Så gøy å høre fra deg,
Puddingen! Dog ikke så gøy å høre om storebrors tilværelse.. Høres slitsomt ut. Her har storesøster på 4,5 virkelig levert etter at lillesøster inntok heimen, men vi begynner å merke fjortistendenser de siste dagene, og vet ikke helt hva vi skal tro om akkurat det
Jeg tenker at det kan være lurt å velge sine kamper. Pysj i bhg feks - ja la ham få prøve. Jeg tenker han vil oppleve samfunnets selvjustis
Her er lillesøster snart 8 uker. Det har vært barseltårer i 5-6 av dem, akkurat som med storesøster. Skikkelig angst og ubehag, men heldigvis forsvant det. Mistenker at det kom med melka og påfølgende hormoner. Skikkelig ekle saker mens det sto på. Nå er det amming nesten hver time, da hun synes melka kommer altfor fort, og blir helt utslitt av å få pupp, og korter ned måltidene. Setter i halsen gjør hun også. Litt dårlig til å rape, og gulper mye. Men hun er en skikkelig bedagelig en. Jeg ante ikke at babyer bare kan ligge og underholde seg selv! Eller å sovne for egen maskin!
I natt sov hun fra 22-06, hvor hun fikk pupp, og sov til 09. De ferreste nettene som er sånn, men hun har i lang tid sovnet mellom 22 og 23 og sovet til 09, med et par måltider ila natta. Helt greit for meg, når hun bare sover videre etterpå. Her har det også vært mageknip noen dager, og jeg aner ikke hva hun reagerer på. Forventer en grønn bombebleie i natt.. Rosenkål ja,
Puddingen, hørtes potensielt trøblete ut! Har erfart det samme med brokkoli.
Føler ikke jeg får gjort så mye fornuftig om dagene, men. Hun sover mange, korte blunder, så jeg pleier å rekke å lage med en kopp te (men ikke drikke den).
Lykke til med storebror!