Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Assistert befruktning > Medisiner > Eggløsningssprøyter

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28-11-2008, 12:06   #1
Tryne
Nykommer

Tryne sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Hordaland
Standard Dere som har brukt pregnyl som progesteron støtte i lutealfasen

Jeg skal gjennom mitt andre forsøk nå. Skal bruke pregnyl etter innsetting av egg hver annen dag. det jeg lurer på er om det er noen som har erfaring i hvor lang lutealfasen blir dersom man ikke er gravid
Fikk diagnosen POF som 18 åring (er nå 22 år), dette betyr at jeg er kommt i tidlig overgangsalder:(Fikk vite at jeg aldri kom til å bli mor. men mot alle odds klarte vi etter 2 årsprøving å bli gravid. jenta ble født i desember 2006, hun døde nesten i magen.

Har nå prøvd 2 år

1.IVF forsøk- negativ

2.IVF forsøk-negativ

3.IVF forsøk- ??
Tryne er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 28-11-2008, 12:50   #2
Hen
Fersk på forum

Medlem siden: May 2008
Sted: Oslo
Standard heihei

Eg er litt desperat her, så eg prøver å stille deg eit spørsmål!
Skal tilpasse syklusen min til eggdonoren sin, og har fått dato for kortid min første blødningsdag bør vere. Kva skjer dersom ikkje mensen kommer som planlagt?? Kan eg øke medisindosen og så kjem den?
Er så nervøs for at dette ikkje skal gå bra!
Er også i tidlig overgangsalder ( er 31 år ) så eg har jo ikkje mensen i det heile tatt.... - og plutselig vil ikkje legen min svare meg på spørsmålene mine, for dette er ulovlig behandling her.
Vi har planlagt å dra til Fuerteventura og gifte oss, og no når vi endelig fekk donor, viser det seg at eg må starte menstruasjonen min der og så blir eg så usikker på kva som skjer viss den IKKJE kommer!? Bør eg utsette bryllupet og vere heime?
Vil vere SÅÅÅÅÅÅÅÅ takknemmelig for svar!

Svar meg gjerne på PERSONLIG MELDING
Hen er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-09-2009, 10:08   #3
musa
Fersk på forum

Medlem siden: Sep 2009
Standard

Hei,
Jeg har hatt korte Lutelfaser ved mine AIH forsøk (ved bruk av Crione), men med Pregnyl fikk jeg forlenget denne fasen fra 10 til ca 16 dager før jeg fikk menstruasjon (fra inseminasjonsdagen) . Dette skjedde to ganger. Den 3. gangen fikk jeg Cylogest, og da fik jeg også forlenget lutelfase til ca 16 dager. Ble kanskje ikke helt svar på det du lurte på, men....
musa er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder