Ønskebarn forum  
Gammel 23-04-2018, 16:59   #391
syktlangtnord
Stadig innom

Medlem siden: Oct 2017
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sent Ute Vis innlegg
Det har vært tøffe tak for deg nå, Regni, men dette ordner seg, skal du se Så lenge dere har egg på lur, er det fremdeles håp

Jeg venter på at koordinator skal komme på jobb i morgen og gi meg behandlingsplan For i dag har mensen endelig kommet Oppstart med Progynova på syklusdag 2 er det eneste jeg vet foreløpig, så da må jeg begynne med alarm tre ganger i døgnet fra og med i morgen. Og dette har jeg gledet meg til?! Velkommen til prøvernes gale verden

Alt vel med deg, Syktlangtnord?
haha, jeg skal i alle fall bytte ringetone på alarmen på mobilen når jeg bare er ferdig med dette..!

det går greit her, begynner å ane (evt ønsketenke) at den verste tåka og trøttheten er i ferd med å gi seg. og den største gleden er at jeg i går endelig kunne sette den siste progesteronsprøyta (bank i bordet!), og i dag har gått ned til progynova bare to ganger i døgnet. så her er det rene fest-stemninga Håper det hjelper på symptomene ellers også.

veldig bra med mensen, Sent Ute! nu kjør vi!
Gammel 29-04-2018, 12:50   #392
Sent Ute
Fullstendig hekta

Sent Ute sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Sted: Oslo
Standard

Hvordan har det gått med deg på torsdag, Regni? Hvor lenge må du vente på resultat? Og hva med deg, Mon?

Her sliter jeg med høye betennelsesverdier på siste blodprøve Klinikken kalte det "severe inflammation" og lurte på om jeg nylig hadde hatt tannverk. Det hadde jeg ikke. Kan muligens skyldes et magevirus jeg mistenker at jeg nylig har hatt, men mest sannsynlig har det mer å gjøre med betennelser i senefester, slimposer og spente muskler. Har jo hatt noen runder hos kiropraktor i det siste Klinikken har sagt jeg må få ned verdiene til innsett, så nå løper jeg mot klokka og knasker piller for harde livet Har lenge tatt naturmidler som gurkemeie, ingefær og omega 3, men nå må det tydeligvis sterkere lut til. Ser slett ikke bort fra at det har ødelagt for de tidligere forsøkene Har prøvd å ta det opp med klinikken tidligere også, men da har de ikke vært bekymret, så lurer i grunnen på om det kan ha vært kommunikasjonssvikt med i bildet her. Får uansett ikke gjort noe med det nå.

Ferskforsøk 16.04.16: Pos. 27.4 på 14 DPO m/HCG 205
UL 12.5: 2 bankende hjerter
UL 30.6: tvilling 2
UL 23.7: tvilling 1
født i uke 21+3
født i uke 21+5
Søskenforsøk til englebarna 21.12: Kjemisk 4+3
2. søskenforsøk 02.03.17: BO 8+4
Nytt ferskforsøk 16.8: MA 7+5
Fryseforsøk 6.3.18: Neg.
Fryseforsøk 17.5: Pos.
UL 11.6: 1 bankende hjerte
Sent Ute er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-04-2018, 19:12   #393
Newbie
Stadig innom

Newbie sin avatar

Medlem siden: Feb 2018
Sted: Sørlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sent Ute Vis innlegg
Hvordan har det gått med deg på torsdag, Regni? Hvor lenge må du vente på resultat? Og hva med deg, Mon?

Her sliter jeg med høye betennelsesverdier på siste blodprøve Klinikken kalte det "severe inflammation" og lurte på om jeg nylig hadde hatt tannverk. Det hadde jeg ikke. Kan muligens skyldes et magevirus jeg mistenker at jeg nylig har hatt, men mest sannsynlig har det mer å gjøre med betennelser i senefester, slimposer og spente muskler. Har jo hatt noen runder hos kiropraktor i det siste Klinikken har sagt jeg må få ned verdiene til innsett, så nå løper jeg mot klokka og knasker piller for harde livet Har lenge tatt naturmidler som gurkemeie, ingefær og omega 3, men nå må det tydeligvis sterkere lut til. Ser slett ikke bort fra at det har ødelagt for de tidligere forsøkene Har prøvd å ta det opp med klinikken tidligere også, men da har de ikke vært bekymret, så lurer i grunnen på om det kan ha vært kommunikasjonssvikt med i bildet her. Får uansett ikke gjort noe med det nå.
Så stressende! Hva slags blodprøver gir utslag på betennelssestilstander? Har disse prøvene også vært forhøyet da du hadde forrige innsett? Håper du får kontroll på betennelsen og ikke stikker kjepper i hjulene for innsettet i mai
Gammel 30-04-2018, 01:19   #394
Sent Ute
Fullstendig hekta

Sent Ute sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Newbie Vis innlegg
Så stressende! Hva slags blodprøver gir utslag på betennelssestilstander? Har disse prøvene også vært forhøyet da du hadde forrige innsett? Håper du får kontroll på betennelsen og ikke stikker kjepper i hjulene for innsettet i mai
SR og CRP. Ja, de var forhøyet kort tid før forrige innsett også. Da var SR lavere, men CRP høyere enn nå. Tror heller ikke det hjalp at jeg fikk kraftig anfall av pollenallergi i rugetiden, siden våren hadde kommet tidligere til Riga, og jeg ikke hadde tatt med meg nok antihistaminer

Ferskforsøk 16.04.16: Pos. 27.4 på 14 DPO m/HCG 205
UL 12.5: 2 bankende hjerter
UL 30.6: tvilling 2
UL 23.7: tvilling 1
født i uke 21+3
født i uke 21+5
Søskenforsøk til englebarna 21.12: Kjemisk 4+3
2. søskenforsøk 02.03.17: BO 8+4
Nytt ferskforsøk 16.8: MA 7+5
Fryseforsøk 6.3.18: Neg.
Fryseforsøk 17.5: Pos.
UL 11.6: 1 bankende hjerte