Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Assistert befruktning > Medisiner > Eggløsningssprøyter

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27-01-2010, 21:42   #1
brunette79
Fersk på forum

Medlem siden: Feb 2007
Standard Follikel på 26 mm, satt eggløsningssprøyta tirsdag kl 16.30

Hei dere.

Litt stresset nå... Tok ultralyd på tirsdag (igår), og får beskjed om at jeg har en follikel på 26 mm og en på den andre eggstokken på 18 mm. Dette er etter behandling med provera, pergo og puregon. Legen ble litt usikker på om den ene var blitt for stor, hva betyr det? Fikk beskjed om å ta ovitrellesprøyta når jeg kom hjem og ha *** 24 og 48 timer etter sprøyta. Hadde *** natt til tirsdag, i dag 24 timer etter sprøyta og skal ha det til samme tid i morgen.. Hadde ikke *** igår, var det dumt?? Har aldri hatt eggløsning, da jeg har PCOS.. Håper virkelig dette gir meg eggløsning og kanskje en liten spire... Vi har prøvd i 7-8 år, så er virkelig spent nå.. Noen i lignene tilfeller?
brunette79 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 27-01-2010, 22:10   #2
hormonella
Svart belte på forum

hormonella sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Standard

Hei på deg

At den ene folikkelen var blitt litt stor, betyr evt. bare at det egget som ligger der inne kan "gå over dato" i forhold til å bli befruktet.
Men kanskje kan den andre slå til. Hvis det er et "sprekt og friskt" egg inni den som i går var ca. 18 mm, så er det sjanse for at dette kan gå veldig bra.

Håper dere er heldige og at Pergo er tingen for dere

Husk at sædcellene har lang levetid på vei oppover i babyavdelingen din, så ikke tenk så mye på at dere skulle gjort en enda større innsats på madrassfronten.
Det er stressende nok som det er å lage barn på denne måten. Kos dere heller så mye dere kan med alt som kan gjøre dette så vanlig som mulig

Og tvi tvi
Gammel 27-01-2010, 22:50   #3
brunette79
Fersk på forum

Medlem siden: Feb 2007
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av hormonella Vis innlegg
Hei på deg

At den ene folikkelen var blitt litt stor, betyr evt. bare at det egget som ligger der inne kan "gå over dato" i forhold til å bli befruktet.
Men kanskje kan den andre slå til. Hvis det er et "sprekt og friskt" egg inni den som i går var ca. 18 mm, så er det sjanse for at dette kan gå veldig bra.

Håper dere er heldige og at Pergo er tingen for dere

Husk at sædcellene har lang levetid på vei oppover i babyavdelingen din, så ikke tenk så mye på at dere skulle gjort en enda større innsats på madrassfronten.
Det er stressende nok som det er å lage barn på denne måten. Kos dere heller så mye dere kan med alt som kan gjøre dette så vanlig som mulig

Og tvi tvi

Tusen takk for svar Da kan jeg sove godt i natt!! God natt, sov godt!!
brunette79 er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder