Ønskebarn forum  
Gammel 29-05-2009, 09:07   #1
tiger
Stamgjest

tiger sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: vestlandet
Standard En oppdatering om oss (reisebrev)

Heisann alle sammen. Her kan du få en liten oppdatering.

Onsdag dro eldstemann og meg å møte Bromlo og familien på flyplassen. Det var skikkelig koselig å kunne hilse på de og dele opplevelsene. Flyturen gikk veldig bra eldstemann (TC) tror jeg var litt nervøs men det gikk veldig bra. Vel fremme gikk vi på hotellet og slappet av. Det var så ufattelig å tenke at om noen få timer så skulle vi ha Synnøve Iselin i armene våres for alltid.

Fem på halv ti så klarte vi ikke vente lenger. Da gikk vi bort til flyplassen og sjekket hvordan det lå ann med flyet. Tror du ikke de skulle komme en halv time før så et par minutter over ti landet de. Husker jeg ringte Dag med en gang jeg så at de skulle være tidlig. "Dag de kommer en halve time tidligere og jeg finner ikke Bromlo's mobil nummer!! Hehe Ja eg var veldig på tuppa bare spør Thuva og Thuva mannen. Jeg fniste og var helt rar, hehe. Hver gang jeg fikk en melding før de kom, hoppet jeg akkurat sånn om de skulle sprett ut av lomma . Thuva mannen var skikkelig artig både han og Dag sa håper det kommer en jenta og ikke tre gutter da. Da skal jeg ha bleieskift med en gang sa eg, hehe. Moro hadde de det og oss andre. Ikke snakk om når de foreslo at de kanskje skulle shoppe på tax free. Men det var så godt å le når nervene var så på høyspenn.

Endelig kom tre damer og tre(ble overasket trodde det var kun to) nydelige babyer. Det var akkurat om verden sto stille. Måtte jo våkne å flytte på meg så de kunne komme bort til bordene vi skulle samles ved. Dag sa hvem har guttene og da fant han ut hvilken var jenta våres. Vi fikk henne og da forsvant alt som var lyd og folk rundt oss. Eskorten var en kjempekoselig dame som var flink å fortelle om turen. Synnøve Iselin var veldig rolig og bare kikket litt på oss og rundt seg. Men når hun la hodet inn til meg da var det som om hjerte skulle sprenge. Det kjærlighet som flommet over var utrolig. Eg lo og fniste og kysset den vakre jenta mi. TC var også veldig rørt. Vi var så heldig at Thuva og mannen kom og tok bilder og filmet for oss. Kan aldri takke de nok eller gi de nok skryt. DERE ER GULLVERDT!!!! Så var tiden å dra til hotellet (rett over veien) Hun var så rolig og kjekke. Når vi kom på rommet byttet vi en stor tisse bleie og tok på en pysj. Hun koset seg og flirte på sengen. Hun stor koset seg med å kunne strekke seg skikkelig. Var sikkert deilig etter den lange reisesn. Hun hadde fått en flaske før hun landet så ikke var hun sulten bare trøtt. Da la eg meg ved siden av henne og så på mens hun sovnet. Hun våknet en gang i løpet av natten og fikk melk og sov videre.

Da hun våknet igjen var hun smilende. Jeg har fått hørt at hun elsker å bade så vi badet henne i vasken (badekarets propp funket ikke). Hun likte seg godt. Da kledd vi på henne og gikk ned til restaurangen. Alt var kjekt når hun smaker noe hun liker så kaster hun armene ut og smiler. Så der satt vi og koset oss med frokost og så kom Bromlo de hadde vært våken en stund. Det var koselig å få litt mer tid sammen. Jenta mi elsket å leke med serviettene. Ja hun har sjarmert oss i senk, men kanskje du har skjønt det. Etter på gikk vi opp på rommet igjen. Der var prinsessen trøtt så var det en flaske og hun var nede for telling. Hun våknet ikke før vi skulle dra til flyplassen. Jenta mi liker å sove .

På flyplassen gikk det veldig bra fikk sjekket oss inn og alt gikk fint. Flyturen startet med en ny flaske. Og etter det så.....skal jeg la dere gjette....hun sovnet hele turen hjem. Da vi landet og gikk inn i hallen var det helt fantastisk. Der sto de andre ungene med plakater rakk i ryggen og glad. Lillemann kom opp og gitt lillesøster en stor kyss og en kanin. Alle ungene fikk gi henne en klem og hun bare kikket på de. Hun elsker håret til lillemann. Det var også besteforeldre, tanter og onkler, og søsken barn som ventet ikke snakk om oldemor som har gledet seg lenge til dette og. Hun er veldig elsket denne jenta våres.

Jeg var veldig spent når eg skulle sette henne i bilen. Men hun hadde ikke problem med sete. Eneste problemet hun hadde var at smokken vil ikke holde seg i munnen når hun dro den ut. Da kom det noe tårer helt til smokken var på plass igjen.

Så nå har vi kommet hjem og hun er helt herlig. Gleder meg å kunne vise de flotte bildene her inne til dere og.

Nå er det en ny dag. Prinsessen var så flink, våknet kun en gang og sov videre. Nå ligger hun å sove i vogn etter formiddags flasken. Tvi tvi alle sammen. Håper dette fortsetter bank i bordet...
Tildelt en vakker prinsesse 03.03.2009
tiger er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-05-2009, 09:43   #2
baobao
Stadig innom

Medlem siden: Jan 2006
Standard Gratulerer!!!!!!!!!!!!

Å, så flott å lese. Det høres ut som om du har opplevd en perfekt overtakelse og at alt har gått fint med minstejenta di. Gratulerer så mye - dette var gøy å lese. Gleder meg til å høre mer
baobao er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-05-2009, 10:19   #3
Col
Fersk på forum

Col sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Standard

Åh! Så herlig! GRATULERER SÅ MASSE IGJEN!! Kos dere så masse med den lille prinsessen!
Col er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-05-2009, 14:07   #4
may kristin
Velkjent

may kristin sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Rogaland
Standard

Åhh så flott å høre!!!

Gleder meg til å treffe henne, på lørdag kanskje??

Gratulerer nok en gang!
Gammel 29-05-2009, 15:34   #5
kristin69
Husvarm

kristin69 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Haugesund
Standard

Velkommen hjem! Så rørende å lese, Tiger. Jeg kan jo røpe at jeg har fått sett vidunderet på MMS - HUN ER SÅ NYDELIG

Gleder meg til å høre mer. Håper du får anledning til å komme i morgen

kristin69 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-05-2009, 19:27   #6
rosa
Fastboende

rosa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Møre og Romsdal
Standard

Velkommen hjem og takk for at du delte den store dagen din med oss her inne jeg blir alltid rørt når jeg leser reisebrev

Lykke til videre

Vi hentet Rosen vår i Hefei 20. Mars 2006.
Og Lillebror hentet vi i Gansu 26. Mai 2008.

rosa er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 30-05-2009, 21:30   #7
markal
Stadig innom

markal sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Rogaland
Standard

Gratulerer så mye igjen, og velkommen hjem med den lille prinsessen
Kjempekoselig å lese reisebrevet ditt. Gleder meg til å høre mer og se nye bilder av jenta når vi møtes.
Kos dere masse sammen med prinsessen
Gammel 01-06-2009, 20:35   #8
olena
Stamgjest

olena sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Standard

Åh så koselig å lese om overtagelsen Tiger - herlig prinsesse dere har fått. Hun høres ut som en drøm, bare smiler, sover og spiser. Klart at dere er forelsket alle sammen. De er jo helt nydelig disse koreagullene våre
Gleder meg veldig til vi kan få se bilder av henne

Har en verdens nydeligste gutt fra Sør-Korea (07)
olena er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder