Vis ett enkelt innlegg
Gammel 27-03-2009, 11:36   #4
Emeline
Velkjent

Emeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Standard

Hei igjen!

Det var ingenting som gjorde vondt. Når de tar hysteroskopi går de inn med kamera, samtidig som de skyller med lunkent vann. Så du føler kanskje at du tisser på deg En får smertestillende, i tilfelle de finner noe de fjerner i samme slengen.

Jeg ble gravid ved fryseforsøk ja. Blir gravid selv også, har mistet 9 stk tilsammen. Vi hadde prøverørsforsøk for noen år tilbake, men ga opp da jeg mistet igjen og igjen. Så vi adopterte en herlig gutt. Men da jeg ble gravid igjen i sommer, og mistet etter noen uker, kom jeg borti en lege som fortalte meg om habituell abort. Han sa at med blodfortynnende i riktig tid ville dette kanskje gå bra. Så da bestemte vi oss for å prøve med noen befruktede egg som vi hadde i frysen etter sist IVF-forsøk. De overlevde opptiningen, og nå er jeg altså 14 uker på vei med tvillinger. Takket være blodfortynnende.

Om du får et svar etter utredningen, så er det kanskje lett å gjøre noe med det. Det er medisiner for det meste har jeg forstått. Håper virkelig det snart sitter hos deg, og at du får oppleve et svangerskap som varer i 9 mndr. Igjen, masse lykke til

Drømmen startet i 2001

En adoptert sønn 2007

Tvilling-jentene kom 25.Juli 09

Emeline er ikke logget på   Svar med sitat