Ønskebarn forum  
Gammel 02-10-2014, 09:39   #1
Ønskebarn
Daglig leder, kasserer og redaktør i Ønskebarn

Medlem siden: Sep 2003
Question Adoptivfamilier søkes

Jeg søker alle adoptivforeldre som ønsker å hjelpe meg med å forme et veiledningstilbud til adoptivfamilier.
Jeg jobber nå med å lage et tilbud for, primært, adopterte som går på å bli fortrolig på hvem en selv ønsker å være i jungelen av "bør være" og "bør føle". Men, også et tilbud til hele familien, rundt familiefenomenet "adopsjon", og hvordan fungere sammen, individuelt.

Jeg studerer gestaltterapi og er i første året med gestaltcoaching, men har lang fartstid innenfor adopsjonsarbeid. Jeg var foreksempel med på å stifte Norsk-Colombianos Foreningen i sin tid, og har jobbet med dokumentaren "Jeg ble ikke født på ny" (i produksjon), i tillegg til min livserfaring i en adoptivfamilie.
Jeg ønsker å bruke gestaltmetoder for å skape forståelse og balanse mellom foreldre og barn. For å oppnå dette er jeg avhengig av familier som ønsker å stille opp i en prøverunde med veiledning innen denne metoden. Det koster så klart ingen ting å være med.

Dere kan finne meg på Facebooksiden
https://www.facebook.com/happyendingstoday?fref=ts eller kontakte med på 97722945 for mer informasjon.

Mvh
Angelica Bråten
Student
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder