Ønskebarn forum  
Gammel 30-04-2013, 17:42   #1
Kemin
Stadig innom

Medlem siden: Jan 2013
Thumbs up Ava Riga Clinic

Hei

Bare lyst til å lage et par nye tråder her da det er blitt 2 klinikker i Riga, med nesten samme navn, men med forskjellige leger etc

Lager denne som er for Ava-Clinic http://www.fertilitetklinik.se/infer...e-vare?lang=no

Og Dr.Jaroslav Ljakutin

Glad for om alle her inne som benytter, vært i kontakt med, ønsker å kontakte osv osv deltar her inne med sine erfaringer etc
Alt av info og erfaringer er gull verdt i dette gamet
Kemin er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-04-2013, 20:18   #2
Lillli
Fersk på forum

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Hordaland
Standard Går for denne:)

Jeg er i gang med forsøk her, og har vært nede til samtale. Er meget fornøyd med legen, koordinator og oppfølgingen videre. Hvis alt klaffer skal jeg ned rundt 17.mai for innsett Koordinator Veronika er supergod til å svare på mail og jeg får også mail jevnt og trutt fra henne med spørsmål om hvordan det går med meg.
Lykke til alle dere prøvere, uansett hvilken klinikk dere velger/har valgt. Jeg går for denne
Lillli er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 10-05-2013, 16:23   #3
Kemin
Stadig innom

Standard Vi går også for denne ;)

Vi har valgt Dr.Jaroslav Ljakutin , jeg er så langt veldig godt fornøyd med oppgfølging og etc herfra , Veronika er virkelig helt super, hun svarer på alt av mail raskt, ejg har fått svar både på kveldstid og i helger herfra Viktig i dette gamet her at man føler man har god kommunikasjon med klinikken da man har mange spørsmål

Dette er jo også en klinikk som er i kjede med Ava klinikken også i Finland, følte det som en trygghet at de har flere klinikker.
Noen flere som har vært her, tenkt seg hit eller har noen erfaringer å komme med ?

Ønsker dere alle en riktig god helg
Gammel 10-05-2013, 16:26   #4
Kemin
Stadig innom

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lillli Vis innlegg
Jeg er i gang med forsøk her, og har vært nede til samtale. Er meget fornøyd med legen, koordinator og oppfølgingen videre. Hvis alt klaffer skal jeg ned rundt 17.mai for innsett Koordinator Veronika er supergod til å svare på mail og jeg får også mail jevnt og trutt fra henne med spørsmål om hvordan det går med meg.
Lykke til alle dere prøvere, uansett hvilken klinikk dere velger/har valgt. Jeg går for denne
Spennende å følge deg Lillli

Gammel 23-05-2013, 16:13   #5
Kemin
Stadig innom

Standard Ingen andre?

Hei

Ingen andre her inne som skal til klinikken her eller har vært i kontakt med , spent på om noen har noen erfaringer å komme med, gode eller dårlige ?
Gammel 06-06-2013, 15:53   #6
Lillli
Fersk på forum

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Hordaland
Standard Gravid

Hei

Da ser det faktisk ut som jeg er gravid med hjelp av dr.Ljakutin og co Så anbefaler alle denne kllinikken. Supergod oppfølging, og dette er mitt første forsøk

Nå avventer jeg blodprøve nr 2 for å se om hcg nivået stiger som det skal. krysser fingrene
Lillli er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 06-06-2013, 16:04   #7
Kemin
Stadig innom

Standard Hurra ;-)

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lillli Vis innlegg
Hei

Da ser det faktisk ut som jeg er gravid med hjelp av dr.Ljakutin og co Så anbefaler alle denne kllinikken. Supergod oppfølging, og dette er mitt første forsøk

Nå avventer jeg blodprøve nr 2 for å se om hcg nivået stiger som det skal. krysser fingrene

Jeg krysser fingre med deg Kjære Lilli Jeg er sikker på at dette har godt veien for dere

Gratulerer masse igjen
Gammel 13-06-2013, 08:15   #8
Kemin
Stadig innom

Standard Gravid

Dr.Jaroslav Ljakutin og co , har gjort meg til verdens lykkeligste jente

Jeg er GRAVID

Uavhengi av mitt resultat, kan jeg annbefale denne klinikken til alle, dyktige mennesker
Gammel 13-06-2013, 09:03   #9
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Kemin Vis innlegg

Jeg er GRAVID

Uavhengi av mitt resultat, kan jeg annbefale denne klinikken til alle, dyktige mennesker
ninris er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 13-06-2013, 14:10   #10
Kreps75
Superskravler

Kreps75 sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Østlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Kemin Vis innlegg

Jeg er GRAVID

1. ED Ava Tampere, jun.-12, pos. test 20.06.12. Et på ul 16. jul. Termin 08.03.13 Døde i magen i uke 23 (1. nov)
1. ED frys jan.-13, 2 egg inn, negativ
Nå bytter vi klinikk..... Serum, Hellas neste... Hysteroskopi og laparoskopi gjennomført.
2. ED Serum, okt-13. Ruger på 3 gullhåp fra 13.10, pos. test 25.10! Hcg (rd15): 6464, (rd 17): 12546, (rd 19): 22508. Termin 29.06.14
Gutta kom via keisersnitt 10.06.14
Søskenforsøk juli 2016. Neg. test, familien er komplett.
Kreps75 er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder