Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   Ny forumbruker - presentasjon (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Ny (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=28856)

Lise85 02-04-2013 16:52

Ny

Hei.

Jeg er straks 28 år, har forsøkt å bli gravid med naturmetoden i flere år, har hatt to lap for endometriose. Fikk i januar beskjed om at naturmetoden mest sannsynlig ikke kommer til å fungere, om den ikke har fungert til nå.

Både jeg om min samboer har delte tanker om prøverør, og har derfor gitt oss litt tid til å finne ut hva vi ønsker.

Min samboer tar dette med barnløshet mye bedre enn meg, jeg har perioder hvor jeg er svært trist, unngår kontakt med gravide venninner og barn.

Påsken har vært tung for meg i år, med mye å tenke på og mange lykkelige familier rundt meg.

Ble medlem hær for å lese andres erfaringer og fordi jeg føler meg ensom.

Knottemamma 02-04-2013 17:06

Velkommen hit! Her er det veldig mange med de samme tunge tankene :klemse:

Irene 02-04-2013 17:07

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Lise85 (Innlegg 794558)
Hei.

Jeg er straks 28 år, har forsøkt å bli gravid med naturmetoden i flere år, har hatt to lap for endometriose. Fikk i januar beskjed om at naturmetoden mest sannsynlig ikke kommer til å fungere, om den ikke har fungert til nå.

Både jeg om min samboer har delte tanker om prøverør, og har derfor gitt oss litt tid til å finne ut hva vi ønsker.

Min samboer tar dette med barnløshet mye bedre enn meg, jeg har perioder hvor jeg er svært trist, unngår kontakt med gravide venninner og barn.

Påsken har vært tung for meg i år, med mye å tenke på og mange lykkelige familier rundt meg.

Ble medlem hær for å lese andres erfaringer og fordi jeg føler meg ensom.

Her finner du mange i samme situasjon. Jeg er kjempeglad for dette forumet. Damene (siden jeg ikke har sett så mange mannfolk skrive her) her er fantastiske å ha i denne prosessen! Håper dere kommer til enighet og finner rette veien for dere å ta! :)

Josefine12 02-04-2013 17:09

Hei og velkommen hit!
Jeg meldte meg også inn her for å kunne dele tanker og følelser med andre som forstod meg.

Jeg forstår veldig godt at du unngår gravide og folk med barn. Vi må få lov å skjerme oss når vi får det vondt etterpå. Andres glede er vår store sorg. Jeg griner når folk blir gravide.. Det er ikke noe gøy å være sånn men jeg kan ikke hjelpe for det, og jeg ser her inne at det er normalt. Det er godt å se at man ikke er helt sprø liksom.

Ja, det tar tid å innse at man må ha prøverør for å lage barn. Man blir jo trist og redd for framtiden..så det skjønner jeg godt hvis du føler deg trist. Det går litt opp og ned..

Her er ihvertfall folk som kan komme med støttende ord og dele tanker når du trenger det..

Lykke til meg alt! :klemse:

Me87 02-04-2013 17:30

Hei og velkommen hit!

Jeg har også endometriose, og vi lyktes heller ikke med naturmetoden.

Prøverør var løsningen for oss.

Lykke til :klemse:

sherider 02-04-2013 18:07

Hei og velkommen hit:blomstersmil:

Forstår følelsene dine veldig godt. Har hatt det slik i de 11 årene jeg og min mann har prøvd å bli gravid...
Og jeg synes også det er ekstra tungt å høre om andre som blir gravid om og om igjen uten problemer.
Og heller ikke gøy å se på andre sine små når man ikke klarer å få en selv...

Livet er urettferdig..

:klemse:

Kreps75 02-04-2013 21:29

Velkommen hit, alltid koselig med nye "fjes".
Kjenner så igjen følelsene og tankene dine, og du er absolutt ikke alene med dem.
Anbefaler deg å få deg en dagbok, så du kan "skrike" mer ut, uten at alle og enhver får lest det.

Uansett, lykke til videre! :lykke:

Josefine12 02-04-2013 23:33

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Kreps75 (Innlegg 794598)
Velkommen hit, alltid koselig med nye "fjes".
Kjenner så igjen følelsene og tankene dine, og du er absolutt ikke alene med dem.
Anbefaler deg å få deg en dagbok, så du kan "skrike" mer ut, uten at alle og enhver får lest det.

Uansett, lykke til videre! :lykke:

Dagbok var lurt! Det skal jeg få meg! ;)

Lise85 03-04-2013 22:18

Takk for gode ord!

Var helt supert å få så mange gode ord, hjelper på bare å vite og se at jeg/vi ikke er alene med denne utfordringen. Det med dagbok var lurt, det skal jeg prøve.

Dagen i dag har vært flott, med en givende dag på jobben, god middag med mannen og koselig kveldsbesøk hos en venninne.

dansejenta 04-04-2013 07:10

Hei og velkommen hit :blomstersmil:

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 14:20.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.