PDA

Se full versjon : Re: GRATULERER Kinaputten!!

Noraforr
15-12-2004, 07:40
Syns ikke at BUFetat-godkjenningen din kan gå upåaktet hen .... derfor:

GRATULERER HJERTELIGST SOM STATSAUTORISERTE FORELDREEMNER !!

Nå er det bare å gi full gass med dokumentinnsamlingen. Kanskje blir dere med i januargruppen til Kina. *[smiley=kryssfingre.gif]

P.S. Noen dager i den lille, rosa skyen er tillatt *;D

Stor klem fra dagsventende Noraførr[/quote]

tinkerbell
15-12-2004, 08:10
Helt enig!

Gratulerer så masse med denne viktige milepælen! Det må *da føles GODT! Nå skal det mye til at dere skal ha enda en jul uten barn, det bør holde med god margin, synes jeg da ;D!

[smiley=storklem.gif]

Ally
15-12-2004, 08:37
Gratulerer så mye Kinaputten ;D

Jeg har lurt på om ikke du skulle få godkjenning snart. [smiley=duskedame.gif]

Fem måneder er usannsynlig lenge, så nå kan du ta frem tålmodighets-champagnen og feire litt (det er vel fortjent). Vi andre får gjøre som du har gjort, ventet pent i minst fem måneder (1,5 måned igjen for oss [smiley=kryssfingre.gif]).

Stor juleklem fra Ally [smiley=klem.gif]

yogi
15-12-2004, 09:28
Gratulerer nok en gang Kinaputten med godkjenningen. Det skal bli spennende å se hvor fort papirene deres blir sendt videre til Kina. [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif]

Hilsen

Tidligere bruker
15-12-2004, 10:12
Nok en gang - GRATULERER!!
[smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif]

Lija
15-12-2004, 16:05
Gratulerer. ;D [smiley=kryssfingre.gif] for at papirene blir raskt oversatt og sendt slik at dere snart får et lite barn [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif] [smiley=sol.gif]

Linn
15-12-2004, 22:32
[smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif]Sier det en gang til :GRATULERER [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif]!!!
Tenker meg at det føles fantastisk!!! [smiley=sol.gif]

Hilsen Linn

lilla
16-12-2004, 11:30
Må bare slenge meg på her og si *ENDELIG!! GRATULERER! [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif]

Dette synes jeg at jeghar ventet lenge på å få si til deg, og du har kanskje ventet litt selv også..??

Vel vel,det blir nok en flott jul i år!

Kos dere men dette store skrittet videre, og så krysser vi fingre og tær for at papirinnsamlingen går som den skal. [smiley=kryssfingre.gif] [smiley=kryssfingre.gif]

Stor klem fra Lilla

kinaputten
16-12-2004, 14:59
Hei alle sammen!

Tusen takk for alle varme gratulasjoner! [smiley=takker.gif]

Joda, Lilla, papirinnsamlingen går som smurt. Verre er det at Bufetat har dataproblemer og ikke får skrevet ut papirene våre. Har ikke noe å si for datoen på godkjennelsen, men uten at Bufetat sender godkjennelsen til AF så vil ikke AF sende de papirene vi trenger til oss. Alltid skal det väre noe, ikke sant... :(

Men ellers er vi fortsatt på den rosa [smiley=cloud9.gif]!
Satser fortsatt på at vi er ferdig med papirinnsamlingen för nyttår iallefall! ;D

Juleklem fra

soulla70
21-12-2004, 15:55
GRATULERER!!! [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif]

[smiley=klem.gif] fra meg :)

ashley
27-12-2004, 23:31
Gratulerer Kinaputten!! - da havner sannsynligvis vi i samme gruppe vi :-)

Regner også med å få avgårde papirene nå før nyttår!

Rusketuska
28-12-2004, 09:28
Ashley; så flott at papirinnsamlingen snart er i boks!!! ;D Kan dere da regne med å få tildeling i løpet av sommerferien?

Selv har vi fortsatt en liten drøm om å ha barn til jul neste år, men vi tviler mere og mere, ettersom ventetiden på Filippinene stadig øker :(

Liselotte
30-12-2004, 10:26
Heisann
Jeg må selvfølgelig slenge meg på gratulasjonene Kinaputten. Var jo ganske overbevist om at dette var i boks og at du hadde gode nyheter liggende når jeg kom fra feire.

Håper alt ordner seg kjapt for dere rett over jul.

Stor gratulasjonsklem fra Liselotte

Ahava
30-12-2004, 17:52
Har jo gratulert dere før, men KAN jo bare ikke holde meg unna slikt; Gratulerer, enda en gang! [smiley=klem.gif]

Mammamia
31-12-2004, 14:20
Gratulerer så masse!!! [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif] Det tok jammen sin tid, men nå blir det færre og færre måneder til all ventetid er glemt - det sier ihvertfall de som har gjort dette før ;)

[smiley=klem.gif]

kinaputten
04-01-2005, 20:25
Hei jenter! [smiley=sol.gif]

Tusen takk for alle gratulasjonene! Det varmer virkelig!

Håper vi får sendt papirene til AF denne uka. Det måtte jo bli kröll med godkjenningen vår. Födselsåret mitt var feil og det var jo typisk nok ingen som jobbet i Bufetat i romjula som kunne hjelpe meg. Ringte saksbehandleren vår igår og han lovte å sende den nye godkjenningen idag. Så da går forhåpentligvis hele sulamitten i posten til AF denne uka. [smiley=lettet.gif]

Og Ashley: Vi kommer nok sannsynligvis i samme gruppe allikevel, tror du ikke? Det har vel ikke skjedd så mye med söknaden din hos AF i jula heller? Hadde värt veldig koselig å reist til Kina sammen med deg...

[smiley=storklem.gif]