Ønskebarn forum  
Gammel 19-10-2014, 22:19   #1
pia=:)
Husvarm

pia=:) sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Stavanger
Standard Forum for de som HAR adoptert

Nå mener jeg ikke å kuppe noe her i Ønskebarn, som har vært et supert sted å være i venteprosessen!

Men jeg og mange med meg, har savnet et sted der vi kan være helt anonyme og diskutere og dele erfaringer knyttet til det å ha adopterte barn - alt fra tilknytning til andre vansker som har sammenheng med det å være adoptert.

Vi opplever at i de gamle forum og møtesteder kjenner vi hverandre "for godt", og ønsket et nytt, helt anonymt sted, der vi kan diskutere de mer sensitive emner også.

jeg vil understreke allerede her at tanken med dette forumet er at det skal være et sted der vi kan være anonyme. Noen kommer sikkert til å kjenne hverandre igjen der inne, men da er det ikke nødvendig å gi seg til kjenne. Det er ei heller nødvendig å si har inne at "nå har jeg registrert meg" (for da vet i alle fall jeg lett hvem som er hvem, og det vil jeg ikke!)

om du har en mailadresse uten navnet ditt i, anbefaler jeg at du bruker den. (mailadressen er kun synlig for administrator) Lag gjerne en ny dersom du vil være sikker på anonymiteten. Jeg går aldri inn og ser på mailadressen uten at jeg er nødt!!!!

www.livetmedadoptertebarn.diskusjoner.net

Velkommen

Velsignet med verdens herligste gutter

Sist endret av pia=:) : 19-10-2014 kl 22:41
pia=:) er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder