PDA

Se full versjon : Nå reiser vi snart

yogi
27-10-2004, 12:41
I morgen ettermiddag setter vi oss på flyet til Kastrup og starter på den lange reisen til Changsha. Det føles rart å snart være i mål. Jeg synes at tiden har gått utrolig fort fra vi startet opp (har jeg lov til å skrive det?). Nå er det bare den siste pakkingen som gjennstår. Er stort sett i mål med diverse innkjøp.

Søknad om velferdspermisjon i to uker ble forresten for oss begge ble innvilget. Jeg har skrevet litt på DOL om det, men for de som lurer på hva jeg skrev, legger jeg ut en link til et innlegg på DOL fra Noraførr. Jeg endret bare litt på teksten og det hjalp. Her er linken: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2156079

Sommerfuglene i magen har tatt en liten pause i dag, men i går hadde jeg rett og slett vondt i magen. Det hadde nok mye med at det var siste dag på jobb også da. Trengte dagen i dag for å få litt kontroll over hva som gjensto av pakking m.m.

Tenk på søndag får vi se henne for første gang. [smiley=forelsket.gif]

Hilsen

Vive
27-10-2004, 13:02
Jeg synes ikke det er lenge siden du skrev inne på DOL at du ville vente noen måneder før dere ville prøve dere på siste fryseforsøk. Men det må vel nærme seg to år?

Gleder meg til å lese mer om den nye jenta di - og livet som tobarnsmor! [smiley=kjaerlighet2.gif]

Lykke til på reisen! [smiley=duskedame.gif]

Mange hilsner fra Vive, med stor klump i halsen

AAA
27-10-2004, 13:15
Ha en vidunderlig tur til fantastiske Kina og Lille Trille som venter på dere. Jeg er sikker på at det blir en fantastisk reise!

Goooood tur fra

Anne [smiley=Lykke

Tidligere bruker
27-10-2004, 13:36
Åååå så spennende [smiley=duskedame.gif] - ha en kjempefin tur og lykke til [smiley=Lykke

Ahava
27-10-2004, 14:12
Åååååååååååååååååååååå.... Og [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif] god tur til [smiley=cloud9.gif] "Si til Kina at vi kommer, vi også!! Bare ikke enda..." God tur!!! [smiley=storklem.gif] Håper vi hører, sånn etterhvert, hvordan det hele var.. [smiley=Lykke

Amalie
27-10-2004, 14:46
Jeg kjenner virkelig sommerfugler på deres vegne jeg! SÅ nære målet! Lykke til og god tur på reisen!

Er helt i startfasen selv og følger spent med på aktiviteten her inne. Gleder meg til å lese hvordan det går, Yogi.

Amalie

Pietra
27-10-2004, 16:35
Kjære Yogi. Ville bare ønske dere riktig god tur. Heldiggriser, tenk, om bare få dager får dere holde yngstejenta i armene. [smiley=lykkeengel.gif]

Ønsker dere en uforglemmelig tur østover.

God-tur-klem [smiley=storklem.gif] fra Pietra (som gleder seg til å lese referat fra turen her etterhvert)

fillolin
27-10-2004, 20:36
Det er jo helt fantastisk! Gooooood tuuuuuuuur!
Og "lykke til" til magen - litt magevondt hører vel med når en får barn...(he-he)!

[smiley=klem.gif]

Mammamia
27-10-2004, 22:00
Du er heldig, du :) EN dag til du reiser og FIRE til du treffer prinsessa. Får nesten vondt i magen (godt vondt) bare jeg tenker på hvordan det må være.

Ha en super tur og et par fine dager i Kina før den STORE dagen! Lykke til med "fødselen" [smiley=fodsel.gif]! Kommer til å tenke på deg på søndag [smiley=klem.gif]

Håper du vil fortelle når du kommer tilbake. Det gir jo oss her inne en formening om hva vi venter på en gang langt der inne i fremtiden et sted [smiley=tenker.gif]

[smiley=cya.gif]

Shorty
28-10-2004, 07:39
God tur Yogi!!!! Skal tenke masse på dere på søndag!!!

Vi kommer også om LEENGE .. Kina må bare beholde sine korte ventelister!!

Kos dere med lille frøkena!

Klem fra Shorty!
http://www.snugglepie.com/tickers/tdb.php?tid=27377

Brasilmamma
28-10-2004, 09:02
HA EN FANTASTISK TUR !!
Gleder meg til å høre om turen her på forumet når dere er vel hjemme og i gang med hverdagen.

Goood god-reise-klem fra Brasilmamma [smiley=klem.gif]

Katta
28-10-2004, 09:15
Guri så gøy [smiley=Lykke [smiley=Lykke [smiley=Lykke

Gleder meg vanvittig til å høre hvordan det har gått! Hvordan det var å se henne første gang, hva dere følte, hvordan hun ser ut, tanker etc etc.. Kjempe spennende!! Det er så utrolig deilig å endelig være i mål kan jeg tenke meg!
Lykke til med prinsessen!!!

Klem Katta

lilla
28-10-2004, 10:28
Hei Yogi!!
Ja nå når jeg skriver dette, regner jeg med at du er meget opptatt av helt andre ting enn å surfe her inne....

Dette blir jo superspennende, men det trenger jeg vel ikke å¨fortelle deg.....

Håper dere får en kjempefin tur, og at vi får høre alt om den når dere er tilbake. Kos dere med jenta deres, og alle inntrykk

stor klem fra

Rusketuska
28-10-2004, 17:46
Hei Yogi [smiley=duskedame.gif]

Du har nok reist når jeg skriver dette. Håper dere får en fantastisk tur!!! [smiley=duskedame.gif]

Wanda
28-10-2004, 21:10
Håper dere har det fantastisk i Kina! Kos dere med den etterlengtede lille [smiley=baby.bmp]
[smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif]

Stor klem fra Wanda

Demeter
29-10-2004, 13:18
Åh Yogi, håper dere får en fin tur til Kina, gleder meg masse til å høre fortsettelsen! [smiley=sol.gif]

[smiley=klem.gif] fra Demeter

Noraforr
01-11-2004, 12:21
Kjære Yogi,

nå er dere vel framme i Kina - og ei lita kinesisk jente har blitt fullverdig medlem i familien.

Håper alt har gått bra - og vi hører gjerne fra dere når dere er vel hjemme igjen! :)

GRATULERER med familieforøkelsen! [smiley=duskedame.gif]

klem fra Noraførr

Cec
01-11-2004, 16:09
Kjære Yogi !

Tenkte masse på deg på søndag - håper alt har gått bra, og at du nå er verdens lykkeligste mamma !!!

Klem fra Cec

Wenche
02-11-2004, 11:02
Hei Yogi

[smiley=duskedame.gif]Gratulerer så mye familieforøkelsen [smiley=duskedame.gif]
Gleder meg til å høre hvordan det har gått.

[smiley=storklem.gif]