Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10-03-2010, 17:44   #5
Uregistrert
Gjest

Standard

Kjære deg!

Vi er flere i samme båt og jeg kjenner igjen alt det du skriver. Når en heller ikke føler seg forstått av psykologen eller den som skal hjelpe en, da er det ikke lett. Har hatt det på samme måte og da følte jeg meg helt alene. Noen ganger er det vel kanskje slik. Det er mange her inne med lignende erfaringer, men heller ikke her kan vi vite helt hvordan den andre har det. Ikke annet å si enn at dette er beintøft til tider og når det er som verst føles det som om ingenting kan trøste. Av erfaring vet jeg likevel at når det er som verst så vil det komme bedre dager. På de tunge dagene forsøker jeg å pleie meg så godt jeg kan, slappe av, være litt egoistisk, kanskje ta meg noen dager sykemelding/egenmelding. Tror dette er nødvendig for å holde ut rett og slett.

Håper du finner noe som kan styrke deg akkurat nå, og det høres jo ut som om du har et ønske om å sykemelde deg over en lengre periode. Kanskje er det nettopp det du skal gjøre vennen. Det lureste er ofte å lytte til seg selv når en har det som deg nå.

Beste ønsker til deg vennen og masse lykke til videre!
  Svar med sitat