Ønskebarn forum  
Gammel 17-02-2019, 14:19   #21
Marte89
Fersk på forum

Medlem siden: Dec 2018
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Millasverden Vis innlegg
Jeg har valgt å bruke Spiren når det gjelder spr, føler det er lettere å spørre de.. Jeg er også kjempe bekymret for at de ikke finner en donor som har noen av de samme trekkene som meg da jeg er asiatisk.. Sa dette også under skypesamtalen, så veldig spent på hvordan de tenker vedr det. Litt usikre på hvordan vi skal gjøre det ved innsett. Tenker kanskje at mannen min reiser ned når det er egguttak og leverer sine varer🙈. Dersom han vil blir han der i 5 dager og jobber litt også kommer jeg ned etterpå. Jeg har ikke så fleksibel jobb så litt mer vanskelig for meg å ta fri😬. De sa jo til meg at det ikke er venteliste på donor så der burde vel kanskje ikke ta så lang tid.. Det finnes en egen gruppe på FB for de som gjør donasjon. Den er svensk men vet hvertfall at det er en annen norsk der. Har også kontakt med annen som også tilhører IB via FB. Så vi er liten gjeng nå da😊
Ja, det var ikke så dumt! Skjønner at det er en bekymring for deg og, håper de finner noen til oss 😊🤞🏼
Min samboer tenker å reise opp og ned på 2 dager nå ganske snart, så drar vi sammen ned når det blir innsett.. er litt spent på hvordan det klaffer med jobb, jobber turnus, så håper jeg har litt fri eller får byttet litt. Kan vel ikke reise utenlands på sykemelding?
Godt at vi er fler 😊 jeg har iallefall følt meg mye alene i dette! Hva heter den gruppa?
Marte89 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-02-2019, 14:47   #22
Millasverden
Fersk på forum

Medlem siden: Sep 2018
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Marte89 Vis innlegg
Ja, det var ikke så dumt! Skjønner at det er en bekymring for deg og, håper de finner noen til oss 😊🤞🏼
Min samboer tenker å reise opp og ned på 2 dager nå ganske snart, så drar vi sammen ned når det blir innsett.. er litt spent på hvordan det klaffer med jobb, jobber turnus, så håper jeg har litt fri eller får byttet litt. Kan vel ikke reise utenlands på sykemelding?
Godt at vi er fler 😊 jeg har iallefall følt meg mye alene i dette! Hva heter den gruppa?
Gruppen heter embryo och äggdonation- frågor. Vet faktisk ikke om man får sykemelding for det.. Men det høres ut som en god plan den dere har lagt👍. Tror nesten man kan reise opp og ned samme dag dersom man ønsker det og. Jeg følte meg også veldig alene, men så finner man faktisk ut at det er flere enn man tror som er i samme situasjon. Når jeg har snakket med med mine venner om dette, viser det seg at det er mere «normalt» enn man tror så man er absolutt ikke alene😊
Millasverden er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-02-2019, 16:08   #23
Marte89
Fersk på forum

Medlem siden: Dec 2018
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Millasverden Vis innlegg
Gruppen heter embryo och äggdonation- frågor. Vet faktisk ikke om man får sykemelding for det.. Men det høres ut som en god plan den dere har lagt👍. Tror nesten man kan reise opp og ned samme dag dersom man ønsker det og. Jeg følte meg også veldig alene, men så finner man faktisk ut at det er flere enn man tror som er i samme situasjon. Når jeg har snakket med med mine venner om dette, viser det seg at det er mere «normalt» enn man tror så man er absolutt ikke alene😊
Nja, vet ikke helt hvordan de bruker å gjøre det med sykemelding og sånn jeg. Men tenker vi skal greie å få det til på en måte med å bytte litt vakter, og evt permisjon uten lønn, men får prøve å unngå det siste da vi trenger alle penger vi kan få :p
Ja, det er flere enn man tror, også i nærmeste krets, så for min del har det vært viktig å få snakka om det, men ikke med for mange, da vi ønsker at barnet skal få eie sin historie.. Iallefall så langt det går Har ikke helt funnet ut hvordan vi skal gjøre det fremover ang det.. hehe
Marte89 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel I går, 19:11   #24
Angelique
Fersk på forum

Medlem siden: Feb 2019
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Marte89 Vis innlegg
Så greit, hvordan finner jeg den når den er hemmelig? 😊
Hehe, søk opp vedkommende fra denne artikkelen på FB, send en DM og si at du har hørt om tidlig overgangsalder-gruppen

https://www.tv2.no/a/8147776/
Angelique er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder