PDA

Se full versjon : Plass til meg her?

kari-25
14-08-2005, 14:04
Hei! Kan jeg være med her?
Har fulgt septemberklubben en stund, men fant ut at de ligger litt foran meg i løypa.
Vi skal i forundersøkelse midt i september. Håper å komme i gang så fort som mulig etter det. Blir IVF på oss.

Hege
15-08-2005, 21:26
Hei hei Kari.

Selvfølgelig kan du være med i oktober- klubben. :)
Hvilket sykehus skal du behandles hos?
Husker at jeg begynte min behandling ett par mnd etter forsamtalen. Vet om andre som har måtte vente enda lenger.
Men får håpe at du får begynne med en gang.. :)

Klem

kari-25
16-08-2005, 10:39
Takk for det. Skal behandles på haukeland. Flere?
Veldig spent nå. Ifølge syklusen min kommer dag 21 ca en ukes tid etter forundersøkelsen. Hadde håpet å kunne begynne på sprayen alt da.. kanskje litt optimistisk.

Hege
16-08-2005, 22:37
Legger deg inn på listen ihvertfall.Er du 25 år? Donald behandles på samme sted som deg. Går du inn på resultatlisten har du oversikten der.
Får håpe du får starte opp med en gang.. :)

Lykke til!! :)

kari-25
17-08-2005, 18:18
25 år, ja. Moro at det er flere på samme plass.
Lurte på å flytte denne over til resten av presentasjonene, men hvis det går an, fant jeg ikke ut hvordan. (Ikke så flink til å manøvrere meg rundt her ennå)

Hege
17-08-2005, 21:38
Neste gang du vil skrive ett innlegg, kan du bare klikke den inn på OKTOBER-JENTENE. Det kan du også lese litt om oss andre..
Har lagt deg inn under resultatlisten.

kari-25
18-08-2005, 10:14
Takk, det skal bli.
Flott!

Pjusken
16-09-2005, 16:36
Skal ha fryse forsøk i oktober hvis alt går etter planen. Skal ringe inn meste mens og få en ultralyd time da. Håper kroppen er klar til å ta imot egg da og at noen av eggene overlever opptining. :neglebit: Lykke til dere andre også, måtte vi få ønske vår oppfylt :lykkeeng:

Akatt
26-09-2005, 21:36
Hei!

Jeg er ny på fub, og fant ut at oktoberklubben passet bra for meg.
Startet med synarela spray sist torsdag, og planlagt uttak er i uke 42. Holder til i Trondheim. Kan være greit å ha kontakt med flere i samme situasjon. Har prøvd å ikke stresse for mye i forhold til det vi har fremfor oss, men kjenner bivirkninger som hodepine, kvalme og slapphet allerede etter fem dager. Håper å kunne dele erfaringer med dere andre. Det blir en spennede periode!

asa74
28-09-2005, 12:40
Velkommen med i klubben. Jeg sendte deg en privat melding også, men jeg vet ikke om du har sett det. Si fra hvis du trenger hjelp til å skrive deg på lista. Vi nye må hjelpe hverandre litt, for det er ikke alltid så lett å skjønne hvordan ting fungerer i starten.
asa74