PDA

Se full versjon : Rogalandstreff????

Tutla
07-03-2006, 11:43
Hei!

Nå er det ikke lenge igjen til jeg setter nesen vestover igjen, og da for godt. Lurer på om noen har lyst til å få til et Rogalandstreff over påske en gang?

Jeg kommer til å bo litt sør på Jæren, så for min del hadde det vært fint om vi tok det på sørsiden av Boknafjorden.

Noen som har forslag til sted, dato og så videre, og som har lyst til å bli med?

:klemmer:

Martine 27
07-03-2006, 13:52
Vil bare si at jeg gjerne vil være med. Bor i Haugesund da, men er ikke så lang over fjorden. Kjenner ingen her i Rogaland som er ufb, så det hadde vært helt topp å blitt en gjeng som møtes i mellom.

Daisy
07-03-2006, 15:48
Er dette trefff bare for prøvere, eller alle ?

Daisy

Cyan
07-03-2006, 16:25
Jeg er også fra Haugesund, men det hadde jo jammen meg vært kjekt å møtes...

Erna
07-03-2006, 18:28
Hadde vært gøy med et treff, er fra sør jæren selv jeg! syns også det hadde vært greit med et treff sør for boknafjorden:nikker:

Tutla
07-03-2006, 21:39
Heisann!

På ditt spørsmål Daisy vil jeg si at det er for alle, viss ikke noen andre har store innvendinger. Jeg synes det gir litt mer håp når vi kan treffes vi som er ufbere enten vi får det til eller ikke.

Tutla
13-03-2006, 10:24
Jeg foreslår noen datoer og steder så kan jo andre komme med forslag og innspill:

17.april - mandag
18.april - tirsdag
21.april - fredag
23.april - søndag

Det er de dagene jeg kan før 11.mai. Har fullt opp med pendling til Oslo og forsøk i april.

Siden det både er noen fra sørfylket og noen fra nordfylket foreslår jeg at vi møtes på Sandnes eller i Stavanger. Det er en utrolig god gresk resturant på Sandnes. Elles så er det 2 år siden jeg bodde på Jæren, så jeg har komt litt utav hva som fins i byen og på Sandnes.

Tutla
16-03-2006, 08:48
Heisann jenter!

Skal vi få gang på å bestemme noe snart? Ser det er stort sett jeg som skriver her.................. Hadde vætr fint om dere kunne skrive dere opp på hvilke datoer som passer og om dere har forslag til hvor vi kan møtes.

Daisy
16-03-2006, 13:46
Blir gjerne med den 18 april på gresk mat, hvis dere vil ha meg med.

Daisy

Erna
19-03-2006, 12:37
Jeg kan ikke 17 april, men ellers passer de andre dagene:nikker:
Har aldri vært på gresk resturant før, men blir gjerne med og prøver!

Martine 27
20-03-2006, 18:00
Passer alle dagene for meg, hadde vært kjekt å møtt dere. Gresk mat har eg ingen erfaring med, men noe må nå vell være godt da.

Tutla
20-03-2006, 18:22
Hei alle sammen!

Skriv dere inn på de datoene det passer.

17.april - mandag
Tutla
Martine 27

18.april - tirsdag
Tutla
Daisy
Erna
Martine 27

21.april - fredag
Tutla
Erna
Martine 27

23.april - søndag
Tutla
Erna
Martine 27

Så har jeg til et spørsmål til dere som bor på nordsiden av Boknafjorden. Er det dumt at vi er på Sandnes eller går det fint? Dersom det går fint foreslår jeg at vi er på Akropolis på Sandnes i Langgt 87 viss de har åpent.

7.april er fristen. Da bestemmer vi dato for når det blir og hvor det blir.

Teeny
21-03-2006, 20:42
Hei Tutla!

Så koselig å se at det er noen fra distriktet her:) Får jeg spørre hvor langt sør på Jæren du skal bo? Ser at vi er nokså jevngamle, er ikke så mange av oss UFBere under 25 på Jæren (i alle fall ikke som jeg har fått med meg).

Tutla
22-03-2006, 08:44
Teeny: jeg har skrevet deg en personlig melding.

Ragna71
30-03-2006, 19:55
Jeg har akkurat registrert meg i forumet slik at jeg kan være med på treff og forumsdiskusjoner. Er treffene kun for fub-medlemmer? Da melder jeg meg inn! 17,18 og 23 april passer best for meg.

Daisy
30-03-2006, 20:20
Hei alle sammen!

Skriv dere inn på de datoene det passer.

17.april - mandag
Tutla
Martine 27
Ragna 71

18.april - tirsdag
Tutla
Daisy
Erna
Martine 27
Ragna 71

21.april - fredag
Tutla
Erna
Martine 27

23.april - søndag
Tutla
Erna
Martine 27
Ragna 71

Så har jeg til et spørsmål til dere som bor på nordsiden av Boknafjorden. Er det dumt at vi er på Sandnes eller går det fint? Dersom det går fint foreslår jeg at vi er på Akropolis på Sandnes i Langgt 87 viss de har åpent.

7.april er fristen. Da bestemmer vi dato for når det blir og hvor det blir.

Martine 27
04-04-2006, 10:39
Går bra med Sandnes for meg. håper det blir noe for dette hørtes kjekt ut.

Tutla
04-04-2006, 11:26
Hei alle sammen!

Det ser ut som vi er flest den 18.april. Skal vi bare møtes på Akropolis kl 19? Fint at det går bra for deg Martine27 å være på Sandnes :)

Jeg gleder meg!

Og skulle det være flere som vil være med 18.april er det bare å si fra her inne!

Tutla
06-04-2006, 20:49
Heisann!

Nå har jeg fått et lite problem. Har blitt invitert på venninnetreff den 18.april kl 20 (sammen med mange venninner som studerer rundt forbi i landet og utlandet - og som er hjemme for en litt utvidet påskeferie) Er det mulig at vi fremskynder treffet til 18? Så når jeg begge deler? Har jo lyst til å få med meg begge deler!

Kan dere gi en tilbakemelding på dette? Skriv dere inn på det klokkeslettet som passer best.

18.00
Tutla

19.00

Martine 27
07-04-2006, 09:08
Passer best 18 for meg, siden eg må kjøre et stykke også

Daisy
07-04-2006, 14:30
18 passer bra for meg òg.

Men vil du Tutla reservere et bord ? Reserver det på fub.
Da blir det lettere å finne det riktige bordet.

Daisy

Ragna71
09-04-2006, 16:05
Det passer fint for meg 18. april kl. 18.00!

Erna
09-04-2006, 22:31
Kl 18 passer fint for meg også:blomster:

Tutla
16-04-2006, 13:59
Heisann!

Jeg har ikke mulighet til å få reservert bord, men kan vi ikke bare gi beskjed til servitøren at vi tilhører fub og at alle spørr når de kommer etter fub???? Her står alt på hode siden vi holder på med flytting og alt det der.

Daisy
17-04-2006, 17:07
Får ikke blitt med i morgen.

Daisy

Tutla
18-04-2006, 12:42
Heisann!

Her har det også skjedd noe siden sist jeg var inne. Så jeg får heller ikke muligheten til å bli med. :trist: Må nesten prioritere dette andre.............. Håper dere som får det til koser dere masse!

Erna
18-04-2006, 22:48
Fikk desverre ikke gitt beskjed om at jeg ikke kunne komme da jeg har vært innlagt på sykehuset. Kom hjem nå i kveld så hadde derfor ikke anledning til å gi beskjed. Beklager:trist:

katrine
19-04-2006, 10:53
Heisann!
Leste om treffet deres nå i dag, som skulle vært i går....
Skal prøve være oftere inne på fub, så får jeg kanskje med meg et treff jeg og:nikker:
Jeg holder meg for det meste inne på dobbel gleder, etter vi i januar fikk våre 2 etterlengtede barn.
Klem Katrine

Ragna71
19-04-2006, 19:28
Jo, jeg møtte fem på seks på Akropolis som avtalt. Lettere nervøs med tanken på å møte fremmede mennesker som er med i en forening ingen egentlig ønsker å være med i... Hadde heldigvis kjøpt en avis, for jeg ble sittende helt alene i restauranten i 20 minutt før jeg ga opp og gikk hjem. Synd at det endte sånn, men jeg leser jo nå at flere hadde veldig gode grunner til å ikke komme. Jeg kjenner selv at terskelen for å gå på et FUB-treff er ganske høy for meg. Det er liksom den endelige erkjennelsen av at jeg er ufrivillig barnløs. Jeg forberedte meg faktisk i fantasien på hva jeg skulle si til kelneren hvis han spurte hva FUB står for. Jeg sa bare det var en forening for damer...
Kanskje vi kan gjøre et nytt forsøk om en stund? Kan ikke love at jeg klarer å manne meg opp en gang til.:kaldt:

Daisy
19-04-2006, 19:38
Ja, det var synd at det endte sånn som det gjorde med treffet, og jeg blir gjerne med ved en senere anledning, forhåpentligvis ikke så lenge til.
Har vært på treff før, og syns det var veldig kjekt og lærerikt, og alle er jo nervøse når man ikke kjenner noen.

Daisy

Nynne
19-04-2006, 20:37
Hei Ragna 71.
Det har sikkert vært utrolig lite kjekt å sitte der i 20 min....
Hvis der blir et nytt treff for "alle" i sørfylket, slenger jeg meg kanskje med.
Hvis du har lyst, så send meg en pm, så kan vi treffes på veien og gå sammen, slik at du helt sikkert slipper å sitte alene igjen. :venner:

Teeny
21-04-2006, 19:05
Jeg hadde dessverre ikke anledning til å komme. Er muligens med på neste treff hvis det passer.

Bamsemor
23-04-2006, 22:41
Kan vi ikke hoppe rett i det igjen jenter???

Vi prøver på nytt allerede neste uke...(uke 17)

Dolly Dimpels på Forus på Tirsdag eller Torsdag klokka 20.00.
Der er det betandig svært lite folk i resturanten. Så det passer perfekt for oss som liker å være litt anonyme!! :)

Hvem kan på

Tirsdag 25/04:
Bamsemor:

Onsdag 27/04:
Bamsemor

Dette må vi få til jenter!!!

Nynne
24-04-2006, 08:25
Kaster meg med, selv om jeg er litt på siden med egg donasjon....:sparke:
Retter onsdag til torsdag? Det er hvertfall det som er 27...

Tirsdag 25/04:
Bamsemor

Torsdag 27/04:
Bamsemor
Nynne

Erna
24-04-2006, 15:40
Kjære Ragna 71!
Ble skikkelig flau når jeg leste at du hadde sittet der helt alene:nikker:
Jeg var desverre innlagt på sykehus og kom hjem tirsdag kveld, men håper virkelig du vil komme igjen. Jeg har heller aldri vært på treff før og kjenner også at det er en terskel å kome over. Men tror det er positivt og møte andre som forstår hvordan du har det, ikke alltid lett og snakke med de som ikke vet hva dette er!
Melder meg derfor på nytt treff:nikker:

Tirsdag 25/04:
Bamsemor

Torsdag 27/04:
Bamsemor
Nynne
Erna

Teeny
24-04-2006, 19:26
Vet ikke heeelt om jeg tør komme på treff.. Har vært på en del treff i regi av SnartGravid, men der kjenner jeg liksom de jeg har truffet. Uansett, den eneste dagen jeg kan er torsdag, så jeg skal tenke på det til onsdag og så gir jeg beskjed innen torsdag om jeg kommer eller ei.

Bamsemor
24-04-2006, 22:50
Heisann!!!

Det er "synd" du føler det slik, men jeg forstår deg godt!!

Det er ikke skummelt etter at vi har satt oss ned....Men bare i forkant før du kommer til bordet..:):nikker:

Men jeg har vært med på et slikt treff her før og det er et stort kaffe slabberas.... :treff: Ikke no utspørring og det er veldig kjekt å treffe andre i samme sitvasjon. Håper du kommer.... Jeg er en som er veldig lett å komme i kontakt med og prater om alt mulig.... Så jeg trur du kan være trygg på at "pinlige" situasjoner ikke kommer så lett når jeg er tilstede!!! :Plystre: hehe

Håper du kommer!!

Tutla
25-04-2006, 14:35
Heisann!

Jeg skulle gjerne ha kommet på treff, men er i Oslo fra onsdag til fredag denne uken. Håper jeg får det til neste gang!

:klemmer: Kos dere på treff i alle fall!

Erna
26-04-2006, 18:17
Må desverre melde avbud på treffet i morgen (hvis det blir noe), må på et møte:nikker:

Teeny
26-04-2006, 23:17
Hei!

Er litt sent ute med å gi beskjed, men jeg kan dessverre ikke komme i morgen. Må nesten bruke tiden min på oppgaven, og har en del andre ting som tar tid nå så jeg må nesten prioritere litt.

Håper dere får et fint treff hvis det blir noe! :)

Nynne
27-04-2006, 08:08
Så blir det visst bare deg og meg da bamsemor.....
Jeg burde egentlig også være et annet sted, så hvis du fremdeles har lyst til å treffes, kan vi evt. flytte tid (og sted) litt?
Eller skal vi skyve det til en gang flere kan være med?

Nynne
27-04-2006, 14:30
Siden jeg ikke har fått noen tilbakemeldinger på PM'er, ikke får kontakt med bamsemor og ikke kan se at noen andre kommer, dropper jeg også treff....

Bamsemor
27-04-2006, 15:01
Dette var dumt.... Har så lyst på treff!!!:treff:
Skal vi prøve på nytt i neste uke??

Når kan dere?:sparke:

Onsdag 3 Mai:
Bamsemor

Torsdag 4 Mai:
Bamsemor