Vis ett enkelt innlegg
Gammel 15-07-2019, 19:58   #5
Månestråle&Sultanen
Fersk på forum

Månestråle&Sultanen sin avatar

Medlem siden: Jul 2019
Sted: Oslo
Standard

Tusen takk for at dere tok dere tid å svare Newbie og Sent Ute Svært nyttig informasjon for meg som er helt fersk på dette tema.

Vi skal på første ultralyd 27.7 så da blir det spennende å se om begge har festet seg eller den ene Klinikken har opplyst om at 50% av de som setter inn to ender opp med tvillinger. Det hadde selvsagt vært stas, men også overlykkelig om en sitter hele vegen Litt tidlig å være for positiv kjenner jeg, men første hinder med å ha blitt gravid er unnagjort. utrolig takknemlig!

Når jeg var gravid for 7-8år siden så hadde jeg veldig lav HCG i starten, så legen spådde meg en ytterligere spontanabort, men det gikk bra. Ett par dager før termin ble jenta satt i gang og veide rett over 4kg, så ingen regler uten unntak er vel det som jeg må forholde meg til, selv om det hadde vært deilig å visst at det fantes en mal...….

Jeg spør kanskje dumt / uvitende, men ser dere begge skriver at dere har vært kjemisk gravide og testet positivt, hva skjer i kroppen ved kjemisk graviditet?

Klem Månestråle

Sist endret av Månestråle&Sultanen : 15-07-2019 kl 20:10
Månestråle&Sultanen er ikke logget på   Svar med sitat