 bankende hjerter <3 <3 HELT FANTASTISK! Skal tilbake om 3 uker igjen for å se at alt utvikler som det skal :)

Bjørnungen
23-08-2015, 11:11
Hvor flyr dere til når dere er i Zlin?

Venke
23-08-2015, 18:44
Så utrolig gøy Lennis! Grattis☺💜💜

Lennis
24-08-2015, 15:50
Hvor flyr dere til når dere er i Zlin?

Vi fløyt til Praha og leide bil, tok 3-4 timer å kjøre til Zlin avhenging av trafikk.

Lennis
24-08-2015, 15:51
Så utrolig gøy Lennis! Grattis☺💜💜

Tusen takk Venke :)

Josefine81
25-08-2015, 11:35
Gratulerer med 2 bankende hjerter Lennis :kjaerlighet2: fantastisk !! Det var sikkert et vakkert syn :lykkelig:

Vi fløy også til Praha men tok tog til Zlin, litt mange togbytter osv men det gikk helt fint. Sikkert mer behagelig å leie bil på flyplassen da.

Josefine81
31-08-2015, 19:18
Fikk se ett bittelite nurk med bankende hjerte på UL i dag :Hjerte: flott følelse!

Hvordan står det til med resten av Zlin gjengen? Jeg er stort sett veldig trøtt og ganske kvalm, men det får man tåle :blomstersmil:

Lennis
01-09-2015, 13:48
Fikk se ett bittelite nurk med bankende hjerte på UL i dag :Hjerte: flott følelse!

Hvordan står det til med resten av Zlin gjengen? Jeg er stort sett veldig trøtt og ganske kvalm, men det får man tåle :blomstersmil:

Gratulerer :) Så koselig! Her har kvalmen nådd nye høyder, så ble sykemeldt i 2 uker i dag. Ellers går det fint, gleder meg til ny UL den 11.:heia:

NA75
13-10-2015, 10:56
Da har vi kommet til uke 15 og bare to uker til ultralyd ☺️. Helt fantastisk å ha kommet så langt - nå begynner det å vises litt også 👏🏻👏🏻. Hvordan går det med resten av Zlin gjengen, Lennis og Josefine? Håper alt er topp med dere også. Nå bare gleder jeg meg og håper at tiden kan fly litt av gårde 😜.

Lennis
14-10-2015, 09:23
Da har vi kommet til uke 15 og bare to uker til ultralyd ☺️. Helt fantastisk å ha kommet så langt - nå begynner det å vises litt også 👏🏻👏🏻. Hvordan går det med resten av Zlin gjengen, Lennis og Josefine? Håper alt er topp med dere også. Nå bare gleder jeg meg og håper at tiden kan fly litt av gårde 😜.

Hyggelig å høre fra deg NA75 :)
Her går det fint, det virker som formen er stigende:yess: Etter 2 mnd med oppkast og null energi så håper jeg at den fortsetter og stige nå :) Jeg er 14+6 i dag og jeg har hatt 3 UL allerede, for gyn ville gjerne følge meg opp før OUL siden jeg har 2 i magen <3 Så var på UL hos han på fredag og alt så fint ut med begge to. OUL har vi om 4 uker.

Hvordan er formen deres?

NA75
14-10-2015, 09:42
Hei Lennis, så gøy å høre 👏🏻. Bare å nyte bedre form og to i magen da ☺️. Vi har ikke vært på UL siden uke 9, men har hørt hjerte med dopler hos legen. Tanken var at vi skulle greie å holde oss til ultralyden om 2 uker og det skal vi greie nå - men gled/gruer meg veldig til ultralyden. Håper virkelig alt står bra til. Formen her er mye bedre enn tidligere men har utrolig lite energi ennå og gjør jeg for mye blir jeg kvalm. Ja ja så lenge babyen har det bra er jeg fornøyd 😄😄😄.

Lennis
15-10-2015, 10:02
Hei Lennis, så gøy å høre 👏🏻. Bare å nyte bedre form og to i magen da ☺️. Vi har ikke vært på UL siden uke 9, men har hørt hjerte med dopler hos legen. Tanken var at vi skulle greie å holde oss til ultralyden om 2 uker og det skal vi greie nå - men gled/gruer meg veldig til ultralyden. Håper virkelig alt står bra til.
Formen her er mye bedre enn tidligere men har utrolig lite energi ennå og gjør jeg for mye blir jeg kvalm. Ja ja så lenge babyen har det bra er jeg fornøyd 😄😄😄.

Jeg er kjempenervøs før hver UL :blunke: så du er ikke alene der :) gleder meg til å kjenne liv, da kanskje jeg blir litt lettere til sinns.

Silly
15-10-2015, 14:49
Så mye positivt her!! Etter 2 ferskforsøk og to fet i alicante der ferskforsøkene første til graviditet men mistet i uke 5, er jeg nå utredet og vet jeg har homozygot leiden v mutasjon. Da vet vi hva som er galt, og kan medisineres i forhold til det. Var til dels fornøyd med klinikk, men har nå tenkt å skifte for å få nye inputs:) zlin virker veldig bra Og gir gode tilbakemeldinger til en erfaren eggreisende;) er 38 år nå, prematur overgangsalder. Lurte bare på en liten ting- hva med å få tak i Decapeptyl depot nå som en ikke kan importere medisiner til Norge lengre? Ønsker alle lykke til- blir tur i mars for oss:)

annemor79
16-10-2015, 13:31
Hei Zlin damer :blomstersmil: Her har det skjedd masse positivt :lykkelig: :storken-jente:
Gratulerer så masse til dere som har fått sett og hørt bankende små hjerter

:Hjerte::Hjerte::gravid2:

Har ikke vært her siden sist vi var i Zlin. Det gikk ikke bra med forsøket , 10 egg ble tatt ut og 9 ble befruktet , 4 av eggene va av godkjent kvalitet ,fikk to på frys og satte inn to. Fikk positiv test ,men blodprøvene var ikke så høye som de håpet på , tok prøver annen hverdag og fikk kom til ultralyd og da såg de ikke noe plommepose så vi måtte avslutte forsøket og vent på at mensen skulle komme.

Vi har nå kommet hjem fra Zlin igjen , fikk satt inn begge eggene som va igjen. Håper virkelig at det blir en positiv test på onsdagen:smiley: Har hatt skikkelige magesmerter som minner om menssmerter tidligere i uka. Nå har jeg ikke så mye smerter , bare litt stikkinger , små kvalm og kjennes ut som at det renner konstant ut noe, tar utrogestan tabletter og vet at det overflødige kan komme ut , men blir litt redd og bekymret , men prøver å tenke positivt .:) Håper virkelig at det blir vår tur nå :blomstersmil:

Lennis
29-10-2015, 13:54
Silly: Jeg har kun lovord å si om Zlin, og det hadde jeg hatt om forsøket ikke var vellykket også :) Det er veldig praktisk med klinikk og hotell i samme bygg bla. Også er prosessen, legene, kontaktpersonen veldig proffe. Nå har ikke vi noe å sammenligne med, ,en er veldig fornøyd. Også er ikke prisen så verst heller :) Når det gjelder sending av medisiner så har jeg ikke erfaring med det dessverre, for når vi fikk de tilsendt så var det fremdeles lovlig.

annemor79: Trist å høre at første forsøk ikke gikk veien.
Hvordan gikk det denne gangen? Krysser fingrene for dere <3 :heia:

Her har jeg i dag kommet til uke 17+0 og magen har den siste uken poppet ut <3 Måtte kjøpe meg gravidbukse forrige uke, og det var en ny verden :) Så behagelig da! Det blir fler av dem ja hehe.
Om 2 uker skal vi på OUL, og det gleder vi oss til! Håper vi får sett kjønn på begge to, blir det: :prinsesse::prinsesse:, :prins::prins: eller :prinsesse::prins: !

Hvordan går det med dere andre?

Torsdagsklem :)

Josefine81
29-10-2015, 18:03
Hei!

Lenge siden jeg har lest på denne tråden, hyggelig at det fortsatt er liv i den ☺

Veldig hyggelig å høre fra deg NA75 ☺
Velkommen til Zlin gjengen Silly ☺
Og håper det går bra med deg Annemor79 ☺
Lennis og jeg er på samme terminklubb, hyggelig å følge hverandre der også!

Jeg er 15 uker i dag og formen er stigende. Endelig har kvalmen gitt seg, og jeg har fått en liten bulk på magen! Har sett nurket på UL og fått høre hjertelyden ☺
Jeg har også bare positivt å si om Zlin klinikken, hotellet og de ansatte! Tipp, topp ☺

Silly
29-10-2015, 20:28
Takker Lennis og Josefine- og så utrolig motiverende å lese om dere!!! Massevis av lykke til- krysser alt👏🏼 har avtalt innsetting med zlin i dag, 8. Mars blir det... Grugleder meg! Og det merkelige er at den datoen er den samme dato som jeg hadde første ferskforsøk i alicante for 2 år siden, og det forsøket der hcg var høyest. Dessverre viste vi ikke da at jeg har homozygot leiden v mutasjon- dvs at jeg mistet pga blodpropp i morkake, da jeg ikke gikk på blodfortynnende da.

Prøver å få tatt ut resept på Decapeptyl i Sverige , skal innom der om 4 uker, alt annen medisin til forsøk har jeg nok av fram til jeg kommer til zlin- og i tillegg har jeg en Øst-Europeisk fastlege som fikser resepter på det meste😊

annemor79
16-11-2015, 13:03
Det gikk ikke så bra den her gangen heller:sukk:. Ble ikke gravid selv om jeg følte at jeg hadde alle symptomer på det. Fikk beskjed fra klinikken at noen ganger nå man regne med å bruke en ny donor for at det skal lykkes. Så nå sitter vi her og lurer på om vi skal vente med et nytt forsøk eller bare hoppe i det. Grunnen til at vi evt bør vente er pga at jeg reagerte kraftig på hormonene og har ikke helt landet ennå. Skal vi i gang så der det oppstart i begynnelsen på januar og egg innsett i mars, så skal -skal ikke...

Jeg har også bare gode ord å si om klinikken og alle ansatte på hele huset, de gjør sitt beste for at vi skal trives der:smiley: Ønsker deg masse lykke til Silly , håper du får medisinen din. Kanskje møtes vi i Zlin :lykkelig:

Til dere andre så ønsker jeg dere masse lykke til videre svangerskapene deres :lykkelig::heia::gravid2:

Lennis
16-11-2015, 20:17
Uff, så trist annemor79 :( Jeg har tenkt masse på deg og krysset fingrene <3 Forstår godt at det vanskelig å avgjøre om dere bare skal hoppe i det eller vente litt... Det viktigste er at du føler deg klar både fysisk og psykisk.

En liten update herfra:
Vi var på ordinær UL på torsdag, noe som var en veldig fin opplevelse. Alt stod perfekt til og det var en gutt og ei jente:lykke:

Josefine81
18-11-2015, 08:23
Så utrolig trist å høre Annemor79, jeg føler veldig med deg.... sender noen varme tanker :blomstersmil:

Silly
19-11-2015, 14:15
Annemor79- føler med deg, og krysser alt for neste forsøk for deg!!! Hvis du skulle dukke opp samtidig som meg- gi en lyd;) vi har foreløpig dag for innsett 8. Mars. Dette blir 3 ferskdonorforsøk for meg- har i tillegg hatt 2 fet. Men etter siste forsøk ble jeg testet, habituell abort, og har leiden v mutasjon, så hadde ikke nok medisiner til å lykkes på de to andre ferskforsøkene. Nå krysser jeg alt jeg har, å mislykkes gang på gang sliter på humøret:)

lillestjerne
09-02-2016, 23:18
Hei hei. Jeg og mannen min har en liten jente som vi fikk etter embryoadopsjon ved Serum Ivf. Vi hadde et forsøk igjen nå i januar for søsken til jenten vår. Dessverre var den misslykket og vi er utrolig skuffet over at det ikke gikk veien. Vi er veldig takknemlig over å ha fått vår nydelige jente med hjelp fra denne klinikken.

Likevel vurderer vi nå å bytte til Zlin.

Vi vil svært gjerne få litt innspill på hvordan dere opplever klinikken. Lurer også litt på om noen vet fulle priser på FET (Frozen Embryo Transfer) behandling ved Zlin? 😊 Ser fra klinikken at de har en pris på 1800 euro for 2 donorembryo frosset...noen som vet om det stemmer?

Silly
08-03-2017, 15:11
I dag er det 1 år siden innsett av blasocyst i Zlin, mitt første ED- forsøk i Zlin, men 5. totalt etter 4 omganger i Alicante. Evig takknemlig til klinikken min- har i dag en jente på 5 måneder- og er lykkelig💖