Ønskebarn forum  
Gammel 07-03-2019, 20:23   #31
Lisjtuppa
Fersk på forum

Medlem siden: May 2018
Standard

Hei!
Vi er også helt nye i denne prosessen, og har etter mye om og men bestemt oss for institut marques i Barcelona. Vi føler oss litt «lost» i dette her, og selv etter å ha lest og søkt i det vide og brede skjønner vi fortsatt ikke heelt hvordan det fungerer, men satser på at vi får god veiledning av klinikken underveis og vi får bare ta det litt som det kommer. Første skypekonsultasjon har vi 19. mars og det føles både godt og litt skummelt å endelig være i gang Masse lykke til til dere andre, krysser fingrene for dere! Håper dere oppdaterer hvordan det går underveis i prosessen
Lisjtuppa er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-2019, 21:47   #32
Sent Ute
Avhengig

Sent Ute sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Marte89 Vis innlegg
Hei!
Skjønner du har endel spørsmål og tanker, det kjenner jeg meg veldig igjen i! Håper du spør og skriver om du føler behov for det, så får vi hjelpe så godt vi kan! 💕
Spiren hjelper meg med blodprøver, ultralyd og resepter, pluss den støtten jeg trenger når jeg trenger den.. dette får du nok hjelp til hos den gynekologen dere velger, vi er veldig fornøyde med spiren 😊

Vi syntes også det var veldig vanskelig å velge klinikk, alle har ulike meninger ang dette, så vanskelig å lese seg til noe og syntes vi!
Jeg tror man rett og slett må velge klinikk ut i fra magefølelsen når det ikke er noe spesielt konkret man er ute etter av spesielle behov. Velg dem man føler at man kommuniserer best med, rett og slett. Ellers blir veien til mens man går, så man må bare begynne et sted. Jeg var mest opptatt av det praktiske i begynnelsen og valgte dem som gjorde det enklest mulig for meg.

Ferskforsøk 16.04.16: Pos. 27.4 på 14 DPO m/HCG 205
UL 12.5: 2 bankende hjerter
UL 30.6: tvilling 2
UL 23.7: tvilling 1
født 21+3
født 21+5
Søskenforsøk til englebarna 21.12: Kjemisk 4+3
2. søskenforsøk 02.03.17: BO 8+4
Nytt ferskforsøk 16.8: MA 7+5
Fryseforsøk 6.3.18: Neg.
Fryseforsøk 17.5: Pos.
TUL 11.6: 1 bankende hjerte
OUL 5.9: Alt vel
Gutt født 22+2
Diagnose: sviktende livmorhals
Sent Ute er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 08-03-2019, 13:13   #33
Lille tulipan
Stadig innom

Medlem siden: Mar 2017
Sted: Vestlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lisjtuppa Vis innlegg
Hei!
Vi er også helt nye i denne prosessen, og har etter mye om og men bestemt oss for institut marques i Barcelona. Vi føler oss litt «lost» i dette her, og selv etter å ha lest og søkt i det vide og brede skjønner vi fortsatt ikke heelt hvordan det fungerer, men satser på at vi får god veiledning av klinikken underveis og vi får bare ta det litt som det kommer. Første skypekonsultasjon har vi 19. mars og det føles både godt og litt skummelt å endelig være i gang Masse lykke til til dere andre, krysser fingrene for dere! Håper dere oppdaterer hvordan det går underveis i prosessen
Ja jeg kjenner også igjen følelsen med å være "lost" i begynnelsen selv om en leser mye. Vi vurderte også sterkt Instituto Marques i Barcelona. Hadde lengre dialog med de på mail og fikk utrolig gode svar. Hadde jeg begynt hele prøverørsprosessen nå hadde jeg begynt der i stedet for i Norge. Nå endte vi opp i Alicante i stedet og lykkes der, hvis ikke hadde vi nok gått videre til IM likevel. Litt praktisk og pris som tippet det til Alicante for vår del, men som sagt veldig godt inntrykk av IM. Det er bare til å bruke forumet og stille spørsmål, her er det en god del som er i prosessen eller har vært gjennom det samme som kan komme med gode erfaringer eller bare støtte underveis. Masse lykke til videre!
Okt 16 - avbrutt etter uttak
Jan 17 - negativt

Vistahermosa
Okt 17 - ED - pos. 25.10 BO:8+6
April 18 - ED Pos. 19.04. 7 + 3
31.12.2018
Lille tulipan er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg