PDA

Se full versjon : Ikke denne måneden

yogi
12-08-2004, 20:01
Nå er jeg temmelig sikker på at vi ikke får tildeling i denne runden. Har fått bekreftet at vi er registrert etter den 25. februar, og siden AF og VB har fått tildelinger tom. 25.2., tror jeg neppe at IA får tildelinger registrert etter det. Syntes at det var litt trist med en gang, men det gikk fort over. Har ingen grunn til å klage med den korte ventetiden det er i Kina nå. Uansett så er vi med i neste runde og den trenger ikke være langt unna. :)

Hilsen

Mammamia
12-08-2004, 20:09
Det var synd [smiley=rose.gif], men neste gang er dere med - helt sikkert [smiley=duskedame.gif] [smiley=duskedame.gif]

Også betyr det vel bare at deres lille prins eller prinsesse ikke var helt klar til å reise riktig enda. For dere får nok som alle andre akkurat den [smiley=storken-gutt.gif] eller [smiley=storken-jente.gif] som er ment for dere. Dette har jeg ikke tenkt på før, men storker passer vel egentlig bedre for oss adoptivforeldre enn andre [smiley=tenker.gif]

Lykke til de neste ukene, de kommer sikkert til å føles lange [smiley=lykkeengel.gif]

[smiley=storklem.gif] Mammamia

Cec
12-08-2004, 21:33
For en spennende slutt-spurt !!!

Flott at du tar det med godt humør at det ikke ser ut til å bli denne runden. Hvor lang tid tar det normalt mellom hver tildelingsrunde, vet du det ?

Hva gjør du for å få dagene til å gå nå da ? (bortsett fra å tråle adopsjons-nettsider.... hehe..... ;D)

Ønsker deg ihvertfall masse lykke til med ventingen fremover !!!!!

Cec

yogi
12-08-2004, 21:43
Vel Cec, for tiden så bor jeg på internett. ;) Logger meg jevnt og trutt innom de ryktebørser som måtte være og håper på nytt. I dag har jeg til og med funnet fram til en spansk side der jeg må innom BabelFish for å oversette fra spansk til engelsk for å forstå bæret.... Trodde ikke at jeg skulle bli sånn, men trøsten får være at jeg ikke er alene. På Yahoo lista er det mange som meg som sitter og venter på neste tildelingsrunde.

Utenom det så forsøker jeg å jobbe, selv om jeg er en utrolig dårlig arbeidstaker for tiden. ;D Godt det ikke varer evig.

Det varierer mellom hver tildelingsrunde. I juni var det to runder med bare et par ukers mellomrom. Så gikk det lang tid før denne runden kom. For håpe at det bare blir noen uker til neste gang igjen.

Hilsen

Matahari
13-08-2004, 09:11
Hei Yogi!

Oioioi, jeg skjønner godt at du sitter på nettet og tråler diverse sider. Nå er det jo like før. Selvfølgelig kjedelig at du ikke kom med i denne runden - men neste gang er du garantert! Det må være litt deilig at det er såpass forutsigbart med Kina i og med at dere har datoer å følge med på.

Lykke til med siste venteinnspurt. Tenk på all ventingen som alt er tilbakelagt. Dette er spennende!

Adriana
16-08-2004, 09:51
Hei Yogi!

Dette er spennende! Jeg krysser fingrene for at neste runde ikke er langt unna: [smiley=kryssfingre.gif]

Håper du holder ut den lange ventingen!

Masse hilsner fra Adriana

Rusketuska
16-08-2004, 18:38
Nå går du virkelig spennende dager i møte altså!!!

Om et par-tre uker eller så, så kommer vel du til å hoppe i stolen hver gang telefonen ringer, kan jeg tenkte meg :D

tango
18-08-2004, 10:54
Hei Yogi!
Etter en eviglang sommerferie har jeg igjen logget meg på nett, mest for å se om det hadde skjedd noe hos dere! Uansett, nå er det like før! vet at denne siste tida er et mareritt - for oss virket den siste måneden lenger enn hele ventetida tilsammen! Men gled deg - det er bare så stort det dere har foran dere :D

Alt vel med begge småfrøknene her - lille I har begynt å gå og babler lystig på trøndersk-kinesisk.

Lykke til i innspurten, kjenner det kribler i magen på dine vegne!

klem, tango

yogi
18-08-2004, 19:30
Hei Tango

Så kjekt å høre fra deg. Har lurt litt på hvordan det har gått med dere, men har regnet med at du var travelt opptatt i det siste.

Ja som du ser er det vi som er i siste innspurtsrunde nå. Har fått bekreftet fra IA at vi er med i neste runde, og håper at det ikke blir alt for mange ukene til. Jeg gleder meg bare så mye, og vesla gleder seg også utrolig til å bli storesøster.

Det er rart hvor fort tida har gått. Synes ikke det er så lenge siden vi diskuterte IVF og abort inn på FUB lista. Jeg er fremdeles med der. Greier ikke helt å gi slipp da det er en fin gjeng og kjekt å følge med på hvordan det går med de andre.

Har dere forresten vurdert en til adopsjon eller setter dere stopp nå? For vår del sier vi stopp. Nå ser vi oss ferdig med tiden da vi får barn. Hadde jo ønsket meg tre barn, men det ble nå to og det er jammen meg helt fantastisk det. ;D

Snakkes

Hilsen

agape
19-08-2004, 20:38
Hei Yogi og hei Tango!!!

Jeg stikker også innom her fra tid til annen for å holde meg litt oppdatert, men det blir ikke ofte. (Egentlig bare når jeg er på jobb, fydda...)

Morsomt å høre om lille I, Tango - kan levende forestille meg at hun er til å spise opp. Hvor gammel er hun? På alder med lillegutten vår, kanskje? (Han er 14 mnd nå)

Yogi - jeg gleder meg sånn til å høre nytt fra deg. Håper at det blir skikkelig kort tid til neste runde nå!!!!

Ally
20-08-2004, 08:09
Hei Yogi,

Snart er dere i mål, det må være utrolig å være så nær?
Håper du holder oss oppdatert, det er så hyggelig å ta del i andres glede ;D

Jeg er sååå klar til å reise selv, men må smøre meg med tålmodighet. Neste sommer er vel tidligste tidspunkt for oss [smiley=forvirret.gif]

Jeg har lagt inn et eget punkt ovenfor med spørsmål rundt hvilke papirer som oversendes Kina. Kanskje du kan hjelpe ?

Klem Ally (krysser fingene for dere de neste ukene)

tango
23-08-2004, 09:10
Hei yogi!
Så flott at dere er med i neste runde!
Vi har helt klart ikke tenkt å adoptere en gang til. Nå har vi avsluttet prosjekt "skaffe barn" og konsentrerer oss 100 % om prosjekt "leve med barn"! Synes vi har brukt nok tid på venting og håping og opp og nedturer - nå er livet perfekt med to nydelige, glade og gode småjenter som piler rundt i huset ;D
Merker også ganske stor forskjell på å ha en og to, sikkert noe med alder, men akkurat nå er det ganske intenst og hektisk her hjemme. Skjønner ikke at jeg tidligere kunne sitte i timesvis foran nettet - det må ha vært i et annet liv :D. Men det er bare artig - nå har det meste gått seg til, alle er blitt godt kjent med hverandre og de to søstrene er perlevenner etter en ganske heftig sjalusiperiode.
Vi har vært utrolig heldige med lille I, trygg og god, frisk og ufattelig vakker selvfølgelig! Skal sende deg et bilde hvis du vil!

Følger med deg framover, god siste ventetid!

Tango

yogi
23-08-2004, 19:06
Tango, jeg vil gjerne se et bilde av vesla (storesøster også selvfølgelig). Har byttet mailadresse, så bruk yogi94@hotmail.com. Den gamle virker ennå, men kommer til å kutte den ut med tid å stunder.

Hilsen