Ønskebarn forum  
Gammel 09-05-2018, 10:48   #11
lillestjerne
Stamgjest

lillestjerne sin avatar

Medlem siden: May 2013
Sted: Bergen
Standard

Jeg tror litt på det Rubia nevner. De ulike ivf klinikkene følger stort sett samme mal med små variasjoner. Samtidig har jeg hørt veldig gode ting om ava Peter. Spesielt for slitere. Det samme gjelder for serum ivf.

Mannen min og jeg brukte Serum ivf i Aten da vi fikk jenten vår på snart 4 år. Det ble full pott på 2. Forsøk. Søskenforsøk gikk ikke så bra og vi byttet til Gynem medical travel i Praha.

Peny på Serum ivf er veldig fin og personlig med et glødende engasjement likevel så må jeg inrømme at behandlingen på Gynem var vel så bra for oss.

Etter en gratis skypesamtale og mail sendt med alt papirarbeid var vi i gang.

Jeg fikk en utrolig snill og dyktig pasientkontakt å forholde meg til. Hun svarte raskt på alle spørsmål og var veldig imøtekommende (bestilte taxi til og fra flyplass bla) Hun stod klar i resepsjonen og ventet på meg da jeg kom. Hun satte seg ned og tok seg god tid med meg og jeg viste henne noen bilder av jenten vår. Jeg hadde en veldig fin kjemi med henne. Det var nesten ingen ventetid og få mennesker på venterommet.

I tillegg hadde jeg en 20 min samtale med embryologen i forkant av innsett. Han viste bilde av embryo og forklarte hele prosessen i detalj. Forklarte akkurat hvordan kvalitet på eggene regnes ut og hvordan strukturen på embryo bør se ut for å ha best kvalitet.Han kom også med anbefalinger i forhold til assisted hatching, embryoglu mm.

Alt i alt veldig profesjonelt. Ikke så mye klemmer som hos Peny men reaultatet er strålende, snart 10 mnd gammel og på god vei til å begynne å gå 👍😍😄
Bankende på tidl ultralyd 3. Des 2013
Termin 22. juli 2014 Vårt lillegull ble født på KK Haukeland 19. Juli
Søskenforsøk ved Serum i januar 2016 var dessverre negativt 😥
Vi prøver igjen EA fryseforsøk 31. Okt 2016 Gynem,Tjekkia Positiv test 6. Nov. slag 3. Des. Termin 23 juli 2017 gullgutten vår ble født 13. juli 2017

Sist endret av lillestjerne : 09-05-2018 kl 10:55
lillestjerne er ikke logget på   Svar med sitat

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder