Vis ett enkelt innlegg
Gammel 04-04-2015, 08:42   #2
Snes
Fersk på forum

Medlem siden: Dec 2014
Sted: Bergen
Standard

Hei! Jeg har jo lært at man skal være forsiktig med råd til folk man ikke kjenner, men siden du skriver her, drister jeg meg til noen tanker likevel. Vil bare ubderstreke at det viktigste er at man tar en avgjørelse man selv er mest fornøyd med!

Ut fra navnet ditt, regner jeg med du er født i 89, dvs ca 25-26 år? Jeg tenker at det er veldig sannsynlig at du i løpet av de beste fem årene vil møte mannen i ditt liv, som du ikke bare vil ha barn med, men som du vil dele hverdager, oppgaver, utfordringer, kjærlighet, humor og livet lenge etter barna er flyttet ut med. Så jeg vil råde deg til å ta det med ro, nyt friheten du får med at din datter er større og kan passes av andre. Tren, gå på byen, begynn å date, ta en utdannelse, og nyt tilværelsen. Om fem år sitter du sikkert med ring på fingeren og barn i magen, sammen med en mann som vil stille opp, for barna, men også som en livspartner for deg! Du har god tid!

Viktigste rådet er likevel, du kommer sikkert til å få et godt liv uansett hva du velger!

Hilsen Snes
Snes er ikke logget på   Svar med sitat