PDA

Se full versjon : "Gir barnløse babygaranti"

Anne_i_FUB
16-09-2003, 09:13
Nok en artikkel om en "gammel" sak.

http://www.dagbladet.no/kunnskap/2003/09/16/378643.html

Hva mener dere om babygarantien??? FUB har ikke stilt seg positiv, men er vi på linje med våre medlemmer lurer jeg..... :)

bambini
16-09-2003, 09:25
Kanskje jeg provoserer nå, og det er jo litt av hensikten, men ordningen er fin den for de med masse penger. Synes det virker litt urettferdig jeg, at de med mye penger mellom hendene får garantier for barn. Får de ikke barn så taper de ingen ting. I motsetning til oss andre som må gå den offentlige vei uten garantier. Vi risikerer og miste de 18 + 15 tusen i tillegg til å forbli barnløse !!! >:(

Anne_i_FUB
16-09-2003, 12:05
Kanskje jeg provoserer nå, og det er jo litt av hensikten, men ordningen er fin den for de med masse penger. Synes det virker litt urettferdig jeg, at de med mye penger mellom hendene får garantier for barn. Får de ikke barn så taper de ingen ting. I motsetning til oss andre som må gå den offentlige vei uten garantier. Vi risikerer og miste de 18 + 15 tusen i tillegg til å forbli barnløse !!! >:(

Bare en avklaring - det står FEIL i artikkelen! Det er kr. 18.000,- inkludert utlegg til medisiner. Ellers inneholder artikkelen dessverre en del andre feil som bruken av "kunstig" osv.... GRRRR - det er ikke lett å få journalister til å skrive riktig, skal ta en telefon til henne.

Siw
16-09-2003, 17:24
Dette virker rimelig spekulativt, synes jeg! Tydelig at vi som gruppe er en fin butikk.. ::)
Selvom dr. Hazekamp sier at de ikke plukker ut de beste pasientene, så har jeg problemer med å tro det.
Ellers kan det vel ikke lønne seg for Volvat?

Og journalisten kunne vel satt seg litt mer inn i dette, når hun ikke engang klarer å få prisen riktig!

Klem, Siw