Vis ett enkelt innlegg
Gammel 15-07-2019, 18:11   #4
Newbie
Stamgjest

Newbie sin avatar

Medlem siden: Feb 2018
Sted: Sørlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sent Ute Vis innlegg
Gratulere så mye og velkommen i klubben! Jeg ville regnet ut svangerskapslengde på den måten du skisserer, ja. Og ja, days past ovulation blir antall dager etter befruktning i prøverørsverden.

314 hørtes altfor lite ut i uke 6+4 - er du sikker på at det ikke var 3140? Når CBs ukeskalkulator slåt ut på over tre uker siden befruktning (altså mer enn fem uker på vei), er hcg minst 2000.

Men over til spørsmålet ditt: hcg-nivå varierer veldig fra kvinne til kvinne, så umulig å si noe sikkert, men da jeg var gravid med tvillinger, viste blodprøven 14 dager etter befruktning at hcg lå på 205 😉 De gangen jeg har vært gravid med ett barn, har hcg ligget rundt 100 på samme tidspunktet. Men det er
meg - det fins også folk her inne som har vært gravid med ett barn med samme hcg-nivå som deg. Blir veldig spennende å se på første ultralyd!
Kan bekrefte at man kan ha høy HCG med ett foster. Jeg fikk satt inn en blastocyst og hadde 397 på 15 dpo.
Newbie er ikke logget på   Svar med sitat