Ønskebarn forum  
Gammel 22-11-2014, 23:06   #211
Snuskepusi
Stamgjest

Snuskepusi sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Standard

Så sprøtt å tenke på at vi har 2 åringer i hus
For en morsom alder!
Her har vi begynt å tenke på nr to. Har time på Ullevål i slutten av november. Så får se hva de sier da. Mulig jeg må opereres igjen. Vi har kun 1 egg på frys. Håper det er gullegget
1 IVF forsøk aug/sep 2010/neg/ingen på frys
2 IVF/ICSI forsøk nov 2010/neg/ingen på frys
3 ICSI feb 2012 To inn,et på frys.Positiv test 28.02!
Prinsessa ble født 20.10.12
Snuskepusi er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 23-11-2014, 11:25   #212
Me87
Avhengig

Me87 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Sted: Sørlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Snuskepusi Vis innlegg
Så sprøtt å tenke på at vi har 2 åringer i hus
For en morsom alder!
Her har vi begynt å tenke på nr to. Har time på Ullevål i slutten av november. Så får se hva de sier da. Mulig jeg må opereres igjen. Vi har kun 1 egg på frys. Håper det er gullegget
Lykke til på Ullevål
Blir spennende å høre hva de sier.
Etter to år med prøving på egenhånd, 1 AIH og 1 IVF, lyktes vi på 1.FER i Porsgrunn- juni 2012 1. søskenIVF juli 2013 - avbrutt. Lapraskopi desember 2013 - fjernet venstre eggstokk og eggleder. 2.søskenICSI desember 14 - avbrutt etter uttak. Fryseforsøk mai og juli - negativt. - 1 eskimo på frys. Ferskforsøk sept. 15 - negativt. Hausken - Ferskforsøk jan. 16 - positiv! 26.09.16
Me87 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-12-2014, 13:48   #213
Katti
Flyttet inn

Katti sin avatar

Medlem siden: May 2009
Sted: Trondheim
Standard

Hvordan gikk det Snuskipusi?

Går det bra med dere andre?

Hos oss har barnefar brukket ankel og venter på operasjon. Tv1 er syk: feber og hoste. Tv2 har vøre syk forrige uke, men er frisk nå og er glad for å komme tilbake på barnehagen. Vi må avlyse kjøring hjem til jul :( Jeg har vært på julemarked i går og sikret oss hjemmelaget julemat fra lokale gård. Det ble plutselig en annen type julestress.
5.ICSI sept 2011 lang reg. avbrutt før uttak pga overstim.
6.ICSI tvillinggutter f. 28.09.12
Katti er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-12-2014, 23:21   #214
FINA
Fastboende

FINA sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Sted: Bergen
Standard

Her går alt veldig bra. Travle tider, men gode tider. Gutta vokser og kan stadig noe nytt. Vi venter fortsatt på at språket skal komme for fult, men det er på vei. Jeg er så utrolig heldig som får oppleve å ha tre så flotte, friske unger!

Blir spennende med oppstart Snuskepusi. Misunner deg ikke medisinene, men tanken på en ny liten en som vokser inni en høres fantastisk ut. Håper det er gullegget du har på frys! Selv har jeg bare de eggene som skal være kastet. Har fortsatt ikke ringt for å høre om de virkelig er kastet og at de ikke har ombestemt seg (har hatt lyst til det mange ganger). Drømmer fortsatt om et mirakel. Kanskje har jeg gått så lenge og håpet at jeg bare fortsetter å drømme om enda en og enda en.... Får ikke helt tak på hvorfor jeg ønsker en til, det bare er slik.
Gammel 30-01-2015, 21:19   #215
katrine
Husvarm

katrine sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Rogaland
Standard

Da har vi kommet til slutten av januar allerede. Månedene bare flyr avgårdw.

Hos oss går det bra! Lars Magnus har vært mye syk etter han begynte i barnehagen. Nå er han igjen pjuskitt, hoster, forkjølet og litt feber. Men nå går det mot vår, så da kan det bare bli bedre og bedre Lars er en aktiv gutt, liker godt å få være med å jobbe(vi pusser opp noen rom hjemme), kommer med nye ord hver dag, han elsker å være ute og har nettopp funnet ut at det er stas å tisse på do. Når han klarer å tisse, klapper han for seg selv og sier bravo. Og når han har sagt det, må vi andre klappe og si bravo!!!! Vi går spennende tider i møte. På mandag begynner jeg å jobbe som kokk i den barnehagen han går i. Han er ikke i det huset jeg skal være, men onsdagen kommer de ned på stor avdeling for å leke, og det blir spennende å se hvordan han reagerer på det!!

Håper det går bra med dere alle.

Lykke til med søskenforsøk snuskepusi
2.icsi søskenforsøk, ruger på 2 egg av litt dårlig kvalitet, testet 26.01, testen var POSITIV, 29.09.12
katrine er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 23-05-2015, 18:53   #216
lissi
Stadig innom

Medlem siden: Dec 2011
Standard

snuskepusi: hvordan ble det med søsken forsøk? Her er jeg 38 uker på vei med en gutt til;) stor stas;)

vi gleder oss veldig;))

eldstemann er 2.7 år og i full sving. utvikler seg så mye på alle måter.. prater kjempe mye! og er veldig oppmerksom og flink!!;)

håper det går bra med dere andre? fina? katti? hvordan går det med tvillingene deres?

1. ED- gutten født i oktober 2012 gravid med lillebror,termin 08.06.2015!;)
lissi er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 15-06-2015, 20:54   #217
FINA
Fastboende

FINA sin avatar

Standard

Så deilig Lissi! Misunner deg litt. Her er tvillingene 2 år og 9 mnd på fredag. Nå øves det endelig på språket her i huset så snart kan vi begynne å ha samtaler med dem. Nå nærmer det seg ferie med stormskritt. Det skal bli så deilig! Livet er hektisk og det er travelt når begge jobber 100%, men vi trives med det. Gutta koser seg i barnehagen og er alltid like glad når jeg kommer og henter.

Mine tanker er fortsatt på en til, men foreløpig blir det nok bare hvis det skjer av seg selv. Tiden vil vel vise.
Gammel 16-11-2015, 19:46   #218
katrine
Husvarm

katrine sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Rogaland
Standard

Heisann!! Hvordan går det med dere alle sammen?? Tenk nå er ungene våre blitt tre år, hvor blir tiden av??

Her i huset er Lars Magnus fortsatt like aktiv, har ikke så godt språk enda, men håper at det hjelper nå etter at han fikk dren i begge ørene. Jeg har sagt lenge(siden før han var 2år) at han har hatt dårlig hørsel, men på øre sjekk hos legen har alt vært ok. Helt til februar / mars, da kunne han se væske i mellomøret. Vi var bare på 1 til undersøkelse hos legen, før Lars ble henvist videre til Øre,nese og hals klinikken. Der var det en kontroll før videre henvisning til sykehuset. Å der var han altså sist onsdag. Legen hadde aldri sett noen med så mye væske i mellomøret, han sa og at han ikke kan ha hørt mye. Nå kan vi hviskre til Lars, i dag hørte han fugler som kvitret og han hører barn som leker. En ny opplevelse, men en slitsom opplevelse, for han er ganske sliten etter en dag i barnehagen. Håper det går seg til

Ellers så er han verdens beste gutt og lillebror. Mye ablegøyer finner han på;)

Håper det går bra med alle
2.icsi søskenforsøk, ruger på 2 egg av litt dårlig kvalitet, testet 26.01, testen var POSITIV, 29.09.12
katrine er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 10-12-2015, 22:59   #219
FINA
Fastboende

FINA sin avatar

Standard

Her går det fint. Mine gutter er og treige med språket, men det begynner å løsne. Nå er de 3 år!! Utrolig hvor tiden går.

Utrolig fasinerende å ha to nøyaktig like gamle, men som allikevel er så forskjellig. Alt fra mat, til ferdigheter, til søvn, til temperament. Vi har fått oss en som står opp midt på natten og stille som en mus kler på seg, går opp i stuen, slår på alt lys og leker. Vi våkner etter hvert, men vet ofte ikke hvor lenge han har vært oppe.

Her er det natt så nå får jeg komme meg i seng.

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder