Ønskebarn forum  
Gammel 10-02-2017, 21:15   #11
Sent Ute
Fastboende

Sent Ute sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av SK90 Vis innlegg
Så bra du har fått mensen Sent Ute! Håper at du da får insett 1.mars. Det blir spennende! 😊
Takk
Dato er nå justert til 2. mars, men det er likevel tidligere enn først forventet
UL 23.7: tvilling 1
født i uke 21+3
født i uke 21+5
Søskenforsøk til englebarna 21.12: HCG 36 på 14 DPO, 7 på 17 DPO: Kjemisk
2. søskenforsøk 2.3: HCG 99 på 16 DPO, 228 18 DPO, 2500 23 DPO, 12000 34 DPO, 13000 35 DPO, 15000 37 DPO, 15000 39 DPO, 16000 41 DPO, 14400 42 DPO, 16000 46 DPO (8+4): BO
2. ferskforsøk 16.8: MA 7+5
Sent Ute er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 11-02-2017, 14:38   #12
Life33
Fersk på forum

Medlem siden: Feb 2017
Standard

Et mislykket forsøk i November Satte inn nytt embryo den 1 februar, så skal snart teste.... Har dog en dårlig følelse Murrer fælt både i underliv og korsrygg nå... kjennes absolutt som om mensen er på vei!
Har 2 barn fra før av som vi klarte å lage uten hjelp Men som prøvere i over 2 år gikk vi nå for ivf.
Life33 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 11-02-2017, 14:50   #13
Prøvende
Nykommer

Medlem siden: Nov 2013
Standard Fryseforsøk

Hei!

Veien til detta fryseforsøket har vore litt spesiell. Var på ul 02.02 og hadde egg 10 mm. Fekk beskjed om at eggløsning måtte komma alle andre dagar enn onsdag. Testa på tirsdagsmorgen og fekk negativ, testa så på ettermiddagen og den var positiv. Veldig fornøyd heilt til eg fekk influensa! Med 39 i feber ringte vi til sjukehuset om morgenen i går for å hørra om vi fremdeles kunne gjenomføra forsøk, dei sa at det ikkje var noko forskning på at det ikkje skal gå bra og at det var vårt valg. Så vi gjekk for tining, våre 2 egg 1 4 cella og 1 egg 5 cella overlevde begge opptining og eg fekk satt inn begge i går 😀 Testdato 23.02 😀
Prøvende er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-02-2017, 16:46   #14
Emelie
Stadig innom

Medlem siden: Nov 2016
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Life33 Vis innlegg
Et mislykket forsøk i November Satte inn nytt embryo den 1 februar, så skal snart teste.... Har dog en dårlig følelse Murrer fælt både i underliv og korsrygg nå... kjennes absolutt som om mensen er på vei!
Har 2 barn fra før av som vi klarte å lage uten hjelp Men som prøvere i over 2 år gikk vi nå for ivf.
Hei og velkommen hit til februarklubben 😊 Håper på mange positive tester her inne fremover. Hvilken dag skal du teste på?

Disse rugedagene er ikke enkle, den første uka bruker å gå relativt greit for min del, man vet at det er en stund til både test og eventuell mensen.. Uke nr.2 er mer nervepirrende, da kan det gå begge veier. Jeg fikk satt inn et blastocyst på onsdag, fryseforsøk, og er godt i gang med symptomjakten. Dette er mitt fjerde forsøk, har to ferskforsøk og et fryseforsøk bak meg. Ble veldig trøtt i går kveld og i ettermiddag, det tolker jeg som et positivt tegn.

Krysser fingrene for deg. Lykke til med testing
Emelie er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-02-2017, 16:54   #15
Emelie
Stadig innom

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Prøvende Vis innlegg
Hei!

Veien til detta fryseforsøket har vore litt spesiell. Var på ul 02.02 og hadde egg 10 mm. Fekk beskjed om at eggløsning måtte komma alle andre dagar enn onsdag. Testa på tirsdagsmorgen og fekk negativ, testa så på ettermiddagen og den var positiv. Veldig fornøyd heilt til eg fekk influensa! Med 39 i feber ringte vi til sjukehuset om morgenen i går for å hørra om vi fremdeles kunne gjenomføra forsøk, dei sa at det ikkje var noko forskning på at det ikkje skal gå bra og at det var vårt valg. Så vi gjekk for tining, våre 2 egg 1 4 cella og 1 egg 5 cella overlevde begge opptining og eg fekk satt inn begge i går 😀 Testdato 23.02 😀

Hei og velkommen til februarklubben 😊

Det var en litt spesiell vei til fryseforsøket ja, godt dere kom dere til innsett da 😊 Jeg var heller ikke sikker på om vi kom oss til innsett denne gangen, hadde noen småblødninger noen dager før. Men en ekstra ultralyd viste at slimhinnen var uforandret på 10 mm, så da ble det innsett på onsdag 😊

Det blir spennende å følge deg fremover. Jeg skal ikke ta blodprøve før 27.2, men kommer til å ta hjemmetest 22.2. Krysser fingrene for oss alle her inne Og god bedring til deg

Sist endret av Emelie : 12-02-2017 kl 19:46
Gammel 12-02-2017, 16:57   #16
Emelie
Stadig innom

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sent Ute Vis innlegg
Masse lykke til som ruger

Beklager at jeg har vært litt fraværende, men etter ett år med automatisk innlogging, ble jeg plutselig kastet ut igjen, og da kunne jeg ikke for mitt bare liv komme på passordet Tok meg en stund å finne ut hvordan jeg kunne nullstille det og logge inn med nytt

Jeg holder til ved AVA Riga. Har akkurat fått mensen i kveld og vil få behandlingsplan i morgen. Regner nå med at dato for innsett blir 1. mars, men vi får se
Takk 😃 Så fint at du har fått dato for innsett (så det var blitt justert til 2.mars), der er fint å ha noe konkret å forholde seg til, da er man liksom i gang 😊
Gammel 14-02-2017, 16:39   #17
Prøvende
Nykommer

Medlem siden: Nov 2013
Standard Symptomjakt

Så no er vi her igjen då, evig jakt på symptom. Fekk plutselige stikkingar i magen i dag og då kom eg på at eg kanskje kjente at egget(eller eggene) festa seg. Satte inn egg på fredag, dei var jo fryst så er vel å rekna som 1 dag meir enn vanlig for dei blei fryst på dag 2 (trur eg). Ka trur dåke? 🙈
Prøvende er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 14-02-2017, 23:14   #18
Rubia
Stadig innom

Medlem siden: Jan 2016
Sted: Østlandet
Standard

Jeg har kjent stikninger i magen hver gang så det høres veldig lovende ut!
Hjertelyd hørt ved UL 05.07.16, men MA oppdaget 25.07.16
EA ved BCN IVF 28.11.16 SA i uke 5
ED ved Riga IVF 30 juni 2017 negativ
Planlegger ED i Riga før jul 2017
Rubia er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-02-2017, 19:12   #19
Lilja83
Fersk på forum

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sent Ute Vis innlegg
Takk
Dato er nå justert til 2. mars, men det er likevel tidligere enn først forventet
Jeg hiver meg på her! Begynte på Elonva i dag og vil tro innsett er rundt om starten av mars. To mislykkede forsøk tidligere, et avbrutt og en kjemisk abort. har nå hatt et og et halvt års pause, men nå er vi klare for å gå på med friskt mot ! Blir spennende å følge dere alle sammen, masse lykke til!
Nytt avbrutt forsøk februar 2017
Pågående forsøk mai 2017

Lilja83 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-02-2017, 23:23   #20
Life33
Fersk på forum

Unhappy

Neeeeeiiii...... gravitesten var negativ ;( fader altså.....
Life33 er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder