Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Adopsjon > Adopsjonsland > Peru

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 16-08-2010, 10:51   #11
Carla
Fullstendig hekta

Carla sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Stavanger
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av inti Vis innlegg
Jeg melder meg mer enn gjerne ut av køen, jeg. Men akkurat nå har jeg det vanlige suget i magen som sier at det nok ikke er oss nå heller... I morgen kveld eller tirsdag vet vi nok noe mer.
Joda, snart 5 års venting kvalifiserer vel nesten til tvillinger. I hvert fall bør det bli tildeling denne gang Jeg venter spent!!!!!!!! Lov å sende sms, da!!
Gammel 16-08-2010, 18:43   #12
Soleil
Fersk på forum

Medlem siden: Jan 2008
Standard Sommerfugler de luxe!

Har ikke vært på nettet på noen dager og ble kjempeoverrasket da jeg så meldingen nå. Å, så spennende. Sommerfuglene romsterer i magen! Har nettopp sjekket Mimdes sine sider og foreløpig ikke noe nytt..

Støtter alle spådommer om minst 2 tildelinger denne gang!

Sommerfuglhilsen fra Soleil
Soleil er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-08-2010, 20:38   #13
inti
Stamgjest

inti sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Standard v-e-n-t-i-n-g

Jeg har nettopp sjekke mimdes sidene jeg også, og nå går jeg og legger meg. Hvis du finner ut en gang i natt at det er en eller to tildelinger til Norge, så må du bare ringe meg.
Gammel 16-08-2010, 21:11   #14
Smily
Stadig innom

Smily sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av inti Vis innlegg
Jeg har nettopp sjekke mimdes sidene jeg også, og nå går jeg og legger meg. Hvis du finner ut en gang i natt at det er en eller to tildelinger til Norge, så må du bare ringe meg.

Lykke til med søvnen . Jeg var akkurat innom siden til Mimdes, still ikke noe nytt...

Tror jeg vet hva det første jeg gjør i morgen tidlig blir, kan det være å sjekke siden til Mimdes (og her inne da). Jeg er så klar for noen jubelrop nå altså!! Tenker tilbake til Flax sin utrolig etterlengtede og velfortjente tildeling, ønsker ønskereprise .
Dokumenter sendt til Peru Mai 2009
Godkjent i Peru 27 januar 2010
Tildelt verdens nydligste datter i september 2011

Smily er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-08-2010, 09:34   #15
simeho
Stamgjest

simeho sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Standard

Ser ut som det ble ett barn til Norge denne gangen, sant???

Spennende!!!!
Gammel 17-08-2010, 10:23   #16
Zhong Guo
Husvarm

Zhong Guo sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Midt-Norge
Standard

Oi så spennende. Håper vi får høre jubelrop snart

Zhong Guo er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-08-2010, 10:52   #17
Smily
Stadig innom

Smily sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Standard

Er så glad for at det endelig ble tildeling til Norge igjen, også en bitteliten jente på kun 10 måneder. Nå blir det utrolig spennende å se om det er noen kjente som har vært heldige. Krysser fingre og tær .

Var mange små barn denne gangen, helt ned i 6 måneder. Skjønner jeg må omstille hodet litt. Har hele tide tenkt at vi ikke vil få et barn under ett år.

Også så morsomt at det er nytt tildelingsmøte så snart igjen. Står i utgangspunktet torsdag 27 august. Men 27 er jo en fredag. Så enten er dagen feil eller datoen. Uansett er det jo kjempesnart. Kanskje vi nå faktisk får se at de speeder opp tempoet som de har snakket om. Alderen på barna kan jo kanskje også tilsi det..??

Blir utrolig spennende tider fremover. Nå venter jeg i spenning på et jubelrop her inne (håper jeg) . Vi er jo bare 3 godkjente par her inne, pluss at vi har et veldig godt vennepar som også er godkjente i Peru. De øvrige 9 godkjente søkerne har jeg ikke noe forhold til. Så jeg er så egoistisk på våres vegne at jeg ønsker et jubelrop blant oss 4 parene!! Og jeg synes virkelig Inti og Soleil fortjener tildeling lenge før oss.
Dokumenter sendt til Peru Mai 2009
Godkjent i Peru 27 januar 2010
Tildelt verdens nydligste datter i september 2011

Sist endret av Smily : 17-08-2010 kl 10:58
Smily er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-08-2010, 11:28   #18
Soleil
Fersk på forum

Medlem siden: Jan 2008
Standard

Ja det var veldig hyggelig at det endelig ble tildeling til Norge igjen. Det er nok dessverre ikke oss denne gangen heller, vi er godkjent for et barn mellom 3 og 4 år.

Vi får håpe på Inti og mannen og glede oss over at det snart er nytt møte.

Soleil
Soleil er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-08-2010, 12:25   #19
Carla
Fullstendig hekta

Carla sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Smily Vis innlegg
Er så glad for at det endelig ble tildeling til Norge igjen, også en bitteliten jente på kun 10 måneder. Nå blir det utrolig spennende å se om det er noen kjente som har vært heldige.
Jeg bare MÅTTE innom her for å sjekke om det var noe nytt for inti og familien, og nå håper (og tror?!!) jeg enda sterkere at denne lille jenta er deres og at hun ikke har rukket å oppdatere denne siden for alle gledestårene over telefonen som de forhåpentligvis nettopp har fått

Jeg lurer nok innom et par til ganger i dag
Gammel 17-08-2010, 13:04   #20
inti
Stamgjest

inti sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Standard intet nytt herfra...

Tja, jeg lever nå i spenning enda jeg da..... Ingen telefon til oss foreløpig, og jeg er nok i tvil siden det er snakk om et så lite barn. Men jeg kan være villig til å omstille meg i forhold til tanken på å få en 2-3 åring. Jeg tror ikke AF ringer noen før om minst en dag eller to, siden de skal motta og oversette alle dokumenter.

Men det var uansett veldig kjekt at det var tildeling til en norsk familie, og at det var mange små barn, noe som forhåpentligvis kan bety at SNA lever opp til sine løfter om kortere tid på institusjon og raskere saksgang.

Det må jo også være et meget godt tegn at de har to møter med såpass kort mellomrom. Jeg venter på jubelrop fra noen her, og skal sørge for å la dere høre det høyt og tydelig om det er noe nytt fra oss!

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder