Ønskebarn forum  
Gammel 29-06-2007, 08:54   #1
twist
Flyttet inn

twist sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: østlandet
Standard bivirkninger?

Hei

Leser i papiret og på nettet om alle bivirkningene supracur har. Bare lurer på om noen har merket noe til de? Vil jeg miste håret :frustrer: og legge på meg de kiloene jeg krangler for å få bort f.eks.? Hodepine, kvalme, mage smerter, osv....?

Er det noen som kunne tenke seg å dele litt av sine erfaringer med meg?

Starter med spray i aug.

Hilsen twist

L og K 01.06.08

dagbok
twist er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 29-06-2007, 10:33   #2
Saphire
Stamgjest

Saphire sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Oslo
Standard

Hei Twist.
Går nå på suprecur for andre gang, og har ennå ikke mistet noe hår, ikke mer enn normalt i hvertfall.
Det jeg har merket er at humøret er svingende, ganske langt nede de første ukene. Noe hodepine har jeg hatt, men ikke noe å snakke om. Det mest plagsomme for meg har vært hetetokter, som kommer til alle døgnets tider. Men det er noe jeg kan leve med et par ukers tid. Vekten har også holdt seg stabil.
Tror det er veldig individuelt hva en får av bivirkninger, og kan jo nærmest bli av å lese vedleggene til de hormonene en skal ta.
Håper dette kan være med på å hjelpe deg til å roe nervene dine.

Prosjekt startet i 2003
1. IVF Riksen, april 07 kjemisk
2. IVF Riksen, juli 07 negativ
3. IVF Riksen, feb 08 SA i 9. uke
4. IVF Riksen, juni 08 negativ
5. IVF Ciconia, november 08 positiv test 20.11 juli 2009
Saphire er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 01-07-2007, 10:39   #3
twist
Flyttet inn

twist sin avatar

Standard

Hei Saphire

takk for svar. Ja en kan bli lettere av å lese alle vedleggene som følger med.

Hetetokter er plagsomme ja, har PCOS, så de dukker opp av og til allerede. Blir de flere og oftere enn vanlig - hehe 'vanlig', får jeg ty til håndholdt vifte.

Jeg er spent på humør svingene, mest for mannen sin del, da det er han som må leve med meg :Skratte:

gleder meg til å sette i gang (litt optimist, men i det stille, da jeg vet det kan være nedturer også), men gleder meg ikke til alt kroppen og hodet skal gjennom.

Stor for dere som har gjort dette- og det flere ganger- med alt som følger med.

L og K 01.06.08

dagbok
Gammel 01-08-2007, 21:52   #4
jumpy
Stadig innom

jumpy sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Standard

Hei Twist,

Jeg er 3 uker inn i min 4. nedregulering med Puregon.
Jeg merker ingenting denne gangen, og såvidt jeg husker har jeg hatt fint lite bivirkninger de andre tre gangene. Mener å huske at jeg har vært litt plaget av hodepine tidligere. Jeg skal ikke si at jeg ikke har hatt store humørsvingninger ved tidligere forsøk, men jeg knytter ikke de til bivirkninger av sprayen, siden det har kommet senere i prosessen.

Lykke til, håper du slipper unna bivirkninger og at det blir full klaff på forsøket
Gammel 08-08-2007, 19:59   #5
twist
Flyttet inn

twist sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av jumpy Vis innlegg
Hei Twist,

Jeg er 3 uker inn i min 4. nedregulering med Puregon.
Jeg merker ingenting denne gangen, og såvidt jeg husker har jeg hatt fint lite bivirkninger de andre tre gangene. Mener å huske at jeg har vært litt plaget av hodepine tidligere. Jeg skal ikke si at jeg ikke har hatt store humørsvingninger ved tidligere forsøk, men jeg knytter ikke de til bivirkninger av sprayen, siden det har kommet senere i prosessen.

Lykke til, håper du slipper unna bivirkninger og at det blir full klaff på forsøket
Hei jumpy

takk for svar, ja jeg håper å slippe bibirkninger jeg også. Lykke til du også

L og K 01.06.08

dagbok
Gammel 13-12-2007, 13:33   #6
LogR
Stadig innom

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Asker
Standard

Jeg har ikke mange bivirkningene etter 7 dager på spray, men jeg har fryktelig vondt i brystene og noen skjellett- og muskelsmerter. I tillegg er jeg ganske trøtt. Men hvis det er de verste bivirkningene jeg får så skal jeg være fornøyd, jeg!!

Men det er èn ting jeg ikke er sikker på om er bivirkning eller noe annet. Men det kom etter å ha gått på sprayen i et par-tre dager. Jeg har nemlig fått så vondt i kjeven på høyre side. Det er jo skjelett- og muskelsmerter da. Men vet ikke om det er pga sprayen eller ikke. Det er vondt når jeg biter tenna sammen og gaper for høyt, så det er i kjevebenet... Det er såpass smertefullt at det går oppover til høyre øret.
Men som sagt så vet jeg ikke om det er bivirkning eller om jeg har fått noe annet dritt på toppen av alt annet. Tenkte jeg skulle se an til over helgen og så evt kontakte legen om det ikke har gitt seg.
men lillesnusk hadde det travelt og kom 17.august
LogR er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder