Ønskebarn forum  
Gammel 18-01-2014, 17:20   #31
Søskenhåp
Husvarm

Søskenhåp sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av pirat Vis innlegg
Da er tiden i Shanghai over. Store og små er tilbake i Norge. Vi kunne nok alle sammen ønsket lengre tid der, men slik er det. Takk Shanghai for å betrodd en av dine diamanter til oss.
Ja vi har adoptert 6 barn. Vi har hatt 6 forskjellige fantastiske hentereiser med utfordringer, bekymringer, latter og gleder.
6 barn!!!! Da er jeg imponert! Fra samme land?? Det er sånn en leser om med amerikanske familier men nok en sjeldenhet i Norge. Fantastisk! Er det stopp nå eller?
Gammel 18-01-2014, 17:52   #32
pirat
Nykommer

Medlem siden: Oct 2005
Standard

Nei de fem største er fra samme land, men vi byttet til Kina og SF på minsten. Vi var kjent med SN fra tidligere adopsjoner, og føler oss utrolig privilegerte som har fått denne flotte modige lille gutten i vår familie. Ja dette var nok siste adopsjonene for vår del, må bare innse at alderen stopper oss nå.
pirat er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 21-01-2014, 22:35   #33
fillolin
Avhengig

fillolin sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Standard

Utrolig å lese! Jeg visste ikke at det gikk an, jeg! En ting er at mange samarbeidsland har andre regler (Thailand har f.eks. hatt en slags regel om tre som nå har blitt innskrenket til i utgangspunktet maks to barn), men visste ikke at en fikk godkjenning i Norge! De som bare vet litt om adopsjon påstår jo gjerne at en må være perfekt for å bli godkjent - slik er det jo ikke. Men for å bli godkjent for 6!?! Superforeldre!
Ønsker dere alt godt og all mulig lykke til videre! Og tipper at jeg ikke er den eneste som gjerne skulle lese mer om dere i et blad nær oss.....
Klem fra fillolin

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder