Tråd: Oktober 2019
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 11-08-2020, 21:27   #177
aboutJune
Husvarm

Medlem siden: Oct 2016
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sent Ute Vis innlegg
Tusen takk skal du ha. Er dere i gang med barnehagestart nå kanskje?
Da du skrev dette, var vi innlagt på nyfødtintensiven. En skjebnens ironi ville at vi skulle innom der allikevel, til tross for at gutten hverken var prematur eller lå etter i utviklingen. Derimot presterte han å bli alvorlig syk med e-coli av alle ting en uke etter at han ble født. Sannsynligheten peker i retning av at han trolig har pådratt seg dette på barselavdelingen, men det vil vi aldri få svar på. Jeg tenkte på deg da vi var på intensiven - hvor lenge måtte dere være der?
Gratulerer så masse, SentUte, med en perfekt gutt❤ Så godt å høre! Men det var jammen mye dere har vært gjennom disse ukene..😮 Ønsker dere en rolig tid framover, tid til å nyte😍 Stakkars liten som ble syk da, så fikk du en tur innom NFI likevel. Også at jeg skrev til deg akkurat da du var der. Så rart. Vi var der ca 4 uker. Og pumping og vekking og alt det der... kjenner til det. Brystbetennelsen slapp jeg, men en frykt for det hadde jeg pga stadig tette melkeganger. Håper dere begge er bra nå! Og alt godt framover

Hvor stor har lillegutt blitt nå da? Her har vi en liten på 1.5 år og 10 kg😊 som holder på med innkjøring i barnehagen. En tøff overgang for alle, men tror det skal bli bra🤗
1) IVF Jan2017:avbrutt etter uttak
2) ICSI Mai2017: avbrutt, 1 på frys
3) FER Aug2017: negativ
4) ICSI Nov 2017: Positiv, men BO 8+0
5) ICSI Juni 2018 : Positiv 22.06.18
Endelig i mål, mini kom til verden 07.01.19, 32+3
aboutJune er ikke logget på   Svar med sitat