PDA

Se full versjon : Porsgrunnsengler !

Kathrine
04-10-2005, 09:30
På treff igår snakket vi som var der om at det hadde vært hyggelig å få til et treff igjen før jul - november kanskje ?

Kanskje vi bør finne en dato og sted, slik at flest mulig kan ha mulighet til å sette av til treff.

Også vil jeg gjerne oppfordre andre :lykkeeng: til å være med, vi har det veldig koselig.

Tidligere bruker
05-10-2005, 08:07
Heisan, tenker dere koste dere masse på treff, var så lei meg for at jeg ikke kunne komme. Men, neste gang er jeg klart, et lite førjulebord for Porsgrunnsenglene.

Skal vi prøve å finne en dag midt i november? Jeg kan jo kaste ut forslag om mandag 14. november, tirsdag 15. november, onsdag 16. november eller torsdag 17. november

2ne-lissy
05-10-2005, 21:09
:lykkeeng: Hei.

Den er jeg helt med på Anu. Jeg fikk heller ikke blitt med på siste treff. Førjulebord er toppers!
:lykkeeng: 2ne-lissy

Kathrine
06-10-2005, 08:50
Datoene som er foreslått passer for min del :treff:

Mariann
06-10-2005, 10:07
Takk for koslig treff i mandags.
Jeg er med på førjulebord :applaus: ! Jeg kan alle de nævnte dagene.
Enig med Kathrine - hvis der sidder nogen et eller andet sted, som kunne ha' lyst til at deltage på treff, så skal de være hjertelig velkommen til at melde sig på, vi har det utrolig hyggeligt.

idefix
06-10-2005, 18:00
Ja, nytt treff!!! Heng dere på!

Jeg kan også de fleste dager!!

Sigrid i sentralstyret
06-10-2005, 18:24
Hei, jeg minner om denne!

http://www.fub.no/forum/showthread.php?t=5851

Kathrine
20-10-2005, 11:18
Kan vi ikke prøve å si f.eks 15. november da :Plystre:

:treff:

idefix
20-10-2005, 16:23
15.november høres bra ut. Fint at du tar initiativet, Kathrine!

Tidligere bruker
21-10-2005, 12:54
Og jeg forsøker å komme, men det kommer litt ann på om jeg har fått flyttet inn i huset eller bor hjemme hos foreldrene mine som bor på samme sted som Fjellgeita.

(######## håndverkere....)

Mariann
22-10-2005, 14:46
Den 15. november passer fint for mig :boogie: Men hvis du tror, at det er bedre at vente en uge eller to eller sånt til dere har flyttet ind i huset - så kan vi jo ta det lidt senere i november osse (eller?). Det havde jo været hyggeligt om du kunne være med da :sparke:

Athena76
01-11-2005, 16:53
Hei hei.

Siden jeg er ny her og hungrer etter å snakke med andre i samme situasjon eller som er blitt gravide (dere holder motet mitt oppe) vil jeg gjerne bli med på treff.
15 november passer bra for meg....

Gleder meg!!!!

Kathrine
02-11-2005, 07:05
Så flott med nye fjes - velkommen skal du være på treff Athena :blomster:

Tidligere bruker
02-11-2005, 08:27
Det ble lagt varmekabler og støpt gulv på badet nede i går, så i løpet av de neste to ukene MÅ de jo ha fått inn fliser på gulvet og et toalett slik at vi kan bo der :kryss:

Så, jeg er absolutt med :ja:

Kathrine
02-11-2005, 08:29
Så bra :duskedam:

Satser vi på 15.november da - gleder meg allerede :treff:

Tidligere bruker
02-11-2005, 09:04
15. november er bra. Hvor skal vi ha treffet da? Et sted med god mat er et must i disse førjulstider :jupp:

Kathrine
02-11-2005, 09:17
Ikke så veldig kjent med spisesteder i Grenlandsområdet jeg .... men god mat er et must ja... :sulten:

idefix
04-11-2005, 15:28
Jeg har heller ikke peil på steder som er bra i Grenland, men etter et søk på www.grenland.no (http://www.grenland.no) så fant jeg ut at dette er restauranter
PORSGRUNN
- Jimmys
- Osebro

SKIEN
- Sjøloftet
- Jegermesteren

Og sikkert flere, men vi er ikke så bevandret i utelivet!

Gleder meg til treffet iallefall, og til å se nye fjes!!!

Når da, forresten?? 15. november KL????

Kathrine
04-11-2005, 22:52
Er ikke kl. 19 et greit kl.slett ?!

Kathrine
07-11-2005, 13:28
Athena : hvis du har lyst så er vi to andre fra Sandefjord som reiser på treff - så du kan jo sitte på :sparke:

Athena76
07-11-2005, 22:35
Hei Kathrine
Så koselig at vi er fler fra samme by. Det hadde vært fint om vi kunne kjøre sammen.
Ser veldig fram til å treffe dere :Positiv_:

idefix
08-11-2005, 16:07
Hvor skal vi ha treffet da??

Noen som bare kan bestemme??

Er så utolmodig jeg. Må ha ting planlagt!:Plystre: (kommer rett fra konferansetimer den dagen og er sikkert sulten kjenner jeg meg selv rett!)

Mariann
09-11-2005, 17:19
Hej alle sammen og hjertelig velkommen til Athena76. Glæder mig til at træffe dig (og alle andre selvsagt :treff: )

Jeg er med på den 15. november, som sagt og det er vist min tur til at køre - ikke sandt Kathrine?

Athena76: så hyggeligt at du vil køre med. Jeg sender dig lige en personlig melding med mit mobilnr - så kan vi aftale, hvor du evt vil hentes.

Kan ikke en af de, som er kendt i Porsgrunnsområdet bare vælge en restaurant?

Klem til alle fra

idefix
09-11-2005, 21:05
Jeg er ikke kjent i Porsgrunnsområdet.. (jeg kjørte rundt ca en halv time for å finne innkjøringa til Dollys sist gang..:boogie: ANU?? kan du komme opp med et bra sted?

Tidligere bruker
09-11-2005, 21:49
Jeg har alltid hatt lyst til å prøve Oseberg, det virker mye mer eksklusivt enn Jimmys ihvertfall. Men Jimmys har også god mat, salaten ihvertfall :)

Mariann
10-11-2005, 09:05
Så synes jeg, at vi skal prøve Oseberg :boogie: Altid morsomt at prøve nye steder. Skal se om jeg kan finde en adresse til stedet.... og kl 19?

Mariann
10-11-2005, 09:17
Hm...fandt ikke umiddelbart nogen restaurant med navnet Oseberg i Porsgrunn - men fandt noget der hedder:
Café Osebro AS Storg. 176, 3915 Porsgrunn

Kan det være det ?:tenker:

Tidligere bruker
10-11-2005, 09:51
Osebro, ja, ikke Oseberg. Så det er riktig det du fant Mariann. Det ligger litt bortenfor vinmonopolet i Porsgrunn, bare følg veien rett frem forbi rådhuset og et stykke til.

Kathrine
10-11-2005, 10:01
Jeg er med, og jo - det er din tur til å kjøre Mariann :klemme:
Vi er jo kjent for å finne veldig greit frem vi nå ... :rolf:

Gleder meg masse til å se alle jentene igjen :treff:

Tidligere bruker
11-11-2005, 19:59
Noen som har bestilt bord, forresten?

Kathrine
11-11-2005, 22:02
Noen som har bestilt bord, forresten?

Ikke det jeg vet ? Pleier det være fullt der i uka ?

2ne-lissy
12-11-2005, 15:55
Hei alle sammen. Har hatt problemer med å komme på nett, men i dag kom jeg inn. Jeg regner med å bli med på treff den 15. om ikke det kommer noe i veien. (Bittelitt usikker i forhold til noe familieanliggender i Tønsberg)
Gleder meg til å treffe deg også Athena!
Cafe Osebro har fortreffelig mat! Et utmerket valg! Vet ikke riktig hvordan det er med folk der midt i uka på denne tiden, men det er kanskje lurt å bestille for sikkerhets skyld. Jeg kan godt ta meg av det.:mobil:
Gleder meg til å se dere alle sammen. :treff:
Stor klem fra en diger (føles slik i allefall) 2ne-lissy:lykkeeng:
Håper jeg får beholde nettet en stund nå....:kryss:

idefix
12-11-2005, 21:25
Å så morsomt..

Jeg lager en liten "påmeldingsliste"

2ne-lissy
Kathrine
Athena76
Mariann
Anu
IdeFix

Noen som har hørt noe mer fra Fjellgjeita???

Har vel ikke glemt noen nå??

2ne-lissy
14-11-2005, 16:19
:nikker: Da har jeg bestilt bord på Cafe Osebro til tirsdag 15.11 kl 19.00.

Jeg bestilte bord til sju stk, i tilfelle Fjellgeita blir med også. Sendte henne en sms, men har ikke fått svar ennå.
Bordet er reservert til englene :lykkeeng: v/ Tone.
Selv er jeg fortsatt bittelitt usikker på eget oppmøte, men regner med at jeg kommer. Har ikke lyst til å gå glipp av enda et treff. Dessuten er maten der så god at jeg ikke har lyst til å gå glipp av den heller...
Ses nok i morgen, jenter. :treff:
Klem fra 2ne-lissy. (diger og full av vann..:feit: )

idefix
16-11-2005, 20:53
Åååå så kjedelig at jeg ikke klarte å holde ut i går. Det var så koselig å se dere igjen. og så morsomt å se deg også Athena 76... :klemmer: Og 2ne-lizzy: Så søt du er. Stor og god!!! Nå sier jeg bare :Lykketil: frem mot 6. januar!

Håper vi kan :treff: før terminen deres, Mariann og Kathrine.

Lykke til med spraystart, Athena!!!

Hilsen fix, som skulle ønske treffet var i dag...!!! :frustrer:

Athena76
18-11-2005, 15:13
Hei alle sammen.
Det var sååå koselig å hilse på dere. Utrolig flotte mennesker er dere, og veldig oppløftende å se at magene deres vokser seg store og runde :)
idefix: Det var veldig koselig å treffe deg også, men synd du ikke var i form. Vi får ta det igjen ved en annen anledning.

Klem fra meg

2ne-lissy
18-11-2005, 17:28
Kjempehyggelig treff, ja!!!:treff:

Og veldig koselig å treffe deg også. Athena! :klemmer: Tøft av deg å bli med selv om vi andre kjente hverandre fra før. Men det føltes som om jeg kjente deg også fra før faktisk. Kjempekoselig jente er du! Håper vi gjentar et treff om ikke så alt for lenge.
Klem til alle porsgrunns-engler fra 2ne-lissy:lykkeeng: