Ønskebarn forum  
Gammel 27-06-2006, 22:42   #1
Prøvebamsen
Fersk på forum

Prøvebamsen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Standard Er du huslig?

Er du en mester når det gjelder å vaske opp, tørke støv, rydde, ordne med hus og hage osv...? :støvsuge:

Kan ikke si at jeg er så veldig flink, men jeg prøver litt. Nå om dagene holder jeg på med litt utearbeid.

Wish me luck!

Skal kanskje kjøpe i sommer også. Spennende
Prøvebamsen er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 03-07-2006, 09:44   #2
Tyro
Stadig innom

Tyro sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Møre og Romsdal
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Prøvebamsen
Er du en mester når det gjelder å vaske opp, tørke støv, rydde, ordne med hus og hage osv...? :støvsuge:

Kan ikke si at jeg er så veldig flink, men jeg prøver litt. Nå om dagene holder jeg på med litt utearbeid.

Wish me luck!

Skal kanskje kjøpe i sommer også. Spennende
Her i gården holder jeg mest på med hagearbeid. Har to mål som blir klipt ca 1 gang i uka og ellers er det mye kantklipping. Her er ikke kona flink til å hjelpe til. Inne er det så som så. jeg vasker litt i huset, mens hun tar hånd om klesvask og resten av husvasken. Alt i alt er vi vel ca likverdige i husarbeidet

http://tickers.TickerFactory.com/ezt...e3a1/event.png
Tyro er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-07-2006, 11:03   #3
mannen_hennes
Fersk på forum

mannen_hennes sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Standard

Huslig og huslig... ....omsider har det gått opp for meg at det faktisk ikke er viktig å til enhver tid fjerne ethvert støvkorn som legger seg rundt omkring.
Så støvet blir liggende.... ....og fjernet når det passer.

Gress er deilig å gå på og pent å se på når det er nyklipt. Derfor klippes det til vanlig en gang uka. Etter 14 dager i vårt deiligste ferieland Danmark ser det ikke akkurat fint ut. Kona ligger med nesa i noen bed og potter med tomater, og annet til frokost/middagsbordet.

Forøvrig blir det mye :støvsuge: , med to passe store hunder i huset. Ellers er oppvaskmaskinen min beste venn.
Matlagning står kona for, der har jeg aldri trivdes , ikke det at jeg ikke kan lage mat, men jag hadde nok være en god kunde hos Toro og tilsvarende produsenter av prefabrikert mat for å bruke minst mulig tid på matlagning
Gammel 20-07-2006, 01:03   #4
Drømmen om barn
Flyttet inn

Drømmen om barn sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Standard

Jeg er helt enig med Mannen hennes at man ikke trenger å fjerne hvert støvkorn så snart det legger seg! Jeg er en kvinne og jeg er lei husarbeid, matlaging osv. Men mannen minn jobber hekken av seg for å skaffe penger til adopsjonen så han kan ikke belastes for noe. Det ligger nok på meg. :henge_opp Så lenge vi har reine klær og mat på bordet er jeg fornøyd...... nesten....Ok, liker ikke å drukne i bassiler osv, så det er også en selvfølge. Men halloooooo, husarbeid er så utakknemlig arbeid!!!! SÅ snart du har vasket opp alt og jeg ser IKKE så glad ut som den smilien når jeg vasker opp, så er det noen som er sultne og skal ha mat, eler så er det tid for å forberede middag..... Jeg vil være ute og nyte livet i og nyte den dagen som er for den kommer ikke tilbake. Oppvaksen går ikke noen vei.........

Elsket gutten sin...

Så ble de stående disse 3, tro, håp og kjærlighet. Men størst av alt er kjærligheten.
Drømmen om barn er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder