Ønskebarn forum  
Gammel 06-06-2019, 16:52   #31
Emelie
Stadig innom

Medlem siden: Nov 2016
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lise85 Vis innlegg
Er sånn passe skuffet i dag. Har nok hatt litt uflaks med syklus og ventetid. Å jeg har visstnok hatt normal ventetid for dem, liten klinikk.

Nå skulle jeg starte, men de fant en cyste som må bort først. Så nå må jeg innom lokalsykehuset mitt i sommer å sjekke systen. Om den forsvinner kan æ stare med behandling på syklus fra starten av august.

UNN har sommerferie fram til 5.august.

Jeg skal ha kort protokoll, og lav dose menopur, 112,5.
Åå, skjønner at du er litt skuffet nå. Du som var så klar til å komme i gang! Håper den cysten forsvinner av seg selv i løpet av sommeren så dere kommer i gang i august. Jeg synes kort protokoll er mye lettere enn lang, og syns også at alt går veldig fort når man først er i gang.

Krysser fingrene for dere er klar til oppstart i august!
Emelie er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 06-06-2019, 17:04   #32
Lise85
Stadig innom

Lise85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2013
Sted: Finnnmark
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Emelie Vis innlegg
Åå, skjønner at du er litt skuffet nå. Du som var så klar til å komme i gang! Håper den cysten forsvinner av seg selv i løpet av sommeren så dere kommer i gang i august. Jeg synes kort protokoll er mye lettere enn lang, og syns også at alt går veldig fort når man først er i gang.

Krysser fingrene for dere er klar til oppstart i august!
Skuffelsen var tilstede i går ja. Men satser på august nå, å med planen klar til å kunne starte er jeg litt roligere. Nå vet jeg hvertfall hva som skal skje. Den cysten forsvinner selvsagt i planen min 👍

Nå skal sommeren brukes til trening, spise sundt og drikke vin med venner 😍

Påvist endometriose 2004
Vært forsiktig prøver siden 2006
Lap 2012
2018 lap
Henvist IVF DES 2018.
2019 ?
Lise85 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 06-06-2019, 17:27   #33
Emelie
Stadig innom

Medlem siden: Nov 2016
Standard

Sitat:
Skuffelsen var tilstede i går ja. Men satser på august nå, å med planen klar til å kunne starte er jeg litt roligere. Nå vet jeg hvertfall hva som skal skje. Den cysten forsvinner selvsagt i planen min 👍

Det høres ut som en god plan! 😊 Sommeren går nok fort unna, og den cysten forsvinner nok skal du se. Det blir spennende å følge deg fremover!
Emelie er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 06-06-2019, 19:28   #34
SK90
Flyttet inn

Medlem siden: Feb 2016
Sted: Vestlandet
Standard

Sitat:

Det var synd. Men august er ikkje lenge tid. Før man vet ordet av det, så er den her. Eg også ser fram til den måneden Man får bare prøve å tenke positivt! Nyt sommeren med vin, venner og kos! Og lykke til med fjerning av cyste!
Begynte spray aug.16.
Gravid- MA sept.16
22/4-17: Gravid ved IVF
19/5-17: Hjerteaktivitet
Fødte verdens fineste jente des 2017 💗
August-18: Fryseforsøk. Gravid- SA
12/12-18: Skulle ha innsett av fryseegg-overlevde ikkje
Nytt ferskforsøk. 13/5-19: Ruger. Negativt.
SK90 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-06-2019, 09:46   #35
dansejenta
Sikter mot toppen

dansejenta sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Bodø
Standard

Hei Unn- jenter

"Gammel" traver som er inne og sniker litt. Har nettopp vært med på en undersøkelse om ivf- og måtte derfor bla litt tilbake i min egen dagbok, da mye er "glemt".
Gamle følelser, både fortvilelse, sorg og gleder kom opp og forstår det slik at det er mange her inne enda som lever i den bobla.

Synes selv det var så godt å skrive med andre som hadde lykkes, da vi var prøvere. Det ga håp, og jeg håper jeg kan være med på å gi litt håp

På vårt 6. forsøk (2011) ble vi endelig gravid med ett fryseegg og vi fikk ei nydelig datter. Ved første fryseforsøk etterpå (2014), og siste egget vi hadde igjen, ble vi gravide igjen og fikk en nydelig sønn. Så nå er familien komplett og vi har ei som akkurat blei 7 år og en som blir 5 år i oktober!

Skal prøve å litt mer her inne og heie på dere etterhvert

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder